Honda CR-V: první snímky sériového provedení

Autosalon v Los Angeles se nezadržitelně blíží a s ním se blíží také představení několika poměrně důležitých modelů. Kromě například Fordu Kuga se dočkáme premiéry nové generace Hondy CR-V. Její podobu už naznačil koncept, který automobilka ukázala dříve. Už tehdy bylo jasné, že se od něj sériová verze příliš lišit nebude.

Premiéry | Honda

Honda CR-V: podobu nové generace odhalil patentový úřad

První zatím samozřejmě neoficiální snímky naznačují, že se tak opravdu stane. Finální podoba nové Hondy se od konceptu liší jen minimálně. Pod kapotou americké verze najdeme benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru, pro Evropu je připraven benzinový dvoulitr a chybět nebude ani dieselový agregát. Podrobnější informace se určitě objeví už velmi brzy. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 112 576 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 210 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků