Honda Freed: čistokrevný japonský minivan

Japonská automobilka Honda představila na domácí půdě nový kompaktní minivan postavený na platformě modelu Fit (Jazz). Ve standardní konfiguraci interiéru si v něm své místo najde celkem osm lidí. Model Freed bude dodáván ve třech různých konfiguracích, standardní s osmi místy, komfortní se sedmi místy a nechybí ani pětimístná verze.

Pod kapotou se nachází šetrný 1,5 litrový čtyřválec VTEC, jehož výkon zodpovídající hodnotě 118 koní je distribuován na kola přední nápravy přes pětistupňovou automatickou, nebo sekvenční převodovku. Nový model je zatím určen pouze pro Japonsko, ovšem v budoucnosti se možná objeví i v Severní Americe. Jelikož se však jedná o větší Hondu Jazz, na americké poměry je to skutečně „malý minivan“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Freed
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků