nepaci
to se mi fakt líbí..když si v realu odmislím dvoubarevný plechy a černý skla vyměním za čirý... i tak to bude nářez ve své kategorii nejhezčí autí... a top řirovnání k 307 rád bych viděl co maj společnýho...trošku spíš ford focus vignale...(nebo jak se to píše)
podle mě to je hnus
je to pekne to jo,ale nekupuju auto jenom proto jak vypada,nektere veci v designu trozku opslehli od konkurence,no dobra,motory maji taky ok,za podvozek a brzdy maji u mne minus 4,to mne u Hodny fakt sere bohuzel jenom dobry motor me osobne nestaci ten je dobry tak na zabiti.Jinak stary civik nebyl designem spatny aspon nebyl nejak extreme napadny.Navic nastesti Si neni Typer-R
Jenom kdyby tyhle civiky nemely ty hnusny velky predni svetla, ty stary bez ciry optiky podle me vypadaly o dost lip.
Podla mna je prave podvozok to, cim honda vinika... Aspon ten v accorde type-r je famozny. Niekedy ma clovek pocit, ze to je 4x4. Neskutocne...
to se pletes Honda hlavne vinika Motorem,u Civika jeste prevodovkou,bezpecnosti! to statni zaostava,uz od dob CRX,oni proste neumeji brzdy a podvozek poradne odladit.Kdyz s tim neco udelaji u nove HTR zacnu o nem znova klidne uvazovat.
Pokud maji podle tebe Hondy mizerne podvozky, mohl bys mi rict o nejake lepsi alternative k CTR? V nizsi stredni tride me napada akorat Focus RS.
alternativa k Typer neni zadna RS ma Garretta,navic se uz nevyrabi.
Covece Petre, jel jsi uz nejakou hondou nebo pouze listujes v casopisech ?
Proč by měl Petr listovat v časopisech? Podvozek Hondy moc nevyniká nad průměrem. Rozhodně ho má lepší třeba P407, Mazda3, Focus II apod. Zkušenosti mám z Honda Civic Type R a Honda Civic Sport 1,6. Mazda 3 se 17" koly má rozhodně (i když stále subjektivně) lepší podvozek. To, že Honda má podvozek jako motokáry, si možná vymysleli jejich majitelé, kteří přesedlali z horších podvozků.
presne tak jsem rad ze aspon nekdo ma stejny nazor
Nevim, osobne jsem ridil CTR velmi, velmi na hrane a podvozek s brzdami by byl to posledni, na co bych si mohl stezovat. Snad motor by mohl mit vic koni . Sam mam ITR a podvozek je to hlavni, co si na nem majitele ceni.
a ty chceš nenápadnou Hondu ? To mi nějak nejde k sobě - jo takhle nenápadná Fabie - to bych rozuměl. Vždyť i jen zvuk Hondy je sám o sobě hodně nápadný.....nerozumím
kdyz si kupuji sportovni auto je jedno jetli je to Honda nebo neco jineho,chci aby bylo co nejmene napadne,ne ze by se mi napadne auta nelibyla ale nejsou prakticka pro mne.
tak to je asi hodne tezky schovat dvojitou koncovku vyfuku, kotoucove brzdy, pruduchy, snizeni podvozku apod. Podle mne nelze sportovni auto zahalit do nenapadne podoby - vykon motoru snad, ale to co dela sportovni auto sportovnim autem je preci definovatelne na prvni trochu detailnejsi pohled. Ale nechci se prit , jen mne trochu prekvapila ta formulace .....
tady prece nejde o nejakou trapnou 2koncovku,tu ma dneska kazdej "tuner",jde hlavne o auto jako celek.
to Petr: Teoretika poznám ......končíme teoretickou diskusi o dvojité koncovce a průměrných podvozcích Hondy. - čau
pravda boli co?
Brzy lze schovat pod poklice, koncovkla nemusí být dvojitá, větší nasávací otvory nemusí být nápadné. Lze udělat sporťák, co bude vypadat jako trabik.
Líbí - jsem zvědav na konečnou podobu modelu. Teď už jen ten úvěr, že ?
No konečně, no konečně ...... po těch letech čekání , teda mám dnes super pocit, že se mi vrátí stará DRAVÁ a nekompromisní sportovní tvář mé milované HONDY ........ jen tak dál a sem s ní, doufám, že to je jen začátek ...... já to věděl - dnešní den je pro mne svátek - Hondám zdar !!!! Dino
P.S. Muldere - díky za upozornění, při pátku jasně nejlepší zpráva ....... a zítra sraz .....no paráda
Auto je to nadherny, ale ty zadni svetla jsou jako z nove A6. Nicmene, je to fakt bomba a motor uz ve stare R byl naprosto bezchybnej.
Nadherny predek jako Accord, celkova koncepce jako soucasny americky Accord Coupe (ktery me moc libit se), motor super. Skoda, ze pro zvyseni celkove atraktivity i pro Evropu (ktera ten motor uz dobre zna) neni v tomto konceptu motor z japonske ITR, ktery ma 220 k. Uz se tesim na seriovou verzi (naposled jsem se tak tesil na novy Legend, ktery nema chybu). Jak by rekl Vinnetou - uff, uff!
A není to jedno, jestli 200 nebo 220 k? Hlavně že je to točivý motor s božím zvukem
Neni Vsak Amici meli puvodne v RS-X stejnych 200 k jako v CTR a kdyz jim pro letosek Acura prihodila dalsich 10, vsichni nadavaji, ze jim nedala rovnou tech 20. Po pravde, ani se jim nedivim - a logiku Hondy moc nechapu. Zvlast, kdyz GTI ma ted taky 200 k a Astra dokonce 240 (ta se ale v USA neprodava, takze to Hondu asi nijak zvlast netrapi - tady slo evidentne hlavne o utok na city Amiku, kteri Evrope zavidi CTR uz od chvile, kdy zjistili, ze Si bude mit jen 160 k).
Ale samozrejme to nic nemeni na tom, ze tahle studie je naprosta bomba - a to se o Civiku uz peknych par let rict nedalo (teda ten koncept tusim z Parize, kde melo 5D velky kola a sadu peknych spoileru se mi libil, ale tohle je z uplne jinyho soudku).
Tenhle motor by udajne mel byt v Evrope pod oznacenim Type-S. Type-R by mel byt bud 2,0 nebo 2,4 s vykonem 240 PS.
Ked som bol v statoch v 2001 tak sa chystala na trh nova Acura, ktora mala mat 200 koni. Po testoch (zrejme v japonsku) ich aj skutocne mala. Ale ked sa robili skusky v US, tak zistili, ze benzin v US nie je tak kvalitny a nevedeli z toho dostat potrebny vykon. Bol z toho dost pruser, pretoze reklamna kampan bola davno rozbehnuta ....
Tak o pruseru nevim - byl jsem v roce 2001 v USA cele leto a podzim a nadherne reklamy na novou Acuru RS-X jsem videl taky - a nez jsem odjel, uz jsem jich videl hodne "nazivo" i na ulicich. RS-X ma 200 k od zacatku (verze Type-S, zaklad ma stejny motor jako Civic Si, tj. 160 k) a ted po faceliftu dostala jeste 10 navrch. Takze nevim, odkud beres ty informace (RS-X jezdi samozrejme na "premium unleaded", stejne jako CTR jezdi na N98).
Co ale RS-X ani CTR k velke skode nemaji je LSD - a tenhle novy Civic ho mit bude. Proste bomba, tesim se jak malej
Tak to je paráda, asi se mi začne Civic zase líbit , teda jestli to v sériovce nějak nezhoní. Tu koncovku výfuku uprostřed nárazníku určitě nenechají, to je kvůli vibracím neřešitelný.
Po dlouhé době japonec, který mě chytil u srdce. Máme se na co těšit. Snad tu sériovku nezkazí
Pekne, ale uz to vyrabi skoro rok Peugeot jako 307cc ... Ackoliv Honda tomu da urcite mnohem lepsi motor!
Cože? Jaký 307 CC? To je přece úplně jiný auto!
Nene, 307cc jako vysita na Xeroxu Ale pri "kvalite" 307cc to nebude velky problem udelat mnohem lepsi auto ...
jestli si zachova podobnou cenu jako soucasna verze bude to bomba...
Tak ten je naprosto bombovy!
Z tech spyfotos to vypadalo hrozne, ale toto je fakt bombovy. Pockam si a CTR si koupim az nove
Akorat se bojim, ze tu stredovou vyfukovou koncovku tak nenechaji, zase ji hodi nekam do strany - doufam, ze se milim.
Na špionážních foto byl zachycen 5d hatchback, ne 3d kupé
3d ? Tohle je asi spis 2d coupe ne ? Doufam, ze bude i KLASICKY 3d Civic hatchback ...
Tenhle tip R je pořád moc v pohodě, ale ten poslední není pro normální použití, a to tak , že vůbec. Prostě by to chtělo nějakej "trochu kompromis". Jinak vše OK
Jestli takhle bude vypadat Type-R, tak to bude maso. Ten dnešní je takový nemastný, motor fajn, ale design mě za srdce zrovna moc nebere. Ale toto je prostě něco jinýho.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.