Honda CR-V: čtvrtá generace vstoupí do prodeje v prosinci

Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video

Autosalon v Los Angeles je v plném proudu. Kromě jiného si zde odbyla svou premiéru také čtvrtá generace Hondy CR-V. Jak bude novinka vypadat, to naznačil už v září představený koncept. Sériové provedení se od něj po stránce designu nijak zásadně neliší, což se nakonec dalo očekávat.

Nová generace měří na délku 4534 mm, vysoká je 1653 mm a široká 1818 mm. Rozvor náprav činí 2618 mm. To, zda se vám nejnovější Honda CR-V líbí nebo ne, necháme na vás. K dispozici máte kompletní fotogalerii a tři videa. Designem auto navazuje na svého předchůdce a podle našeho názoru nevypadá vůbec špatně.

Interiér by podle vyjádření automobilky měl působit kvalitněji, luxusněji a těšit se můžeme také na bohatší výbavu. Na americkém trhu se mimo jiné zákazníci dočkají možnosti přehrávat hudbu přes internetové rádio Pandora, samozřejmostí je navigace a nově si může řidič číst prostřednictvím multimediálního systému a Bluetooth příchozí SMS zprávy. Pětimístné SUV nabídne zadní sedadla dělená v poměru 60/40 a systém Easy Fold-Down.

O technice o toho víme stále celkem málo. Zatím jediný potvrzený motor je benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 185 koní. Točivý moment vrcholí na hodnotě 221 Nm. Nezdá se příliš pravděpodobné, že by se tato pohonná jednotka ukázala také v Evropě. Na přesné informace týkající se evropské verze si musíme ještě chvíli počkat.

Americkým standardem je pětistupňová automatická převodovka a na výběr bude jak provedení s pohonem přední nápravy, tak verze AWD. Ta využívá nový systém pohonu všech kol u Hondy označovaný jako Real Time AWD. Prodej začíná v Americe už během prosince. Evropa přijde na řadu později. 
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda CR-V
  2. Fotogalerie
  3. Video
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků