Honda Civic Tourer stojí v ČR skoro půl milionu, chybí jí levný motor

Honda zveřejnila, kolik bude od českých zákazníků žádat za nový Civic Tourer. Kombi s rekordním zavazadlovým prostorem vyjde nejméně na 487 900 Kč. Za tuto cenu zájemci získají zážehový motor 1.8i-VTEC a výbavu Comfort, která obsahuje mj. rádio, automatickou klimatizaci a tempomat.

Teoreticky je základním stupněm výbavy Civic Tourer „S“, který ale dovozce nabízí výhradně s dieselem 1.6 i-DTEC. Proto stojí 502 900 Kč, přičemž nemá ve výbavě klimatizaci.

Honda Civic | Design | Technika | Autosalony | Kombi | Premiéry | Honda | Frankfurt 2013 | Škoda Octavia

Honda Civic Tourer vypadá jako koncept a má větší kufr než Octavia

Adaptivní zadní tlumiče, o kterých Honda hovoří jako o prvních na světě, najdete až ve stupních Lifestyle a Executive. V prvním z nich dostanete také parkovací senzory na obou koncích a vyhřívaná sedadla, Executive má i výbojkové světlomety, bezklíčové odemykání a kožená sedadla.

Nejdražší ceníkovou verzí nové Hondy Civic Tourer je 1.6 i-DTEC Executive za 654 900 Kč. Je tak o devadesát tisíc dražší než (pravda, slabší a hůře vybavená) Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77 kW Elegance.

Větším problémem je ale opticky vysoká základní cena. Honda totiž nemá v nabídce žádný levný motor, který by jí umožnil napsat si na billboardy magicky nízkou částku „již od...“.  Čtrnáctistovku z hatchbacku, která by tento účel splnila, japonská automobilka ve větším kombíku s vyšší nosností nenabízí.

Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 195 000 Kč
Honda CR-V 1.997
Rok výroby: 2010
Stav: 83 304 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků