Honda CR-Z v provedení Mugen posílí až na 200 koní

Takřka dvorní ladič automobilů Honda nenechal na sebe dlouho čekat a první sadu modifikací pro sportovně střižený hybrid Honda CR-Z představil již vloni a my jsme vám ji představili na tomto místě. Tehdy šlo ale především o ladění vzhledu karoserie a interiéru, případně drobnosti na podvozku, teprve nyní se však můžeme těšit také na posílení pohonné soustavy IMA. Ta sestává ze zážehového čtyřválce s objemem 1,5 l a kompaktního elektromotoru a v sériovém naladění dává nejvyšší kombinovaný výkon 122 koní (90 kW) a točivý moment 174 Nm. U Mugenu nyní dokončují Hondu CR-Z s vylepšenou pohonnou jednotkou, jež by měla dosahovat kombinovaného výkonu 200 koní (147 kW) a točivého momentu až 245 Nm.

Tip: Přečtěte si náš čerstvý test vozu Honda CR-Z

Konstruktéři se soustředili především na lepší využití točivého momentu elektromotoru dostupného již z nulových otáček a na navýšení momentu generovaného spalovacím motorem. Kromě citelně výkonnější pohonné soustavy se má Honda CR-Z Mugen vyznačovat také sadou aerodynamických doplňků, tužšího pérování, posílených brzd a sedmnáctipalcových litých kol. Veřejnosti se novinka představí na letošním ročníku Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mugen se tentokrát při krášlení Hondy CR-Z zaměřil na zvýšení výkonu
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 53 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků