...bych si vybral za tyto penize. Osobne Civicka mam (1.8 Executive), ale za mega bych rozhodne radsi sahnul treba po Focusu RS, jak uz tu nekdo psal, ktery je proste lepsi jak vykonove, tak podvozkove, tak dilenskym zpracovanim. MPSko se mi zas tolik nelibi.
kamarád někde čet, že je tento ufoun na Nordshiefu o 2,7 s rychlejší než Fjord RS :) ..takže tak.Podvozkově určitě o moc lepší nebude (kdoví jestli vubec). na druhou stranu je to opravdu ranec peněz...jak už tu někdo psal z K20 jde to samé vymačkat za mnohem menší sumy, jen to nebude Mugen no....ale nato to přece nejde :)
Fikus RS podvozkove lepsi nez tento Mugen urcite nebude. Vykonove samozrejme ano, nicmene to jeste neznamena, ze nemuze byt Mugen rychlejsi. A pokud jde o dilenske zpracovani, pak bych rekl, zes v RS jeste nejel. Nic to nemeni na tom, ze do auta za cca 650k bych dalsich 600k na upravach v zadnem pripade nenasypal.
Ze si nasiel cestu do Europy je scestne vyjadrenie. Tento TypeR je vyvijany v Mugen UK, cize to nie je nic pre japonsky trh, tam TypeR Mugen vyzera uplne inak. Vid. test a review Autocaru ...
Naopak, tohle vzniklo jen a pouze proto, ze "nas" CTR se bude nove prodavat i v Japonsku a proc tedy neudelat par aut i pro UK, kdyz uz maji volant na stejne strane. Samozrejme ho poskladaji v Mugen UK, proc by to vozili do Japonska a zpet, ale o zadny vlastni vyvoj Mugenu UK nejde. Vsak i pouzite dily (nebo alespon jejich vetsina) je pouzita ze stejne silne prestavby japonskeho Type-R, prodavane jako Mugen RR.
Ridicum v CR bude spis blizsich 201 koni v serii a 242 od Mugenu. Auto to bude brutalni, stejne jako jeho cena. Ta je totiz mnohem vyssi, nez tech 1.1M Kc - kdyz to hodi clovek do perspektivy trhu, pak by u nas Mugen stal tak 1.3-1.4M, tedy cena za HH nizsi stredni naprosto silena (Mugen je v UK o cca 330k kc drazsi, nez Fikus RS nebo Zetko, ktere u nas stoji rovny milion, tedy auto, ktere v UK stoji 1.1 by tady stalo aspon o 250-350 vic). Na strane druhe, 20 kousku a rucni rebuild motoru, to u zadne seriovky clovek nesezene. Nicmene naladit K20 na 240 koni lze i bez Mugenu a levneji, nez za cenu druheho auta. Nebude to sice "od Mugenu", ale sam bych tolik penez nedal. Ovsem auto bude stejne jen pro UK trh a tam jsou lide, kteri do tuneni svych HH narvou jeste vic, takze mit to uz vse na taliri, navic s tim spravnym logem, nebudou videt jako spatny krok. Jak sam Mugen poznamenal, vykon je na urovni zavodni verze, ktera ovsem stoji 4x vic, takze je to zas jen o uhlu pohledu.
suhlasim, je to sialena cena, tam su uz uplne ine autazato normalne civic r-type za 25tisic eur je super nakup, podla mna najlepsie hb v tej cene
a ja si myslim, ze lepcejsi je MPS ;)
je tam rozdiel po pricitani vsetkeho asi 3000 eur , takze to nieje take hrozne a ano je to (motoricky) lepsie auto musim uznat :)ale mne sa proste paci ten UFO look civicu :D
... až na tu polici ala Milotec :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.