Honda CR-Z Mugen RR na nových snímcích

Jméno Mugen se na Goodwoodu objevilo v souvislosti se značkou Honda hned několikrát, ale za zmínku stojí koncept CR-Z RR.

Na začátku července se na letošním ročníku tradičního Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu v oddělení Moving Motor Show představilo hned několik vozů z dílen firmy Mugen, anglického ladiče japonských vozů Honda, a točily se hlavně kolem hybridního dvoudveřového vozu Honda CR-Z. Zatímco „krotší“ verze Honda CR-Z Mugen vznikla přímo v ateliérech britské společnosti Mugen, vysloveně agresivní koncept CR-Z Mugen RR je dílem samotného japonského ústředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K tomuto vozu vám nyní přinášíme nové studiové snímky a několik technických podrobností. Honda CR-Z Mugen RR disponuje celou škálou speciálních dílů, jež naznačují schopnosti japonských designérů, ale také prvky, s nimiž bychom se mohli v blízké budoucnosti setkat v oficiální nabídce příslušenství. Řada z nich je vyrobena z uhlíkových kompozitů a patří mezi ně především přední kapota, boční dveře a výklopná záď. Dále je třeba zmínit soustavu kompozitních plátů kryjících pro zlepšení aerodynamických vlastností v plné délce celý podvozek, výfukovou soustavu se dvěma koncovkami vystupujícími přímo ze zadního nárazníku, sportovní pérování a přední blatníky s odvětráváním motorového prostoru.

Tip 1: Vzpomeňme na poslední Hondu Civic Type R Mugen s naladěním na 201 koní
Tip 2: Náš test sériového modelu Honda CR-Z najdete zde

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Připravenost modelu Honda CR-Z Mugen RR ke sportovním jízdním výkonům naznačují také speciální, kované osmnáctipalcové ráfky, čtyřpístkové, oranžově lakované brzdiče a karoserie v oranžovém odstínu Valencia Orange Pearl. Také interiér je laděn v kombinaci oranžové kůže a černé Alcantary a na palubní desce, dveřních panelech a středové konzoli najdeme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů. Klíčovým prvkem vnitřní výbavy se ale stává informační systém s displejem na středové konzoli, jenž je schopen s pomocí signálů od satelitní navigace zaznamenávat a analyzovat řadu údajů včetně odezev pohonné jednotky a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků