Honda CR-Z: výkonnější verze Si nebude, čistě elektrická varianta také ne

Tato zpráva zřejmě nepotěší příznivce Hondy, ale její nejnovější model CR-Z se nedočká tak rychlého rozvoje, jak se původně očekávalo. Nedávno jsme vás přitom informovali o tom, že CR-Z bude brzy k dispozici v silnější, cca dvousetkoňové verzi Si, krom toho se nesly světem spekulace na téma „CR-Z EV”, tedy ryze elektrické varianty vozu.

Obě tyto možnosti ale před pár dny popřel John Mendel, výkonný viceprezident pro obchod amerického zastoupení automobilky. Podle něj se CR-Z Si nedočká vstupu na trh tento rok a dokonce ani není v plánu takový model vyrábět. Ryzí elektromobil na bázi CR-Z pak popřel zcela, o něčem takovém prý automobilka zatím ani neuvažuje.

Je samozřejmě možné, že jde o cílenou desinformaci, která má zmást konkurenty, pokud jsou ale vyjádření Johna Mendela pravdivá, pak jde o překvapení. Honda CR-Z totiž velmi úspěšně vstoupila na japonský trh a 24. srpna vtrhne do amerických dealerství, kde je též napjatě očekávána (vůz zná i své české ceny, ale zde se žádné šílenství nečeká...). Posun zejména k silnější verzi, která by lépe odpovídala zacílení vozu a charakteru jeho předchůdce CR-X, by tak byl logickým vyústěním současné situace. Jenže se tak podle všeho nestane.

Uvidíme, jak se zájem o CR-Z bude vyvíjet nadále, do té doby můžete třeba studovat náš detailní technický rozbor vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z s doplňky od Mugenu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků