Honda Civic sedan jde do prodeje. Do konce června se slevou 20 000 Kč

23 komentářů

roman
11. dubna • 11:34

Dobrej motor, slabší xicht. Nebejt tý ceny, tak bych o tom uvažoval, kvůli tomu motoru. Ale za 560tis.,základ bez klima?!!! To ať jdou do brusele!!!:-/

Eurohujer
11. dubna • 8:35

Tak se hondari konecne dockali, po deseti letech. Kazda evropska automobilka vyrabi uz nekolikatou generaci turbo benzinu na hlinach. Honda byla vzdy pozadu v modernich technologiich a proto se v evrope moc neprodava. V dobe kdy kazda fobie mela palubni digi pocitac do hond se porad daval mechanickej. V dobe kdy dizl v osobaku byl normalka honda prisla s novinku dizl od hondy! V dobe kdy radary byly normalka s tim honda prisla jako s novinkou a ted konecne turbo v benzinu.

René
11. dubna • 15:47

Trochu zapátrej a budeš koukat kdy Japonci dávali turba do benzínů a hlavně jaký měly obsah...

Eurohujer
11. dubna • 16:17

Honda nedavala do osobaku turba minimalne od osmdesatejch let do roku 2014 nebo kolik.

Antiautomat
11. dubna • 20:05

Znacka to ani nepotrebovala. Predaj rozsiahlych pred- a nultych serii v ramci zapojenia zakaznikov do experimentovania je domenou niekoho ineho. A asi nie je take tazke uhadnut koho.

PIV
10. dubna • 20:26

Sedan jsem ještě neviděl, jen hatchback. První dojmy:
1. Vypadá to spíše jako hračka než auto. Designer se skutečně vyřádil. Ale určitě každého zaujme.
2. Opět velmi "nízké". Mám předchozí verzi a vím jak špatně se do něj nastupuje, případně vystupuje. Zvláště vyšším a případně méně ohebným. A tady to vypadá, že to bude ještě horší. Takže to bude spíše pro mladé, ale ti, jak známo, si moc nová auta nekupují. Hodil by se adaptivní podvozek, aby to v "klidu" bylo tak alespoň o 5 cm vyšší.

Martin
10. dubna • 6:46

Tomuhle říkaj sedan? To spis vypadá jak combi

Karel Sachr
9. dubna • 20:27

Ježíš nechytej mě za slovo, mluvil jsem v obecné rovině. Copak nečteš a nevidíš, jaký hrůzy se vyrábí? U té Hondy konkrétně mi vadí jen to turbo. Není to nutné, Honda umí perfektní a nedostižné atmosféry. Připomeň si její historii a uvidíš. A k tomu rychlýmu předjíždění - kdybys opravdu chtěl využít veškerý výkon těch zbohatlických sviní s250, 300 a více kW, tak je ani nepřeneseš na vozovku - roztancuje se ti prdel a rozbiješ si akorát hubu. Tak tam nacpou elektroniku, která ten výkon umravní tak, že tam vlastně ani není - nedojde na kola. Prostě výrobci aut blbnou, na jednu stranu samá eko vozidla, na druho stranu přemotorizovaný krávy, a ve finále se vše ještě přizpůsobí Číně. Obsah motoru 1,5 i ten přiblblej design rádoby teréňáků. Takový načančaný SUV mi připadá jako navoněnej buzerant maskující se v krajkových montérkách. :-P

Lukas
13. dubna • 23:40

No k tem vykonum...vykon se vzdycky hodi...je hloupost tvrdit ze vykone auto je k nicemu,ze se nevyuzije...to muze rict jen clovek co nejezdi nebo nic vykonneho nema osobne mam aktualne 3 auta, ridicak 17 let,nehoda 1. Spis jde o to kde jezdis,do mesta si Citigo nebo jak se to pise ci Fabii klidne vem.Na okresky,dalnivi,nebo do zahranici na lepsi cesty nejakou 100konovou 1.4i chudinku udychas.
1) MB diesel 140 koni zadokolka...paradni svezeni motor pruzny nahore i dole,zabava jak na okreskach tak bezpecna rezerva pri predjizdeni,skvele predvidatelne auto. Na predjizdeni prijemne,vykon tak tak.2) Audi 2.0 tdi 180 koni....sunt od "Skodovky" mizerne auto od shora dolu. Uplne mrtve dole,zvuk jak vysavac,velke turbo se nadechnd az po 3000ot a ze by se neco delo se rict neda. Pridejte pitome dlouhou prevodovku s vyjimkou superkratke jednicky a je z toho chcipak. Navic neustale hrabe a je neskutecne nedotacive. Jedine pouziti je dalnice ale kombinace vysoke spotreby a 45lit. nadrze vam dava mizerny dojezd 700km....sluzebku ci dovolenoh tak plabujete podle benzinek. Predjizdeni planujete podrazujete a doufate ze uz fouka turbo.3) P 911 350koni atmosfera ....tohle byc pujcil kazdemu kdo dava na pidestal jak staci 50kw v aute.... vykon kdekoliv a hned,navykove,staci jen tuknou do plynu a uz matd hlavu v operce.Naprosto bezpecne predjizdeni kamionu kopec nekopec zadny stres co stihnete,pridejtd spickove brzdy a podvozek,dokonalou odezvu rizeni a je tu adept na aktivni bezpecnost. Nevyhoda? S polozavodnimi slicky nejezdit za deste. Tvrdy podvozek je v Praze absolutne nepouzitelny,v Cechach nepouzitelny na Morave uz je to lepsi....ale co,staci otocit klickem a zaburaceni v garazi ze vam zalehne v usich a hura projet odpoledne nadrz.
Jestli je vykon z 1.5 180 koni Hondy moc? Je to primerene dnesni dobe,pokud je slusne odstupnovana prevodovka a motor tahne,muze to byt akorat. Nezapomente ze aut je cim dal tim vic,to ze potrebuju predskakat par Skodovek a lidi,co si mysli ze 40 v obci a 80mimo je tak akorat,neni hazardni jizda,ale plynuly provoz. Nevim proc v CR jsou takove extremy. Bud jezdime po d1 jak hovada i 200 nebo se plazime po okreskach. V cizine s tim problem nemam.

Antiautomat
10. dubna • 7:57

...preskocit auto predomnou zvladala uz moja felda 1.3. Bavim sa o predchadzani. Meziplyn, kvalt dolu, motor do idealnych otacok, pridat uz v predstihu kym sa pruh uvolni a sup, bez problemov, kvalt hore a gulame sa dalej. Lenze to, co ta 1.3 zvladala tak akurat, potom to iste auto s motorom 1.6 to zvladalo ovela suverennejsie, castokrat nebolo treba ani podradit. No a stale bola vykonova rezerva, keby si ten blb zmyslel ze sa predist neda a zacal by pridavat (casty to jav). V tomto smere je silnejsie auto s lepsim priebehom vykonu a krutiaceho momentu aj bezpecnejsie. Su situacie, z ktorych Ta vytiahne len a len motor. To iste ako ked som presadol z Bandita600 na litroveho Fazera, ten siel doslova kopec nekopec a bolo jedno co som tam mal kopnute.No a z druheho konca, trebars na takom Touaregu v10TDi, co bola aj s osadenstvom a bagazou trojtonova krava: nejakych 240-250kW a 700Nm (nic neobvykle pre tento motor), svoje vyuzitie naslo, predchadzanie bolo aj s takouto tonazou bezproblemove, ale aj tak, rozdiel medzi prazdnym (motor s tym vedel hodit tak ze to bolo az komicke) a plne nalozenym (rozhodne umiernenejsi prejav), bol citelny - motor sa tu naozaj vyuzil. Maxi s trojlitrovym dieselom detto. Navyse pri nalozeni menej zral ako ta ista dodavka s mensim motorom. Cim tu mas dalsiu vyhodu, vacsi motor pracuje uvolnene, v pohode a bez namahy. Spravidla aj viac vydrzi a pri rozumnom jazdnom style je spotreba prijemna. S takym 730d sa da jazdit, co sa tyka spotreby podobne ako s beznym vymletym a vylietanym dvojlitrom. Rozdiel je, ze ak treba, sily tam mas na rozdavanie. A to je prijemne :-)Co sa tyka daunsajzu a preplnania, zlatou trednou cestou je motor o primeranom objeme a nijak extremne tlacenie. Spajas tak vyhody oboch. Touto cestou sa bude vyvoj uberat, vezmime si trebars koncernovy novy motor Evo. Navyse, preplnany motor toho isteho objemu je velmi univerzalny na naladenie a pokryjes s nim vacsiu cast vyrobneho portfolia. Motor o objeme 1500-1600 s preplnanim v roznych naladeniach moze pohanat uplne vsetko, od silnejsej fabie, cez oktavku, passata az po stredne velke SUV a MPV. No a pokial tomu useknes jeden valec, mas zasa motor do malych aut a znova mozes pracovat s naladenim. Efekt je jasny, uspora pri vyrobe.Naproti tomu, zvysovanie vykonu pridanim objemu (atmosfera) je sice z uzivatelskeho hladiska velmi prijemny (a ja sam by som voli radsej poctivy atmo dvojliter ako malu fukacku), ale z hladiska vyrobcu v konecnom dosledku ten najdrahsi sposob - pre kazdy motor musis vyvijat, vyrobit a drzat xyz roznych suciastok. Bohuzial, je to tak.

Shimi
9. dubna • 21:19

Karle a z jakého konkrétního důvodu ti vadí zrovna to turbo? Ono ač se to nezdá, tak je to jedna z nejspolehlivějších součástí motoru. Sere se kde co, olejová čerpadla, rozvody, vstřiky, DPF, atd., atd. Ale turbo? Naprosto minimálně. Je to pouze umělá hysterie. Navíc zrovna u Hondy, která to bude mít 100% odladěné, bych to vůbec neřešil. Atmosféra je sice fajn, ale přeplňování je jiná liga, jiný svět, to se nedá srovnávat. A historii by sis měl připomenout spíše ty, protože zrovna Honda má s přeplňováním bohaté zkušenosti. Atmosféry samozřejmě taky umí, o tom žádná.

qwertz
10. dubna • 8:26

Ve vyšších nadmořských výškách pak atmosféra dobře nejede, turbo táhne pořád (viz závody do kopce někde v Andách)

Tomáš Kolínek
9. dubna • 20:13

Honda vždycky dělala skvělá auta se skvělímy motory.

