Honda Civic Tourer na nových fotkách a videu: S čím jde proti Octavii?

15 komentářů

Stefan
26. listopadu • 9:49

nuž tuctovú narýchlo zbuchanu oktaviu akurát nejaký nový motor do nej hodili porovnávať s Hondou alebo trebárs s Mazdou 3?? zdá sa mi to pošetilé...:-D

Tom
26. listopadu • 14:39

??? :-D

Lola
25. listopadu • 20:44

Honda označuje nový Civic Tourer za první sériově vyráběný automobil s adaptivními zadními tlumiči. To je snad pravda, ale pouze díky tomu, že ostatní výrobci jednoduše montují adaptivní tlumiče pérování na přední i zadní nápravu......no nepochopily.:-)) Každej Civic combi to prostě má zamontované!U ostaních to bylo vždy jen navíc a za prachy a na objednávku.Jeden to měl a další ne.

Kankunen
25. listopadu • 15:37

Asi je třeba uznat, že tohle auto je lepší než Octavka, motor, převodovka a hlavně podvozek jsou lepší. To auto trápí design, batoh je příliš velký.

Tom
25. listopadu • 17:07

Neni duvod to neuznat. Jen me nenapsada, v cem jsou ty motory a prevodovky lepsi. Pokud se budeme bavit o podvozku, tak slabsi verze octy budou ztracet, ale v cem je civic lepsi oproti silnejsim verzim s multilinkem netusim. Osobne se mi u civicu libi oproti octe interier

xy
25. listopadu • 18:53

U Japonského auta je nejdůležitější se svézt,to ostatní příjde samo.Zkus to a uvidíš sám!!

Tom
25. listopadu • 19:01

Zkusil jsem... nepoznal jsem rozdil krom toho, ze se mi u avensisu spatne hledala poloha za volantem...

Jerry
27. listopadu • 9:54

Ahoj Tome,
abych popravdě napsal, byl jsem taky škodovkář, dalo by se říci, zaslepenej - prostě klapky na očích - od tý doby, co jsme si koupili Civica, tak musim přiznat, že je to "nebe a dudy". Říkám to nerad, ale Škodovka na Japonce nemá. Vw má hromadu motorů, ale taky hromadu technických problémů, strašně nudnej design a za ty nekřesťanský peníze nabídne opravdu málo muziky.

xy
25. listopadu • 19:47

Tak to potom gratuluji Škodě k dalšímu spokojenému zákazníkovi.

Shimi
25. listopadu • 16:25

Kankunen: Souhlasím jen částečně. Ano, design, respektive pro mě osobně hlavně vzhled je naprosto nestravitelný. Nicméně v kontextu motorů nemá Honda co nabídnout. Atmo 1.8 je jako základ super, ale co dál? Nic. To je jednoduše průser. Proti 1.8TSI a 2.0TSI nemá Honda co nabídnout a u dehtu je to obdobný.

Lola
25. listopadu • 20:38

Nesmysl v dehtu je 1,6 a 2,2 a to jsou dobré motory!!!

Shimi
25. listopadu • 20:50

Lola: Je potřeba chápat psaný text ;-) Já někde zpochybňuju kvalitu těch motorů?

pibpo
25. listopadu • 17:06

a kolko ludi si asi kupi kombika s tym 1.8 ci 2.0?
podla mna to je tak nizke cislo, ze sa to isto nevyplaca
kia, hyundai, toyota,... maju slabsie motory, takze z tohto pohladu bude mat honda navrch
a popravde, vacsina ludi aj tak bude siahat po diesli
takze tam to treba porovnavat, kde su najvacsie predaje

Shimi
25. listopadu • 18:56

pibpo: Mně, jako potenciálnímu zákazníkovi, je úplně u zádele kolik lidí by si co koupilo, potažmo jestli má Kia, Hyundai a Toyota slabší motory. Kankunen, a vlastně i autor článku, tu nadhodil srovnání s Octavií a já pouze konstatoval, že Civic, v kontextu motorů, nemá co nabídnout. To je prostý fakt, který se nedá okecat. Mít pouze JEDEN použitelný motor je prostě nonsens. Škoda ti tu možnost aspoň dá, u Hondy je to stylem buď ber a nebo táhni. Ostatně jako u většiny japonců. Pokud má někdo větší nároky na výkon motoru, tak si u Hondy nevybere a to je oč tu běží.

Michal
26. listopadu • 18:41

Tak tu sa natiska odpovedat tak bulvarne... ze radsej jeden poriadny a pouzitelny ako vela a kazovych.
Napr. prave som s kamoskou absolvoval torturu vyberu noveho auta. Vykonovo okolo 80-100kW... po tom vsetkom vyhral Focus, lebo vo VW by som sa to bal prevadzkovat.
Takze 1.8TSI a 2.0TSI ano, ale tie su prilis velke a iny benzin by som sa bal zobrat.

Doporučujeme

Články odjinud