Honda CR-Z Mugen: ostřeji s „dvorním” tuningem

O nové Hondě CR-Z se toho napsalo už dost. Má jít o zábavný hybrid pro mladé, nástupce kdysi oblíbené mrštné Hondy CRX a světlou budoucnost automobilky s velkým H ve znaku. Konstatování, co z toho a do jaké míry je pravda, necháme až na první testování, zatím stále můžeme vycházet pouze z tiskových materiálů předkládaných automobilkou. Jistě ale nemůžeme modelu CR-Z upřít svěží design (v porovnání s těmi ostatními hybridy) a vcelku zajímavá řešení, které, jak jsme zmínili již pár řádků výše, perfektně fungují prozatím pouze na papíře.

Nyní se ale nevěnujme spekulacím a teoriím o tom, co vlastně CR-Z bude a zda má vůbec šanci prosadit se na evropském trhu, ale podívejme se, co si pro tento model připravil oddaný úpravce Mugen. Ten již dříve přislíbil, že tomuto sportovně laděnému hybridu dodá šmrnc a dynamičnost. A nabízených doplňků je opravdu dostatek a zákazník si jej může na svůj vůz navolit dle vlastního uvážení.

K dispozici je třeba nová maska chladiče s denním LED svícením, trojúhelníkové koncovky výfuku, pět různých typů litých kol, nebo karbonový rámeček pro „espézetku”. Stejně jako u zevnějšku, široká paleta doplňků je k dispozici i pro interiér. Z množství můžeme jmenovat třeba obložení středového panelu, hliníkové pedály, speciální koberečky, nebo různé karbonové krytky.

Firma samozřejmě nezůstala pouze u vzhledu a nabízí i jemné vylepšení jízdních vlastností a to zejména přes tužší tlumiče, úpravu katalyzátoru, nebo silnější brzdy. Všechny nabízené doplňky si samozřejmě můžete prohlédnout v rozsáhlé galerii níže. Nezbývá než jenom uznat, že uvědomělá japonská mládež se na tomto voze bude moci směle „vyřádit“ a to vše ještě pod pokličkou domnělé ekologičnosti...

Tip: Přečtěte si více o nové Hondě CR-Z.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z s doplňky od Mugenu
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků