Honda CR-Z: facelift představen již v Malajsii

Oficiálním místem premiéry modernizovaného provedení hybridního sportovního modelu Honda CR-Z se má stát nadcházející autosalon v Paříži, ale již nyní můžeme být konkrétnější.

Poslední autosalony v Moskvě nebo Šanghaji dokazují, že pozornost světových automobilových výrobců se od klasických autosalonů v Evropě a USA začíná obracet blíže bujícím východním trhům. Již před několika dny jsme vám ukázali prvních několik snímků detailů modernizovaného provedení sportovního hybridního kupé Honda CR-Z, jež se s předstihem před Paříží nakonec ukázalo již v indonéské Jakartě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-Z ve svém modernizovaném provedení na autosalonu v Jakartě

Z tamního, teprve včera otevřeného mezinárodního autosalonu pocházejí první kvalitní celkové obrázky faceliftu modelu Honda CR-Z. Na první pohled si všimneme nového předního nárazníku, upravené masky chladiče, přepracovaných hlavních svítilen s vestavěnými zdroji LED pro denní svícení a sedmnáctipalcových litých ráfků nového vzhledu.

Technika | Honda

Honda CR-Z: technika pod drobnohledem

Interiér se změnil údajně pouze nepatrně, takže za zmínku stojí snad jen upravený přístrojový štít a tlačítko Plus Sport, jež má řidiči přinést ostřejší reakce pohonné soustavy na pokyny plynového pedálu. O tom, zda se úpravy dotkly také pohonné soustavy zatím informace nemáme a počkáme si na ně zřejmě až do Paříže.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tyto detaily se objevily již před několika dny

Připomeňme, že benzínový motor má objem 1,5 l, nejvyšší výkon činí 113 koní (83 kW) a dosahuje točivého momentu 145 Nm, jenž vrcholí až při 4 800 ot./min., přičemž při 1 000 ot./min. dává 108 Nm. Použití kompaktního elektromotoru však v rámci soustavy IMA a v kombinaci s manuálně řazenou převodovkou zajistilo slušný celkový točivý moment 174 Nm dostupný v rozmezí od 1 000 do 1 750 ot./min., výkon celého ústrojí pak dosahuje výkonu 122 koní (90 kW) při 6 000 ot./min.
 

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků