Honda Civic Si Concept: nový Type-R

41 komentářů

puck
12. února • 15:49

nepaci

delph
11. února • 20:59

to se mi fakt líbí..když si v realu odmislím dvoubarevný plechy a černý skla vyměním za čirý... i tak to bude nářez ve své kategorii nejhezčí autí... a top řirovnání k 307 rád bych viděl co maj společnýho...trošku spíš ford focus vignale...(nebo jak se to píše)

Haya
11. února • 15:17

podle mě to je hnus

petr
11. února • 11:19

je to pekne to jo,ale nekupuju auto jenom proto jak vypada,nektere veci v designu trozku opslehli od konkurence,no dobra,motory maji taky ok,za podvozek
a brzdy maji u mne minus 4,to mne u Hodny fakt sere bohuzel jenom dobry motor me osobne nestaci ten je dobry tak na zabiti.Jinak stary civik nebyl designem spatny aspon nebyl nejak extreme napadny.Navic nastesti Si neni Typer-R

zdenek
11. února • 14:53

Jenom kdyby tyhle civiky nemely ty hnusny velky predni svetla, ty stary bez ciry optiky podle me vypadaly o dost lip.

raskolnikov
11. února • 14:09

Podla mna je prave podvozok to, cim honda vinika... Aspon ten v accorde type-r je famozny. Niekedy ma clovek pocit, ze to je 4x4. Neskutocne...

petr
11. února • 16:20

to se pletes Honda hlavne vinika Motorem,u Civika jeste prevodovkou,bezpecnosti! to statni zaostava,uz od dob CRX,oni proste neumeji brzdy a podvozek poradne odladit.Kdyz s tim neco udelaji u nove HTR zacnu o nem znova klidne uvazovat.

j2j
11. února • 17:02

Pokud maji podle tebe Hondy mizerne podvozky, mohl bys mi rict o nejake lepsi alternative k CTR? V nizsi stredni tride me napada akorat Focus RS.

petr
11. února • 23:01

alternativa k Typer neni zadna RS ma Garretta,navic se uz nevyrabi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Veit
12. února • 22:27

Covece Petre, jel jsi uz nejakou hondou nebo pouze listujes v casopisech ?

Stealth
13. února • 10:24

Proč by měl Petr listovat v časopisech? Podvozek Hondy moc nevyniká nad průměrem. Rozhodně ho má lepší třeba P407, Mazda3, Focus II apod. Zkušenosti mám z Honda Civic Type R a Honda Civic Sport 1,6. Mazda 3 se 17" koly má rozhodně (i když stále subjektivně) lepší podvozek. To, že Honda má podvozek jako motokáry, si možná vymysleli jejich majitelé, kteří přesedlali z horších podvozků.

petr
13. února • 23:32

presne tak jsem rad ze aspon nekdo ma stejny nazor

Petr Veit
14. února • 9:29

Nevim, osobne jsem ridil CTR velmi, velmi na hrane a podvozek s brzdami by byl to posledni, na co bych si mohl stezovat. Snad motor by mohl mit vic koni . Sam mam ITR a podvozek je to hlavni, co si na nem majitele ceni.

raskolnikov
11. února • 13:57

Podla mna je prave podvozok to, cim honda vinika... Aspon ten v accorde type-r je famozny. Niekedy ma clovek pocit, ze to je 4x4. Neskutocne...

Emil
11. února • 11:43

a ty chceš nenápadnou Hondu ? To mi nějak nejde k sobě - jo takhle nenápadná Fabie - to bych rozuměl. Vždyť i jen zvuk Hondy je sám o sobě hodně nápadný.....nerozumím

petr
11. února • 12:28

kdyz si kupuji sportovni auto je jedno jetli je to Honda nebo neco jineho,chci aby bylo co nejmene napadne,ne ze by se mi napadne auta nelibyla ale nejsou prakticka pro mne.

Emil
11. února • 13:50

tak to je asi hodne tezky schovat dvojitou koncovku vyfuku, kotoucove brzdy, pruduchy, snizeni podvozku apod. Podle mne nelze sportovni auto zahalit do nenapadne podoby - vykon motoru snad, ale to co dela sportovni auto sportovnim autem je preci definovatelne na prvni trochu detailnejsi pohled. Ale nechci se prit , jen mne trochu prekvapila ta formulace .....

petr
11. února • 16:27

tady prece nejde o nejakou trapnou 2koncovku,tu ma dneska kazdej "tuner",jde hlavne o auto jako celek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Emil
13. února • 16:33

to Petr: Teoretika poznám ......končíme teoretickou diskusi o dvojité koncovce a průměrných podvozcích Hondy. - čau  

petr
13. února • 23:37

pravda boli co?

Pete
11. února • 14:49

Brzy lze schovat pod poklice, koncovkla nemusí být dvojitá, větší nasávací otvory nemusí být nápadné. Lze udělat sporťák, co bude vypadat jako trabik.

Emil
11. února • 10:53

Líbí - jsem zvědav na konečnou podobu modelu. Teď už jen ten úvěr, že ?

Dino
11. února • 10:50

No konečně, no konečně ...... po těch letech čekání , teda mám dnes super pocit, že se mi vrátí stará DRAVÁ a nekompromisní sportovní tvář mé milované HONDY ........ jen tak dál a sem s ní, doufám, že  to je jen začátek ...... já to věděl - dnešní den je pro mne svátek - Hondám zdar !!!! Dino

P.S. Muldere - díky za upozornění, při pátku jasně nejlepší zpráva ....... a zítra sraz .....no paráda  

Josallito
11. února • 9:09

Auto je to nadherny, ale ty zadni svetla jsou jako z nove A6.    Nicmene, je to fakt bomba a motor uz ve stare R byl naprosto bezchybnej.

Skyline
11. února • 8:56

Nadherny predek jako Accord, celkova koncepce jako soucasny americky Accord Coupe (ktery me moc libit se), motor super. Skoda, ze pro zvyseni celkove atraktivity i pro Evropu (ktera ten motor uz dobre zna) neni v tomto konceptu motor z japonske ITR, ktery ma 220 k. Uz se tesim na seriovou verzi (naposled jsem se tak tesil na novy Legend, ktery nema chybu). Jak by rekl Vinnetou - uff, uff!

Pete
11. února • 9:20

A není to jedno, jestli 200 nebo 220 k?  Hlavně že je to točivý motor s božím zvukem

Skyline
11. února • 9:28

Neni Vsak Amici meli puvodne v RS-X stejnych 200 k jako v CTR a kdyz jim pro letosek Acura prihodila dalsich 10, vsichni nadavaji, ze jim nedala rovnou tech 20. Po pravde, ani se jim nedivim - a logiku Hondy moc nechapu. Zvlast, kdyz GTI ma ted taky 200 k a Astra dokonce 240 (ta se ale v USA neprodava, takze to Hondu asi nijak zvlast netrapi - tady slo evidentne hlavne o utok na city Amiku, kteri Evrope zavidi CTR uz od chvile, kdy zjistili, ze Si bude mit jen 160 k).

Ale samozrejme to nic nemeni na tom, ze tahle studie je naprosta bomba - a to se o Civiku uz peknych par let rict nedalo (teda ten koncept tusim z Parize, kde melo 5D velky kola a sadu peknych spoileru se mi libil, ale tohle je z uplne jinyho soudku).

 

j2j
11. února • 11:23

Tenhle motor by udajne mel byt v Evrope pod oznacenim Type-S. Type-R by mel byt bud 2,0 nebo 2,4 s vykonem 240 PS.

B
11. února • 10:07

Ked som bol v statoch v 2001 tak sa chystala na trh nova Acura, ktora mala mat 200 koni. Po testoch (zrejme v japonsku) ich aj skutocne mala. Ale ked sa robili skusky v US, tak zistili, ze benzin v US nie je tak kvalitny a nevedeli z toho dostat potrebny vykon. Bol z toho dost pruser, pretoze reklamna kampan bola davno rozbehnuta ....

Skyline
11. února • 10:41

Tak o pruseru nevim - byl jsem v roce 2001 v USA cele leto a podzim a nadherne reklamy na novou Acuru RS-X jsem videl taky - a nez jsem odjel, uz jsem jich videl hodne "nazivo" i na ulicich. RS-X ma 200 k od zacatku (verze Type-S, zaklad ma stejny motor jako Civic Si, tj. 160 k) a ted po faceliftu dostala jeste 10 navrch. Takze nevim, odkud beres ty informace (RS-X jezdi samozrejme na "premium unleaded", stejne jako CTR jezdi na N98).

Co ale RS-X ani CTR k velke skode nemaji je LSD - a tenhle novy Civic ho mit bude. Proste bomba, tesim se jak malej

Standa
11. února • 8:41

Tak to je paráda, asi se mi začne Civic zase líbit , teda jestli to v sériovce nějak nezhoní. Tu koncovku výfuku uprostřed nárazníku určitě nenechají, to je kvůli vibracím neřešitelný.

rool50
11. února • 7:46

Po dlouhé době japonec, který mě chytil u srdce. Máme se na co těšit.  Snad tu sériovku nezkazí

Franta
11. února • 6:23

Pekne, ale uz to vyrabi skoro rok Peugeot jako 307cc ... Ackoliv Honda tomu da urcite mnohem lepsi motor!

Pete
11. února • 8:23

Cože? Jaký 307 CC? To je přece úplně jiný auto!

Franta
11. února • 11:39

Nene, 307cc jako vysita na Xeroxu Ale pri "kvalite" 307cc to nebude velky problem udelat mnohem lepsi auto ...

Slaughter
11. února • 3:52

jestli si zachova podobnou cenu jako soucasna verze bude to bomba...

Novak
11. února • 1:44

Tak ten je naprosto bombovy!

Z tech spyfotos to vypadalo hrozne, ale toto je fakt bombovy. Pockam si a CTR si koupim az nove

Akorat se bojim, ze tu stredovou vyfukovou koncovku tak nenechaji, zase ji hodi nekam do strany - doufam, ze se milim.

Petr Broža
11. února • 9:16

Na špionážních foto byl zachycen 5d hatchback, ne 3d kupé

Mulder
11. února • 9:47

3d ? Tohle je asi spis 2d coupe ne ? Doufam, ze bude i KLASICKY 3d Civic hatchback ...

OTAS
11. února • 0:53

Tenhle tip R je pořád moc v pohodě, ale ten poslední není pro normální použití, a to tak , že vůbec. Prostě by to chtělo nějakej "trochu kompromis". Jinak vše    OK

Sentinel z Matrixu
11. února • 0:14

Jestli takhle bude vypadat Type-R, tak to bude maso. Ten dnešní je takový nemastný, motor fajn, ale design mě za srdce zrovna moc nebere. Ale toto je prostě něco jinýho.

Doporučujeme

Články odjinud