Honda CR-Z Mugen: ostřeji s „dvorním” tuningem

O nové Hondě CR-Z se toho napsalo už dost. Má jít o zábavný hybrid pro mladé, nástupce kdysi oblíbené mrštné Hondy CRX a světlou budoucnost automobilky s velkým H ve znaku. Konstatování, co z toho a do jaké míry je pravda, necháme až na první testování, zatím stále můžeme vycházet pouze z tiskových materiálů předkládaných automobilkou. Jistě ale nemůžeme modelu CR-Z upřít svěží design (v porovnání s těmi ostatními hybridy) a vcelku zajímavá řešení, které, jak jsme zmínili již pár řádků výše, perfektně fungují prozatím pouze na papíře.

Nyní se ale nevěnujme spekulacím a teoriím o tom, co vlastně CR-Z bude a zda má vůbec šanci prosadit se na evropském trhu, ale podívejme se, co si pro tento model připravil oddaný úpravce Mugen. Ten již dříve přislíbil, že tomuto sportovně laděnému hybridu dodá šmrnc a dynamičnost. A nabízených doplňků je opravdu dostatek a zákazník si jej může na svůj vůz navolit dle vlastního uvážení.

K dispozici je třeba nová maska chladiče s denním LED svícením, trojúhelníkové koncovky výfuku, pět různých typů litých kol, nebo karbonový rámeček pro „espézetku”. Stejně jako u zevnějšku, široká paleta doplňků je k dispozici i pro interiér. Z množství můžeme jmenovat třeba obložení středového panelu, hliníkové pedály, speciální koberečky, nebo různé karbonové krytky.

Firma samozřejmě nezůstala pouze u vzhledu a nabízí i jemné vylepšení jízdních vlastností a to zejména přes tužší tlumiče, úpravu katalyzátoru, nebo silnější brzdy. Všechny nabízené doplňky si samozřejmě můžete prohlédnout v rozsáhlé galerii níže. Nezbývá než jenom uznat, že uvědomělá japonská mládež se na tomto voze bude moci směle „vyřádit“ a to vše ještě pod pokličkou domnělé ekologičnosti...

Tip: Přečtěte si více o nové Hondě CR-Z.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z s doplňky od Mugenu
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků