Honda CR-Z: vysněný hybrid pro mladé na prvním videu

Ztělesnění sportovního hybridu pro mladé v podobě Hondy CR-Z se představilo teprve minulý týden na detroitském autosalonu a automobilka už naplno začala boj o zákazníka. Model, jehož cílem má být především mladší generace, to rozhodně nebude mít lehké, tedy na evropském trhu určitě ne. Nyní ale máme k dispozici první videoprezentaci, kde hraje hlavní roli kromě samotného auta i vedoucí projektu Norio Tomobe, který vysvětluje, proč vlastně CR-Z vznikla a na jakých základech.

Zároveň přiznává, že po dobu vývoje společnost koupila k testovacím účelům několik vozidel podobné kategorie, mezi nimiž nechybělo třeba Mini, VW Scirocco nebo Lotus Elise. Největší výzvou u navrhování CR-Z bylo přijít s co nejlepšími jízdními vlastnostmi, které by se daly sloučit s ekologickou filosofií společnosti. Jak se to vývojářům povedlo, ale budeme mít možnost vyzkoušet nejdříve v létě. 

Tip: Bližší představení Hondy CR-Z naleznete zde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek