Honda CR-Z: unikly další snímky produkční verze z oficiální brožury a videa (nové foto a specifikace)

23 komentářů

Bořek Hudák (bhudak)
3. ledna • 11:38

Zdá se mi to, nebo jde Honda do h****u?

Michal
3. ledna • 17:05

CRXka byl pojem, ale zde.. nevím... nějak mi to nesedí.. civik, ok, fajn, někdo ho miluje, někdo nenávidí, alr toto ? nástupce sportáku v hybridu, navíc prvky zřetelně okopírované ? Nechci se hondy dotknout, ale myslím, že to nebude zrovna trhák roku... asi jako když VW udělalo new beatle... něco se prodalo, ale...

trent
3. ledna • 17:34

Které dnešní auto nevypadá jako okopírované? Docela by mě to zajímalo.
Když se ukáže Audi, tak všichni řeknou, že jsou jak přes kopírák a že VW má nudný design. Když ale někdo představí více designově rozmáchnuté auto, tak se také nelíbí, tak co by jste vlastně chtěli?

Michal
3. ledna • 17:43

Tak ano, je to pravda, ono je fakt, že dnes vymyslet zcela něco nového asi nejde (...ikyž civik byl zlomový..) ale prostě crxka v hbridu, no.. nevím... mě by se tam líbil nějaký motor ala civik type-r, type-s případně 1.8vtec, ne hybrid...

Radek Ondrášík
3. ledna • 18:49

Nechci kazit radost, ale Civic je temer ze 100% ukradeny design studie tusim Lancie z 80. let.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. ledna • 20:16

Když víš, že jde o ukradený design "tuším" Lancie, tak jistě víš, o jakou studii šlo...Nebo taky jenom " tušíš"? Myslíš, že taková automobilka jakou je Honda (mimochodem největší výrobce benzinových motoru na světě!)má zapotřebí krást ? Podívej se, kolik výrobcu automobilu na světěse do dnešního dne ubránilo "globalizaci" a nedělají s nikým-nic, tudíž si hlídají a odpovídají za vynikající kvalitu...Víš, proti gustu žádný..., design se nemusí líbit každému a o tom to je. Ale kvalita a spolehlivost mluví za vše.

Radek Ondrášík
3. ledna • 20:26

:) ano největší výrobce motorů, ale proto, že dělá sekačky a křoviňáky :) to je tedy argument jako brno :)Jinak možná to neukradli, jenom to čirou náhodou vypadá úplně stejně :) Tady navíc nejde o nějakou podobnost náhodnou, kdy něco působí jako něco, ale jako kopie téměř 1:1 a to naprosto zásadní.Jinak Honda ma vývojových spoluprací více než dost, nicméně ani to jim příliš nepomáha udělat pořádná auta. Ano, fanouškové to ponesou těžko, ale co už.Takže stejně jako nafta patří do kamen, tak Honda patří na zahradu k práci. Mám doma několik zahradních přístrojů s motory Honda a spokojenost, to jim jde vážně dobře. Ale tím to končí. Auta tragická a jinak to už nebude. A psát si tu můžete cokoli, nic na tom nezměníte.

Mirek
3. ledna • 22:37

Kolik je Vám let, pane Ondrašík??? Na podobné témata nikdy nepíšu, nereaguji... Dnes to byla tak trochu náhoda, něco jsem zde hledal. Teď jste mě ale rozesmál a hlavně DOCELA POBAVIL. Chtěl jsem Vám napsat něco o moji práci atd.,ale snad někdy jindy...Podívám se sem asi častěji. Takže, přeji Vám pěkný rok 2010 a trochu víc vzdělání, neboli " vzdělávání se" ... ( a nedá mi nenapsat aspoň tohle, zkušenosti se získávají i výrobou, vývojem a zdokonalováním oněch "sekaček" a " křovinořezu "...) Tabulky spokojenosti zákazníku, spolehlivosti, bezpečnosti atd. mluví za vše...i když Vy si asi i na tohle najdete argument. Snad jsem Vás nějak neurazil, to nemám rozhodně v úmyslu. Vážím si každého názoru. Přeji dobrou noc. M.

heh
3. ledna • 23:36

"a trochu víc vzdělání", tak toto je poměrně trefné přání, jelikož Goes měl problém dokončit na VUT prvák, takže skutečně pokud ondrášikovi něco přát, je to právě vzdělání :))

Mirek
3. ledna • 23:49

...ale ja jsem opravdu chtěl jenom trochu " fundovaně" pokecat a hlavně se a ani nikoho jiného neurážet. Zvrtlo se to pánové, to mě trochu mrzí. Jsem rád, že má někdo na něco názor... hlavně musí vědět " proč ho má "...

Riccardo
4. ledna • 15:53

Mně by hlavně zajímala ta 100% přesná studie Lancie z 80. let. Má někdo fotky ?
A i kdyby existovala, tak proč by si Honda nemohla koupit práva nebo co, že ?Jenomže to by nebyl R.O. - podle něj kradou všichni, hlavně ONI, čímž se myslí buď bohatí (výrobci aut) nebo ti na které nemůže (policie). A hlavně mu všichni všechno dělají naschvál (Honda jemu naschvál nevyrobí super auto, které si koupí celosvětově 100tis. lidí, ale raději vyrobí zaručenou tuctovku; policajti ho naschvál měří v úseku kde má jet 50 ačkoliv by tam klidně mohl valit 100km/h, no a co ?)Kvůli R.O. a jemu podobným jsem už autorevue.cz přestal sledovat (v rámci zachování duševního zdraví) a dostanu se na nějak pouze občas zkrz náhodný odkaz. Naštěstí existují obdobné servry, ovšem bez nádechu soustavné nasranosti - hlavně na všechno co ONI dělají.Tuto diskuzi dále nebudu sledovat, takže vaše reakce jsou mi ukradené.Sbohem.

