Honda Civic Type R dostane nový dvoulitr o výkonu 280 koní

Světu se brzy představí dlouho očekávaný hot-hatch. Honda připravuje nový Civic Type R, který má ty nejvyšší ambice. Chce se stát ve své kategorii tím nejlepším, co bude k dispozici, což by mělo být potvrzeno nejrychlejším časem na Nürburgringu (samozřejmě v kategorii hot-hatchů, které aktuálně vládne Mégane RS).

Testy | Palivo | Honda | Design | Honda Civic

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Japonská automobilka zveřejnila oficiální video, oficiální fotografie a také první informace. Na fotkách si můžeme prohlédnout už téměř sériové vydání ostré novinky a nutno podotknout, že vypadá velmi dobře. Pod kapotou se objeví nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec vybavený technikou přímého vstřiku paliva, systémem přeplňování a výkonem 280 koní. Norma Euro 6 už je samozřejmou nutností. Mimochodem jde o zcela nový agregát VTEC Turbo a Type R bude prvním automobilem, který jej dostane.

Tím bohužel protentokrát zásadní informace končí. Honda ještě přidává názor Gabrieala Tarquini, který se s autem již svezl a označil ho za fantastické. Vzhledem k tomu, že jde o továrního jezdce týmu Hondy v seriálu WTCC, by ale bylo zvláštní, kdyby říkal něco jiného.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků