Na autosalonu v Chicagu představila Honda nový koncept Civic Si, který má přesně to, co po této značce požaduje každý její fanoušek: sportovní duši. Koncept navazuje na vozy z přelomu 80. a 90. let jako Civic S, Civic Si nebo CRX Si (označení na americkém trhu). V polovině devadesátých let se Honda od trendu výroby sportovně laděných vozů poněkud odklonila, aby se zase vrátila zpět novou generací Civicu, který již byl zachycen špionážními fotografy, a novým Accordem. Nový koncept bude podle Hondy na 90 procent shodný se sériovým modelem, máme se tedy na co těšit.
Pod kapotou má koncept klasický dvoulitr s výkonem 147 kW, který se nachází v současné generaci Civicu Type-R. Na americkém trhu má Type-R, resp. Civic Si (americké označení) pod kapotou pouze 160koňový dvoulitr. Oproti evropskému Type-R to tedy není žádná změna, nicméně kdo někdy zkusil alespoň krátce zmiňovaný motor, ví, že vyššího výkonu snad ani není třeba. Motor je spojen s koly šestistupňovým manuálem a výkon je přenášen na 18" litá kola s pneumatikami 225/45. O dostatečný brzdný účinek se postarají čtyřpístkové kotoučové brzdy Brembo.
Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.
Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E