Honda CR-Z v evropské verzi již v Ženevě, známe pár podrobností

Nejžhavější novinka japonské Hondy, CR-Z, hodlá v té nejmodernější formě kráčet ve stopách takřka legendární Hondy CR-X, která si získala oblibu zejména u mladší generace. Zda se to podaří i tomuto modernímu a prý i zábavnému hybridu můžeme zatím jen stěží odhadnout, nicméně podobné úvahy nechme teď stranou a podívejme se na odlišnosti mezi americkou a evropskou verzí. Varianta pro starý kontinent se totiž poprvé představí veřejnosti na březnovém ženevském autosalonu a překvapí hned několika prvky.

Nepochybně nejdůležitějším rozdílem je fakt, že evropská CR-Z bude disponovat dvěma zadními „nouzovými“ sedadly. Na nich se sice usadí maximálně tak dítě a to i tak bez kdovíjakého pohodlí, představitelé automobilky ale považují ovšem tento krok za velmi důležitý. Zvyšuje prý potenciál tohoto vozu a využívat jej tedy budou moci i mladé méně početné rodiny, nebo zkrátka každý, kdo se bojí koupě dvoumístného vozu. Dalším prvkem jsou přední světlomety s integrovaným LED blokem pro denní svícení, konverze na evropskou verzi zahrnovala i další změny u světlometů, tak aby odpovídaly zdejším standardům.

Z pohledu dalších prvků vozu můžeme říct, že zůstalo vše při „starém“ a v showroomech se CR-Z objeví v průběhu tohoto léta. Ceny budou oznámeny již za měsíc v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Poevropštěná Honda CR-Z
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků