Honda Fit Twist: další oplastovaný vůz na scéně

Honda představila na Sao Paulo International Motor Show svůj nový crossover vycházející z modelu Fit, který je v Evropě znám pod názvem Jazz. Tak jako už v mnoha jiných případech, i tentokrát hrají prim plasty na karoserii, hliníkové „ochranné“ prvky na náraznících, střešní ližiny, jiná maska chladiče nebo nová šestnáctipalcová kola. Zkrátka věci týkající se designu. Interiér se až na pár detailů vůbec nezměnil.

Testy | Hybridy | Honda

Honda Jazz Hybrid: nejmenší neznamená nejhloupější

To samé platí také o technice. Pohon má na starost benzinový motor o objemu 1,5 l schopný spalovat etanol. Na výběr je manuální nebo automatická pětistupňová převodovka a na pohon všech kol rovnou zapomeňte. Pokud se vám oplastovaná Honda Jazz zamlouvá, máme špatnou zprávu na závěr. Jde o záležitost určenou pro brazilský trh. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Zdroj: Carscoop.blogspot.com

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek