Honda CR-Z v provedení Mugen posílí až na 200 koní

Takřka dvorní ladič automobilů Honda nenechal na sebe dlouho čekat a první sadu modifikací pro sportovně střižený hybrid Honda CR-Z představil již vloni a my jsme vám ji představili na tomto místě. Tehdy šlo ale především o ladění vzhledu karoserie a interiéru, případně drobnosti na podvozku, teprve nyní se však můžeme těšit také na posílení pohonné soustavy IMA. Ta sestává ze zážehového čtyřválce s objemem 1,5 l a kompaktního elektromotoru a v sériovém naladění dává nejvyšší kombinovaný výkon 122 koní (90 kW) a točivý moment 174 Nm. U Mugenu nyní dokončují Hondu CR-Z s vylepšenou pohonnou jednotkou, jež by měla dosahovat kombinovaného výkonu 200 koní (147 kW) a točivého momentu až 245 Nm.

Tip: Přečtěte si náš čerstvý test vozu Honda CR-Z

Konstruktéři se soustředili především na lepší využití točivého momentu elektromotoru dostupného již z nulových otáček a na navýšení momentu generovaného spalovacím motorem. Kromě citelně výkonnější pohonné soustavy se má Honda CR-Z Mugen vyznačovat také sadou aerodynamických doplňků, tužšího pérování, posílených brzd a sedmnáctipalcových litých kol. Veřejnosti se novinka představí na letošním ročníku Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mugen se tentokrát při krášlení Hondy CR-Z zaměřil na zvýšení výkonu
 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků