Honda CR-Z přijde také v ostré, ryze benzínové verzi

Zájemce o sportovně střiženou Hondu CR-Z je zatím odkázán výhradně na hybridní pohonnou soustavu, která v nabízeném provedení poskytuje pouze omezené možnosti pro skutečně sportovní jízdu. To se má ale brzy změnit, neboť Honda pracuje na přípravě typu CR-Z opatřeného zcela novým řadovým zážehovým čtyřválcem s objemem 1,6 l a přeplňováním.

Tato jednotka najde svoji cestu také pod kapoty modelů Civic a Accord a má být prvním výrazným krokem Hondy na poli downsizingu. Podle zákulisních informací má být novinka dostupná ve dvou výkonových verzích s hranicemi zhruba 160 a 200 koní, takže pokryje stávající, atmosféricky plněné dvoulitry.

Za pozornost stojí studie CR-Z Hybrid R, kterou Honda představila na letošním veletrhu SEMA v Las Vegas, která však byla opatřena hybridní soustavou, přičemž standardní čtyřválec 1,5 l dostal přeplňování. Právě od ní by si budoucí „nehybridní” CR-Z mohla vypůjčit pár vzhledových a technických prvků...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z Hybrid R
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků