Honda Civic Tourer stojí v ČR skoro půl milionu, chybí jí levný motor

Honda zveřejnila, kolik bude od českých zákazníků žádat za nový Civic Tourer. Kombi s rekordním zavazadlovým prostorem vyjde nejméně na 487 900 Kč. Za tuto cenu zájemci získají zážehový motor 1.8i-VTEC a výbavu Comfort, která obsahuje mj. rádio, automatickou klimatizaci a tempomat.

Teoreticky je základním stupněm výbavy Civic Tourer „S“, který ale dovozce nabízí výhradně s dieselem 1.6 i-DTEC. Proto stojí 502 900 Kč, přičemž nemá ve výbavě klimatizaci.

Technika | Kombi | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2013 | Honda Civic | Honda | Design | Škoda Octavia

Honda Civic Tourer vypadá jako koncept a má větší kufr než Octavia

Adaptivní zadní tlumiče, o kterých Honda hovoří jako o prvních na světě, najdete až ve stupních Lifestyle a Executive. V prvním z nich dostanete také parkovací senzory na obou koncích a vyhřívaná sedadla, Executive má i výbojkové světlomety, bezklíčové odemykání a kožená sedadla.

Nejdražší ceníkovou verzí nové Hondy Civic Tourer je 1.6 i-DTEC Executive za 654 900 Kč. Je tak o devadesát tisíc dražší než (pravda, slabší a hůře vybavená) Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77 kW Elegance.

Větším problémem je ale opticky vysoká základní cena. Honda totiž nemá v nabídce žádný levný motor, který by jí umožnil napsat si na billboardy magicky nízkou částku „již od...“.  Čtrnáctistovku z hatchbacku, která by tento účel splnila, japonská automobilka ve větším kombíku s vyšší nosností nenabízí.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků