To je zase clanek. Pominu krkolomnou konstrukci vety "Vůz, který se postupně vyráběl v závodech v britském Swindonu a japonské Suzuce, přitom od i u nás prodáváného hatchbacku Type-R neodlišoval jen jiný vzhled," a podivam se spis na fakta:- mezi Type a R neni pomlcka (taky nepisu Focus R-S nebo Mazda M-PS)- auto se nikde postupne nevyrabelo, auto se od zacatku do konce vyrabelo v Suzuce; ve Swindonu se vyrabi pouze evropske modely, tedy 5D a 3D- jineho je na FD2 temer vse - brzdy, podvozek, motor...Duvody ukonceni vyroby FD2 jsou hlavne 3:- FD2 se prodaval jen v JP a par kousku v Malaysii (tedy velmi omezeny trh, ktery se za 3 roky vcelku nasytil - asi jako kdyby se Octavia RS prodaval jen v UK)- od konce lonskeho roku je v Japonsku v prodeji evropska verze FN2, ktera se prodava nad ocekavani dobre- tovarna v Suzuce vyrabi i CR-Z, ktere jde v Japonsku na dracku, takze Honda potrebuje vyrobni kapacitySpekulace o moc valcich a nedostatku turb me docela pobavila, tak to vypada, kdyz o tom pise nekdo, kdo moc nevi.
Pokud mě chabá paměť neklame, ještě je tam rozdíl v zadní nápravě...
No a kdyby se o tom nepsalo, tak to 99% lidí nepozná. Byť o tom strašně vášnvě kvákali v kdejaký diskusi :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.