bitkar
4. ledna • 16:23

taky prosim o odkaz na tu studii lancie, to me zajma. Rad bych to videl a divim se, ze sve tvrzeni (ktere nezpochybnuju) nepodlozil nejakym linkem na obrazek nebo informace o ty Lancii.

zipiik
4. ledna • 21:41

Radek asi mysli Lancii HIT - http://www.carstyling.ru/en/cars.1988_Lancia_HIT.html

Radek.
4. ledna • 23:49

No jestli myslel tuhle škatuli, tak tohle má s Civicem "ufo" společné snad jenom 4 kola a fakt že se dělával i jako 3-dveřový hatchback. Jiný by v tom klidně mohl vidět i 3-dveřovou xsaru...

zipiik
5. ledna • 10:08

nebo z profilu Bravu :) Jinak Pininfarina s Hondou minimalne v minulosti spolupracoval na Honde SSM (predzvest S2000) - http://www.carstyling.ru/en/cars.1995_Honda_SSM.html

Radek Ondrášík
3. ledna • 22:48

Mne jste opravdu neurazil. Jen marně patrám potom, jakou by měla souvislost vaše práce s tím, co je Honda zač. Pro vás asi velkou, pro mne žádnou.To, jak je Honda dokonalá mi stačí kouknout na to, jaké úspěchy měla v motorsportu v posledních letech v přímé konfrontaci s jinými automobilkami. Nebudeme to pitvat, protože by to pro ni nevyznělo pěkně.Vaše tabulky si nechte někam. Slavný Civic a jeho propadáky v crash testech jsou ostudou kdykoli si na to fanoušek vzpomene. Přijit s novým autem, které v bezpečnostních testech dopadne hůře, než o generaci-dvě starší konkurenční vozy, to je tedy vážně velká sláva. JD Power úspěšně absolvují jiní, než Honda a ty vaše slavné statistiky splehlivosti, které jsou vším, jen ne statistikou spolehlivosti ukazují Hondu v naprostém průměru.Ale díky za to, že jste mi dal tipy, ve kterých jste se sám utopil.Takže zkuste zaujmout alespoň tím vaším zaměstnáním a případně zkuste i ty školy. To bude možná zábavnější, než ty tragédie, co zde zatím pouštíte.Zkuste se nechovat jako uražený fanoušek značky a podívejte se na ta auta reálně. Průměrně piksle, které alespoň na širší spičku ztrácí úplně ve vším.

Mirek
3. ledna • 23:35

No, čekal jsem něco podobného od Vás...Podobnou reakci. Naše diskuze se lehce zvrtla tam, kam jste ji chtěl (subjektivně) vašim prvním příspěvkem dostat... neboli, nechtěl jsem se utopit a taky jsem se neutopil. Vím, o čem píšu, pokud někam píšu. Mám asi trochu jiný, hlavně konkrétnější přístup k informacím o testovaných vozech, závadách, diagnostice, namáhání v extrémech( jsou i jiné instituce, které tohle dost podrobně zkoumají,o těch Vy ale nemáte ani tušení...ale taky od TUV a napr.i JD P.=kvuli objektivitě), jak vy a rozhodně nejsem uražený fanoušek značky... Je to moje zaměstnání(a to již dost dlouho) a hlavně velký koníček. Tady svoji diskuzi s Váma končím, dál to nemá cenu. Stačí se podívat na odsek 2(dokonalost Hondy...), nebo následující... Urážky, žádné fakta... Myslím, že uražený fanoušek " něčeho" jste tady Vy. Nazval bych to ješitnost pane Ondrašík.
ps: tak jsem zde poprvé a taky naposled... myslel jsem si, že pujde o odbornou-odbornější diskuzi.

Gruppe
3. ledna • 23:21

Mirku kdyby si sem chodil casteji, tak se jen usmivas a myslis si o R.O. svoje :) Bo az sem budes teda chodit casteji, tak zjistis, ze radsi nereagujes a jdes si po sve praci nez neskonale utvrzovat nekoho o tom ze ty a jen ty mas pravdu. Holt nekdo si na netu to sve libido musi lestit 100x denne a ten druhy radsi jde neco poradnyho delat a hledat ty zkusenosti v realu nez na webu ,)

Mirek
3. ledna • 23:56

Díky... máš pravdu,jsem tady poprvé a rozhodně nemám zapotřebí a ani nechci někoho utvrzovat v něčem. Ale pobavil jsem se, nezlobím se na něho ani trochu. Je to asi trochu ostřejší hoch, rebel... Doba to vyžaduje. Jen ty informace... tragedie.

Denis
3. ledna • 9:55

Zdá se mi to , anebo je fakt přední rám masky zkopírovaný od audi...

Gruppe
3. ledna • 23:16

predni ram masky to zadny nema, takze nevim co myslis :) a pokud se ti zda, ze obdelnikovy velky pruduch melo prvni audi, mel by ses podivat daldo historie, bo takovych reseni je bezpocet (od jaguaru po ac cobra) Aneb jak nam rikal jeden prof. na designu - vsechno uz tu jednou bylo ,) tak klid a soupej nohama

mclown
3. ledna • 11:45

jj a ako drzo

naviculare
3. ledna • 13:48

predek mi trochu pripomina mazdu rx-8

Doporučujeme

Články odjinud