Honda Civic Type-R, nový vzhled se starou technikou

19 komentářů

LeonardoCupranek
1. března • 11:13

Podle me VELKA cast lidi, kteri si kupuji "HotHatch" uvazuje o jeho dalsim "vylepsovani". Nejen designovem, ale hlavne o upravach brzd, podvozku a zejmena motoru. Bohuzel atmosfericka Honda je vicemene na hrane svych moznosti a dalsiho zlepseni jde dosahnout prakticky jen dost komplikovanou a nakladnou montazi turba ci kompresoru.
Naproti tomu auta jako Leon (SportUp, FR a Cupra), Focus ST, Astra 2.0T, Golf GTI, atd... si mohou poridit treba 30% vykonu navic za par tisic korun.

Jiri
1. března • 19:58

Máš pravdu, ale výkon není všechno, výkonnému motoru musí korespondovat podvozek, brzdy, řízení, problémem je určitě náhon jen na přední nápravu.
Pokud je nárůst výkonu decentní, nic se zřejmě neděje, ale pokud by si např. Cupra přidala 30% výkonu, obávám se, že by jí to spíš uškodilo.

Rene
26. února • 20:16

Ja cekal ze bude mit vice HPJe to cesta smerem zpet.Spolu s tuhou zadni napravou...nechapu to.Cekal jsem na ni,ale tohle me hodne zklamalo.Takze jdu do VW GTI.

GTI DSG
27. února • 0:48

:tleskani

b
25. února • 22:47

Proti Honde nic nemam, ale za tu dobu co jsem CTR jezdil jsem zjistil jedno, ze Super motor nestaci, je potreba je take dobry podvozek ktery umozni vyuzivat 200PS naplno a bohuzel to Honda umoznuje jenom castecne a to na okruhu, v rallye je to poskakujici koza, tak ze az si pro ni pudete nezapomente na to, kam patri!

Skyline
26. února • 8:47

Ta "poskakujici koza" u nas ve sve tride (tusim N do dvou litru) vyhrala, co se dalo. Ale ty jsi tady odbornik, ze.

r
26. února • 12:32

No asi proto ze N 3 je sice je trida produkcnich vozu s minimalne povolenyma upravama, ale u CTR vsichni museli predelat podvozek pro rallye za nemale penize.
Ale to ty borecku uricte vis Mimo jine treba tet na Sumave vyhral tuto tridu Peugeot 206 RC.

Skyline
27. února • 7:43

No tak teds mi to teda krute nandal, borecku. To RC totiz samozrejme na podvozku zadne upravy nema, ze.

R
27. února • 13:06

Samozdrejmne ze ma 206 RC ma v serii povodvozek jeste snad horsi nez CTR. To ale Hondu vubec neomlouva kdyz chce byt jednicka .

BOB
25. února • 21:58

UAAAAAAAAAA,JA HO CHCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan
25. února • 19:48

Je to smiesne auto. Honda hlada svoju tvar uz roky. Tudy cesta rozhodne nevede!

344244
27. února • 13:10

nesuhlasim a vzkazuji: vrat se do golfa radsi a soupej nohama

bingo
25. února • 21:45

Souhlasim

robert+
25. února • 17:09

no akurat len ze mne sa plna maska z kompozitu nezda ako klasicka mriezka

patrik
25. února • 11:34

Takže horcí hačeři budou mít konečně svou hračku, výborně! Když teď 5D zůstane pro umírněnější jezdce btw mě napadá, že by teď Honda mohla udělat drobnou radost konzervativcům jako jsem já a odstranit z 5D ten hodně nepraktický srůst zadního skla a křídla. Omlouvám se předem všem dynamickým estétům, ale mně by prostě víc vyhovovalo vidět pořádně za auto a mít tam stěrač. 5D by tím určitě vzhledově neutrpěla a křídlo či jiný zadní spojler pro ortodoxní věřící by bylo možné standardně přeřadit do doplňků.

DVD
25. února • 11:39

plně s tebou souhlasim, Civic je krásný auto, ale jen do tý doby než se podívám na to zadní okno.... to úplně bije do očí a myslim že si na to nikdy nezvyknu jako případě useknutýho Megane, to oknokřídlo prostě totálně narušuje celou linii

DVD
25. února • 11:39

plně s tebou souhlasim, Civic je krásný auto, ale jen do tý doby než se podívám na to zadní okno.... to úplně bije do očí a myslim že si na to nikdy nezvyknu jako případě useknutýho Megane, to oknokřídlo prostě totálně narušuje celou linii

DVD
25. února • 11:39

plně s tebou souhlasim, Civic je krásný auto, ale jen do tý doby než se podívám na to zadní okno.... to úplně bije do očí a myslim že si na to nikdy nezvyknu jako případě useknutýho Megane, to oknokřídlo prostě totálně narušuje celou linii

butHa
25. února • 11:38

suhlasim

Doporučujeme

Články odjinud