Honda CR-Z Mugen RR na nových snímcích

Jméno Mugen se na Goodwoodu objevilo v souvislosti se značkou Honda hned několikrát, ale za zmínku stojí koncept CR-Z RR.

Na začátku července se na letošním ročníku tradičního Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu v oddělení Moving Motor Show představilo hned několik vozů z dílen firmy Mugen, anglického ladiče japonských vozů Honda, a točily se hlavně kolem hybridního dvoudveřového vozu Honda CR-Z. Zatímco „krotší“ verze Honda CR-Z Mugen vznikla přímo v ateliérech britské společnosti Mugen, vysloveně agresivní koncept CR-Z Mugen RR je dílem samotného japonského ústředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K tomuto vozu vám nyní přinášíme nové studiové snímky a několik technických podrobností. Honda CR-Z Mugen RR disponuje celou škálou speciálních dílů, jež naznačují schopnosti japonských designérů, ale také prvky, s nimiž bychom se mohli v blízké budoucnosti setkat v oficiální nabídce příslušenství. Řada z nich je vyrobena z uhlíkových kompozitů a patří mezi ně především přední kapota, boční dveře a výklopná záď. Dále je třeba zmínit soustavu kompozitních plátů kryjících pro zlepšení aerodynamických vlastností v plné délce celý podvozek, výfukovou soustavu se dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, sportovní pérování a přední blatníky s odvětráváním motorového prostoru.

Tip 1: Vzpomeňme na poslední Hondu Civic Type R Mugen s naladěním na 201 koní
Tip 2: Náš test sériového modelu Honda CR-Z najdete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připravenost modelu Honda CR-Z Mugen RR ke sportovním jízdním výkonům naznačují také speciální, kované osmnáctipalcové ráfky, čtyřpístkové, oranžově lakované brzdiče a karoserie v oranžovém odstínu Valencia Orange Pearl. Také interiér je laděn v kombinaci oranžové kůže a černé Alcantary a na palubní desce, dveřních panelech a středové konzoli najdeme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů. Klíčovým prvkem vnitřní výbavy se ale stává informační systém s displejem na středové konzoli, jenž je schopen s pomocí signálů od satelitní navigace zaznamenávat a analyzovat řadu údajů včetně odezev pohonné jednotky a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků