Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda kompletně odhalila svůj program na nadcházející pařížský autosalon, kde představí hned několik novinek a jednou z nich bude také modernizované CR-V. To nabídne přepracovaný design a především modernější techniku, díky které se odebere do důchodu stávající diesel 2.2 i-DTEC.

Život řidiče | Škoda | Autosalony | Cestování | Nová Fabia | Paříž 2014

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Přepracované CR-V se představí s novými světlomety, jinou mřížkou chladiče, upravený je také nárazník, koncové svítilny, páté dveře i zadní nárazník. To nejdůležitější, co přinesl aktuální facelift, ale hledejme pod kapotou.

Honda představuje spolu s faceliftem pro CR-V výkonnější verzi dieselové šestnáctistovky i-DTEC řady Earth Dreams. Ta je naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm, přičemž v nabídce pro CR-V nahradí dosavadní čtyřválec 2.2 i-DTEC, který je s výkonem 110 kW (150 k) slabší než nový a menší agregát. Výsledkem samozřejmě bude výrazné snížení emisí i spotřeby.

Testy | SUV | Honda

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou ovšem můžete nově vyměnit za devítistupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport nebo Jeepu Cherokee je tak CR-V dalším modelem, který tento automat nabídne. Verze s pohonem přední nápravy bude spolupracovat pouze s manuální převodovkou.

Omlazené CR-V se představí na trhu na jaře příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Protože americké zastoupení zveřejnilo o faceliftu CR-V podstatně více fotek, přikládáme ještě fotogalerii americké verze
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 209 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 126 640 km
Cena: 175 000 Kč
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 120 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků