Honda dokončuje vývoj ostřejšího Civicu Type-R, nabídne 240 koní

24 komentářů

King
17. června • 13:38

Přátelé z autoreví, chtěl bych vás upozornit, že máte u článku špatně jméno autora. Tohle totiž nutně musel napsat známý redaktor Standa Blábol, místní úplně nejvíc největší expert na auta, skoro jako velký Radek.Jinak si vůbec neumím vysvětlit, jak jste přišli na takovou slátaninu. Chystaná úprava je čistě Mugen, stejně jako v případě japonského Mugen RR, Honda s tím nemá co do činění, takže do toho nemá co mluvit a tím spíše to komentovat. A na frankfurtském autosalonu se nepředstaví už proto, že jej Honda letos odřekla. Když už nedokážete přeložit anglické zdroje, tak se alespoň podívejte, co píší weby okolo...

Radek Ondrášík
17. června • 17:49

:) no tebe jsem tu uz nevidel ani nepamatuju :) koukam, ze HC jeste funguje, ja uz myslel, ze jste to zabalili

King
17. června • 21:58

Aspoň vidíš, že sem opravdu nechodím, jen když dostanu echo na nějakou vypečenou zprávičku. :-PTo nevíš, že HC je v ječný? B-]

Radek Ondrášík
16. června • 10:09

A jako proc ne. Ono prece staci nasadit motor z S2000 a upravit emise :) Na druhou stranu v ramci toho, kolik stoji HH v soucasne dobe, je uvedena cena naprosto nevhodna. Joo, pokud by to byl nejaky zavodni special, uz kompletne udelany, s homologaci FIA apod. tak proc ne, ale jinak ta cena nemuze v sebelepsi konfiguraci presahnout 750tisic.

krabicka3
16. června • 23:56

Osobne jezdim v Civicu 2008 1.8 Executive, a Type-R se mi moc libi, ale kdybych zaplatil mega nebo i vic za auto, ktere ma vzadu torzni tyc, tak bych si hned dal facku. Ona se nabizi totiz jednoduch otazka...co jineho si muzu koupit za maga nebo vic? B-]

Petr
17. června • 7:11

Focus RS;-)

babo
16. června • 11:39

Celkovo asi hodnovernost prispevku bude miziva, ale osatne ako vacsinou na autorevue.cz. No a staci nasadit motor z S2000, tak to ma zas raz vas web poslal do kolien :) Uz ho iba otocit iba o 90 stupnov, lebo pozdlzne ulozeny, to by asi do civicu fakt neslo "dat iba" prevodovku z S2000, kedze v S2000 je F20C a v sucasnom CTR FN2 K20Z a spustu dalsich "len detailov"...Honda samozrejme v sucasnej dobe ma K20Z 225 ps a to v CTR FD2, takze dvihnut vykon miminalne na tuto hranicu nie je problem. Skor by sa patrilo znizit vahu, pozrime sa ako je rychly R26.R a tiez ma "len 230" ps.

Radek Ondrášík
16. června • 11:48

Vite k cemu slouzi smajlici? Zkuste nad tim popremyslet, nez priste zase spustite kopu chytrych a naprosto zbytecnych reci.Ah jo, proc jsou nekteri tak....

babo
16. června • 13:42

ak ste to mysleli to pouzitie motoru z S2000 ako zart, tak to este beriem :)

xxx
16. června • 21:20

No to je fakt úbohé, navážať sa do ľudí podľa ich národnosti či štátnej príslušnosti. Hnus, tento portál som mával velice rád, ale od vtedy čo Ondrášik potí tie svoje drísty... Nechápem, možno sen chcú prilákať viac čitateľov touto kontroverznosťou, ale obávam sa, že to dopadne presne opačne

antiradek
16. června • 13:11

Smajlici sluzia aby takych ako vy sme vysmiali. Ubohost tohto pisalka menom Ondrasik je vcelku jasna... ale ironia je, ze moze kludne pisat pre webovu stranku.

Radek Ondrášík
16. června • 13:29

Ironii spise je ten fakt, ze pote, co furt kriceli, jak doplaci na cehuny a ziskali svuj stat, opet lozi cehunum do zadku, protoze doma nemaji nic, ani podprumerny auto web.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
antiradek
16. června • 22:43

Ondrascik sa tymto prispevkom len podpisal pod svoj rodny list. Ubohy zakomplexovany nacionalista co si utiera zadok po rannej stolici pre istotu rukou, aby si bol isty, ze je to len a len prava domacaaaa... aj ked si mozno ani tym nie je isty. Ja som sa na tento server dostal nahodou cez jeden link. Ale uz sa to nestane. Bohuzial su medzi nami ( obyvatelmi planety ) aj typy ala Ondrascik, ktory maju svoj zakomplexovany svet. Takze pokracujte Ondrascik s rannym utieranim rukou a hor sa do noveho dna s heslom: jedna ruka netlieska ( lebo druha utiera zadok ). Dobre rano Ondrašči(na)k.

Petr
16. června • 18:49

Ondrasiku, to, ze jsi rekneme intelektualne nesmely, vsichni vime, ale jeste se tady navazet do Slovaku, to je hodne ubohe-xenofobni chudaku. Mel bys byt rad, ze sem chodi i ctenari ze Slovenska.

babo
16. června • 13:46

no tak tym ste ssa celkom odkopali, slusne B-] v CR su urcite lepsie autoweby ako na slovensku. Zhodou okonosti ja som bol proti rozdeleniu CSFR, ale to je jedno.
Zial AUTOREVUE zrovna je horsi aj ako aj tie slvoenske. Polovica vasich prisepvkov su neuveritelne zlataniny, ktore si snad fakt cucate z prstu. Cisty AUTO-BULVAR. Ale ono moze platit aj cim horsi web, tym viacej citatelov, tak len prajem, NECH SA DARI

drgi
16. června • 21:21

no daj nejake dobre slovenske autoweby. a natankuj.sme.sk nepis, lebo umriem od smiechu a budes ma mat na svedomi. :-P

Radek Ondrášík
16. června • 14:11

vidite, AR je tak spatny, ze tu stejne chodite...

babo
16. června • 14:42

nie, nemusite sa bat, nechodim :) :) Niekto mi poslal link, tak som si to nahodu precital, ale mna medzi oveckami, ktorych navstevnost by ste mohli dokladovat a ziadat tak od firiem viac penazi za reklamy urcite nemate :) B-]
A je to dobre, snad by ste tu asni sami nechceli blbych Slovakov :-D

Radek Ondrášík
16. června • 15:13

Ale my tu chceme chytre Slovaky, blbe netreba ;)

Tomas B
16. června • 10:23

Tak zkusit to můžou, ale nikdo jim to nekoupí...

Radek Ondrášík
16. června • 10:37

Tak jiste, zkusit muzou cokoli, je to jejich vec :) treba si tim otestuji kategorii prachatych mega fanousku znacky, protoze dle meho by si to za cenu nad 1M nikdo jiny nemohl koupit.

Tomas B
16. června • 10:47

Záleží kolik do toho dali peněz....jestli to bylo "větší než malé množství " tak bych asi neriskoval, že to koupí tři lidi :-D

Radek Ondrášík
16. června • 11:22

No ja cekam nejake odlehceni, samosvor ala champion, k tomu 240 koni, vyssi otacky. Proste takovy lehci zavodak na silnici :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
drgi
16. června • 12:36

aby si ju mohol zase ofrflat ako to stale nejde a pozavodis to aj so svojim favoritom? :-D

Doporučujeme

Články odjinud