Honda Freed: čistokrevný japonský minivan

Japonská automobilka Honda představila na domácí půdě nový kompaktní minivan postavený na platformě modelu Fit (Jazz). Ve standardní konfiguraci interiéru si v něm své místo najde celkem osm lidí. Model Freed bude dodáván ve třech různých konfiguracích, standardní s osmi místy, komfortní se sedmi místy a nechybí ani pětimístná verze.

Pod kapotou se nachází šetrný 1,5 litrový čtyřválec VTEC, jehož výkon zodpovídající hodnotě 118 koní je distribuován na kola přední nápravy přes pětistupňovou automatickou, nebo sekvenční převodovku. Nový model je zatím určen pouze pro Japonsko, ovšem v budoucnosti se možná objeví i v Severní Americe. Jelikož se však jedná o větší Hondu Jazz, na americké poměry je to skutečně „malý minivan“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Freed
Honda FR-V 2.204
Rok výroby: 2005
Stav: 161 606 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.798
Rok výroby: 2014
Stav: 24 532 km
Cena: 300 000 Kč
Honda CR-V 2.199
Rok výroby: 2012
Stav: 164 437 km
Cena: 270 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků