Honda CR-Z bude ještě výkonnější, má mít až 200 koní

O sportovně laděném hybridním modelu od Hondy se toho napsalo už mnoho. Vůz automobilka suverénním způsobem začala prodávat na domácím trhu, kde si Honda CR-Z rychle získala velkou popularitu a vypadá to tak, že o zákazníky toto hybridní kupé nouzi mít určitě nebude. A to se ještě prodeje nezačaly v Evropě a především Americe, kde se očekává největší „řež”.

I přesto chce jít automobilka v tomto ohledu ještě dál a světovým trhům nabídnou i výkonnější verzi s odkazem, že CR-Z je navržen primárně pro zábavu a potěšení z jízdy. Jen si připomeňme, že v současnosti je CR-Z poháněna 1,5 litrovým čtyřválcem V-TEC s výkonem 122 koní, který plně spolupracuje s hybridním systémem IMA, celkové dynamice bylo ovšem podřízena nejen elektronika motoru, ale i šestistupňová manuální převodovka.

V brzké budoucnosti by se měla na trzích objevit i další verze, která by podle předběžných informací měla disponovat dokonce 2,5 litrovým šestiválcem, což ovšem prozatím považujeme za velice nepravděpodobné. Místo 1,5-ky zaujme zřejmě některý ze silnějších čtyřválců, jehož výkonnostní hodnoty se budou pohybovat kolem hranice 200 koní. Samozřejmě úpravám se přizpůsobí nutně i hybridní systém, který by se v budoucnu měl objevit i v novém Accordu. Spekulací je ovšem mnohém víc, mluví se dokonce i o tom, že Honda přinese na trh zcela nové výkonnější kupé, což by ovšem z finančního a strategického hlediska nemusel být právě dobrý krok.

Tip: Přečtěte si naše představení Hondy CR-Z.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda CR-Z

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků