Honda CR-V dostala novou tvář, nový motor a devítistupňový automat

Honda kompletně odhalila svůj program na nadcházející pařížský autosalon, kde představí hned několik novinek a jednou z nich bude také modernizované CR-V. To nabídne přepracovaný design a především modernější techniku, díky které se odebere do důchodu stávající diesel 2.2 i-DTEC.

Život řidiče | Škoda | Autosalony | Cestování | Paříž 2014 | Nová Fabia

Autosalon Paříž 2014: Přehled novinek a k tomu vše, co potřebujete vědět  

Přepracované CR-V se představí s novými světlomety, jinou mřížkou chladiče, upravený je také nárazník, koncové svítilny, páté dveře i zadní nárazník. To nejdůležitější, co přinesl aktuální facelift, ale hledejme pod kapotou.

Honda představuje spolu s faceliftem pro CR-V výkonnější verzi dieselové šestnáctistovky i-DTEC řady Earth Dreams. Ta je naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm, přičemž v nabídce pro CR-V nahradí dosavadní čtyřválec 2.2 i-DTEC, který je s výkonem 110 kW (150 k) slabší než nový a menší agregát. Výsledkem samozřejmě bude výrazné snížení emisí i spotřeby.

Testy | SUV | Honda

Test Honda CR-V 1.6 i-DTEC: pohodlí a spotřeba, nic víc není potřeba  

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou ovšem můžete nově vyměnit za devítistupňový automat. Po RR Evoque, LR Discovery Sport nebo Jeepu Cherokee je tak CR-V dalším modelem, který tento automat nabídne. Verze s pohonem přední nápravy bude spolupracovat pouze s manuální převodovkou.

Omlazené CR-V se představí na trhu na jaře příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Protože americké zastoupení zveřejnilo o faceliftu CR-V podstatně více fotek, přikládáme ještě fotogalerii americké verze
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků