Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Ne, ještě neotevírejte šampaňské a nenazouvejte si nedočkavostí řidičské boty. Tohle je pořád ještě jenom koncept, i když se od sériové verze, která se snad ukáže na autosalonu v Ženevě 2015, vlastně už neliší. Honda nicméně Civic Type R ještě dokončuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zlověstněji se už asi ostrý hatchback tvářit nemůže. Foukaný dvoulitr nabídne 280 koní ve vysokých 7000 ot./min.

Ovšem právě to by mohlo napodívat, že si dá s nastavením podvozku skutečně záležet, a tak bychom se mohli dočkat velmi rychlé kapesní stíhačky. Ostatně, s výkonem 280 koní, který nabídne vůbec poprvé v historii Hondy foukaný dvoulitr i-VTEC, šestistupňovým manuálem a snad i poctivým samosvorem mezi předními koly tohle nebude žádné ořezávátko a wannabe sportovec.

Sportovní auta | Autosalony | Hatchbacky | Paříž 2014 | Honda

Honda Civic Type R dostane přes 280 koní a manuální převodovku

Honda Civic Type R dostane také adaptivní podvozek a systém zavěšení s oddělenou těhlicí pro lepší odezvu, přesnost vedení auta a hlavně omezení přenosu točivého momentu do řízení. Ještě k motoru, dvoulitr nabízí nejvyšší výkon ve vysokých 7000 ot./min.

Video | Hatchbacky | Honda

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Výroba Hondy Civic Type R bude spuštěna v roce 2015 a z toho, co lidé z automobilky říkají, se máme těšit na auto prakticky připravené pro závodní okruhy. Nezbývá než jim věřit a doufat, že tomu tak skutečně bude a že to přímo obscénní zadní křídlo bude skutečně k něčemu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků