Honda Civic Tourer projela celou Evropu se spotřebou 2,82 l/100 km

Honda Civic Tourer se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů, když během června projela 24 států EU s průměrnou spotřebou pouhých 2,82 l/100 km. Rekordní jízda byla dlouhá 13 498 kilometrů a trvala 25 dnů.

Testy | Honda Civic | Hatchbacky | Honda

Test Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

O rekordní zápis se postarala Honda Civic Tourer osazená motorem 1.6 i-DTEC. Za volantem se střídal Fergal McGrath a Julian Warren, což jsou lidé pracující ve vývojovém centru automobilky. V průměru dokázali ujet na jednu nádrž 1500 kilometrů.

Honda Civic Tourer vyrazila na rekordní jízdu po Evropě prvního června z Belgie. Posádka objela Evropu po směru hodinových ručiček a na stejné místo se vrátila 25. června.

Testy | Honda Civic | Kombi | Honda

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Japonský kombík osazený motorem 1.6 i-DTEC nabízí výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 300 Nm. Na stovce je za 10,1 s a maximálně jede 195 km/h. Podle oficiálních údajů si má v kombinovaném provozu vystačit s přídělem 3,8 litrů nafty na 100 km. Objem nádrže je 50 litrů. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků