Honda CR-Z by mohla dostat nástupce už v roce 2017

Současná Honda CR-Z skončila po nepříliš lichotivých obchodních výsledcích. Koncept hybridního ostrého hatchbacku nebyl špatný po období ekonomické krize, ale pro zájemce o kompaktní sportovní kupé bylo auto přeci jen příliš pomalé a upravená varianta s kompresorem přišla pozdě.

Honda si tak prodejní výsledky modelu CR-Z za rámeček nedá. Přesto se prý připravuje nástupce, který by měl místo z Jazzu vycházet z připravované desáté generace Civicu. Mělo by jít tedy o dynamičtější alternativu k pětidveřovému modelu Honda Civic, informuje australský magazín Motoring.

Zajímavosti | Život řidiče | Škoda | Volkswagen | Byznys | BMW | Renault | Honda | Peugeot | Suzuki | Nissan | Seat | Maybach

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Platforma nového Civicu prý bude zkrácena o 10 cm a nová Honda Civic CR-Z, jak by se mohla jmenovat, dostane motor z nového Civicu Type-R, ale zřejmě se sníženým výkonem, aby vrcholné verzi nekradla zákazníky.

Nové CR-Z si půjčí designové prvky z ostrého Civicu Type-R a také z úplně nové Hondy NSX. Honda sice plánuje použít motor 2.0 Turbo s manuálem, ale pro domácí japonský trh zřejmě zůstane v nabídce i hybrid s automatem kvůli lidem, kteří chtějí design CR-Z, ale nechtějí řadit a nejde jim tolik o dynamiku.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků