Honda CR-Z: vysněný hybrid pro mladé na prvním videu

Ztělesnění sportovního hybridu pro mladé v podobě Hondy CR-Z se představilo teprve minulý týden na detroitském autosalonu a automobilka už naplno začala boj o zákazníka. Model, jehož cílem má být především mladší generace, to rozhodně nebude mít lehké, tedy na evropském trhu určitě ne. Nyní ale máme k dispozici první videoprezentaci, kde hraje hlavní roli kromě samotného auta i vedoucí projektu Norio Tomobe, který vysvětluje, proč vlastně CR-Z vznikla a na jakých základech.

Zároveň přiznává, že po dobu vývoje společnost koupila k testovacím účelům několik vozidel podobné kategorie, mezi nimiž nechybělo třeba Mini, VW Scirocco nebo Lotus Elise. Největší výzvou u navrhování CR-Z bylo přijít s co nejlepšími jízdními vlastnostmi, které by se daly sloučit s ekologickou filosofií společnosti. Jak se to vývojářům povedlo, ale budeme mít možnost vyzkoušet nejdříve v létě. 

Tip: Bližší představení Hondy CR-Z naleznete zde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků