Honda Fit Twist: další oplastovaný vůz na scéně

Honda představila na Sao Paulo International Motor Show svůj nový crossover vycházející z modelu Fit, který je v Evropě znám pod názvem Jazz. Tak jako už v mnoha jiných případech, i tentokrát hrají prim plasty na karoserii, hliníkové „ochranné“ prvky na náraznících, střešní ližiny, jiná maska chladiče nebo nová šestnáctipalcová kola. Zkrátka věci týkající se designu. Interiér se až na pár detailů vůbec nezměnil.

Testy | Honda | Hybridy

Honda Jazz Hybrid: nejmenší neznamená nejhloupější

To samé platí také o technice. Pohon má na starost benzinový motor o objemu 1,5 l schopný spalovat etanol. Na výběr je manuální nebo automatická pětistupňová převodovka a na pohon všech kol rovnou zapomeňte. Pokud se vám oplastovaná Honda Jazz zamlouvá, máme špatnou zprávu na závěr. Jde o záležitost určenou pro brazilský trh. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Zdroj: Carscoop.blogspot.com

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků