Honda Civic Type-R končí, tedy alespoň ve verzi sedan

3 komentáře

Skyline
21. dubna • 14:51

To je zase clanek. Pominu krkolomnou konstrukci vety "Vůz, který se postupně vyráběl v závodech v britském Swindonu a japonské Suzuce, přitom od i u nás prodáváného hatchbacku Type-R neodlišoval jen jiný vzhled," a podivam se spis na fakta:
- mezi Type a R neni pomlcka (taky nepisu Focus R-S nebo Mazda M-PS)
- auto se nikde postupne nevyrabelo, auto se od zacatku do konce vyrabelo v Suzuce; ve Swindonu se vyrabi pouze evropske modely, tedy 5D a 3D
- jineho je na FD2 temer vse - brzdy, podvozek, motor...Duvody ukonceni vyroby FD2 jsou hlavne 3:
- FD2 se prodaval jen v JP a par kousku v Malaysii (tedy velmi omezeny trh, ktery se za 3 roky vcelku nasytil - asi jako kdyby se Octavia RS prodaval jen v UK)
- od konce lonskeho roku je v Japonsku v prodeji evropska verze FN2, ktera se prodava nad ocekavani dobre
- tovarna v Suzuce vyrabi i CR-Z, ktere jde v Japonsku na dracku, takze Honda potrebuje vyrobni kapacitySpekulace o moc valcich a nedostatku turb me docela pobavila, tak to vypada, kdyz o tom pise nekdo, kdo moc nevi.

dtsmaniac
20. dubna • 9:32

Pokud mě chabá paměť neklame, ještě je tam rozdíl v zadní nápravě...

Thor
20. dubna • 22:36

No a kdyby se o tom nepsalo, tak to 99% lidí nepozná. Byť o tom strašně vášnvě kvákali v kdejaký diskusi :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud