nuž tuctovú narýchlo zbuchanu oktaviu akurát nejaký nový motor do nej hodili porovnávať s Hondou alebo trebárs s Mazdou 3?? zdá sa mi to pošetilé...:-D
??? :-D
Honda označuje nový Civic Tourer za první sériově vyráběný automobil s adaptivními zadními tlumiči. To je snad pravda, ale pouze díky tomu, že ostatní výrobci jednoduše montují adaptivní tlumiče pérování na přední i zadní nápravu......no nepochopily.:-)) Každej Civic combi to prostě má zamontované!U ostaních to bylo vždy jen navíc a za prachy a na objednávku.Jeden to měl a další ne.
Asi je třeba uznat, že tohle auto je lepší než Octavka, motor, převodovka a hlavně podvozek jsou lepší. To auto trápí design, batoh je příliš velký.
Neni duvod to neuznat. Jen me nenapsada, v cem jsou ty motory a prevodovky lepsi. Pokud se budeme bavit o podvozku, tak slabsi verze octy budou ztracet, ale v cem je civic lepsi oproti silnejsim verzim s multilinkem netusim. Osobne se mi u civicu libi oproti octe interier
U Japonského auta je nejdůležitější se svézt,to ostatní příjde samo.Zkus to a uvidíš sám!!
Zkusil jsem... nepoznal jsem rozdil krom toho, ze se mi u avensisu spatne hledala poloha za volantem...
Ahoj Tome, abych popravdě napsal, byl jsem taky škodovkář, dalo by se říci, zaslepenej - prostě klapky na očích - od tý doby, co jsme si koupili Civica, tak musim přiznat, že je to "nebe a dudy". Říkám to nerad, ale Škodovka na Japonce nemá. Vw má hromadu motorů, ale taky hromadu technických problémů, strašně nudnej design a za ty nekřesťanský peníze nabídne opravdu málo muziky.
Tak to potom gratuluji Škodě k dalšímu spokojenému zákazníkovi.
Kankunen: Souhlasím jen částečně. Ano, design, respektive pro mě osobně hlavně vzhled je naprosto nestravitelný. Nicméně v kontextu motorů nemá Honda co nabídnout. Atmo 1.8 je jako základ super, ale co dál? Nic. To je jednoduše průser. Proti 1.8TSI a 2.0TSI nemá Honda co nabídnout a u dehtu je to obdobný.
Nesmysl v dehtu je 1,6 a 2,2 a to jsou dobré motory!!!
Lola: Je potřeba chápat psaný text ;-) Já někde zpochybňuju kvalitu těch motorů?
a kolko ludi si asi kupi kombika s tym 1.8 ci 2.0?podla mna to je tak nizke cislo, ze sa to isto nevyplacakia, hyundai, toyota,... maju slabsie motory, takze z tohto pohladu bude mat honda navrcha popravde, vacsina ludi aj tak bude siahat po dieslitakze tam to treba porovnavat, kde su najvacsie predaje
pibpo: Mně, jako potenciálnímu zákazníkovi, je úplně u zádele kolik lidí by si co koupilo, potažmo jestli má Kia, Hyundai a Toyota slabší motory. Kankunen, a vlastně i autor článku, tu nadhodil srovnání s Octavií a já pouze konstatoval, že Civic, v kontextu motorů, nemá co nabídnout. To je prostý fakt, který se nedá okecat. Mít pouze JEDEN použitelný motor je prostě nonsens. Škoda ti tu možnost aspoň dá, u Hondy je to stylem buď ber a nebo táhni. Ostatně jako u většiny japonců. Pokud má někdo větší nároky na výkon motoru, tak si u Hondy nevybere a to je oč tu běží.
Tak tu sa natiska odpovedat tak bulvarne... ze radsej jeden poriadny a pouzitelny ako vela a kazovych.Napr. prave som s kamoskou absolvoval torturu vyberu noveho auta. Vykonovo okolo 80-100kW... po tom vsetkom vyhral Focus, lebo vo VW by som sa to bal prevadzkovat.Takze 1.8TSI a 2.0TSI ano, ale tie su prilis velke a iny benzin by som sa bal zobrat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.