DDT
9. dubna • 23:59

"skvělímy"jo jo...

Rinspeed
9. dubna • 18:24

Hm, tak nejobludnější Honda historie jde do prodeje - no, pán Bůh námi...
A když teda má jít do prodeje Civic sedan, proč je v galerii 20 fotek hatchbacku? :-)

Tombas
9. dubna • 18:34

Sedan je pěkný a povedený, ale tu galerii s hatchbackem taky nechápu, přitom fotky sedanu jsou běžně dostupné.

Karel Sachr
9. dubna • 18:17

Pěkné autíčko, osobně Hondě fandím. Jen nechápu, kdo neustále tlačí na to "přemotorizování", kdo pořád chce tlačit na trh ty bestie s takovými výkony, že už to hraničí s bláznovstvím. Tahle Honda by byla super i s atmosférou, bez turba. Klidná síla, a navíc spolehlivá. Výrobci se neustále předhánějí v šílených výkonech, na silnici v provozu nevyužitelných. Že by bylo tak důležité ukájet ty zbohatlický milionářský úchyly, kterým je stejně všechno málo, a musí neustále dokazovat, že mají víc než ten druhý? Lidé bděte, ale neblbněte.

Shimi
9. dubna • 19:27

134 kW v nižší střední a bestie? Vtipálku. Jinak i se sebevýkonnějším autem se dá jet 50/90/130, hm? Můžeš se ale dostat do situace, kdy se ti ten výkon bude sakra hodit. Ono všeobecně platí, že jezdit s výkonným autem je strašně příjemné a s blbnutím to nemá nic společného.

René
10. dubna • 8:01

Jaká situace ? Když vidím že to situace nedovoluje tak nepředjíždím jinak by příkopy byly plné aut s 50 Kw motory...

qwertz
10. dubna • 8:23

Jo. Jet do kopce několik kilometrů za kamionem, protože ta 50kW atmosféra s plným autem by ho předjížděla minutu, to je fakt bezpečné....:-P

Antiautomat
11. dubna • 9:27

Ono aj taky 50kW osobak ma dynamicke parametre niekde uplne inde ako kamion. Na 50kW aute mam hodne odjazdene (no ano, feli - inak v celkom peknom stave) a problem s predbehnutim kamiona zatial nebol. Skratka sa prisposobim tomu, co auto ponuka a nepredbieham tam, kde to nemozem spravit dostatocne rychlo a bezpecne - ale to by malo byt akosi samozrejme a je jedno ci sa jedna o 50 alebo 250kW auto.Inak, z dennodennej skusenosti - zaprve do mierneho stupania uz vacsinou dnesne moderne kamiony svojou max povolenou rychlostou idu (cize nijak velke zdrzanie a na prvej volnej rovinke 4 a ide sa), zadruhe, niekolkokilometrove nepretrzite stupanie na okreske je pomerne vzacny jav, no a zatretie, pokial je to postarsi a pretazeny stroj, pojde tak pomaly, ze aj tych 50kW na bezpecne predbehnutie (skor obidenie), postaci - dam to (presne na otacku) s medziplynom na 3, necham si pred manevrom par metrov odstup na zrychlenie (tu robia vodici caste chyby, pridavat zacnu az ked su v protismere, okrem toho, ked je nalepeny na kamion, nic cez neho nevidi), pridam uz v predstihu, co zabezpeci ze v protismere mam uz celkom slusnu vyhodu rychlosti a ide to uplne radostne a bez stresu- zaradim sa pred neho (medzitym uz stihnem 4&5), no a uberiem kedze pako na olietanej oktavke zamnou v TDi si zmyslel ze predbehne aj mna a zakruta za blizi, cize to tesne prednou zarazi a zadupne, hlavne ked sa zo zakruty vynori rozbehnuta zajazdovka. Na vykonnejsom aute (75kW a 92kW O1) praktizujem to iste, rozdiel v beznej premavke v beznych okreskovych rychlostiach je zanedbatelny, ak mate 200kW auto, verte ze ak mi date hocijake citygo, do ciela po okreske prideme takmer sucasne, este ani nevystupite a parkujem za Vami. Mozno v ten 92kW ten kamion predbehnem o minutu skor (a nepotrebujem plnu rezervu vykonu), ale to len aby sme sa zase stretli za dalsim kamionom/autobusom o kilometer dalej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fero
21. dubna • 11:16

A skusal si do tej feldy nalozit 3och 90kg muzov, plny kufor batoziny a predbehnut ten kamion tak?

René
10. dubna • 10:12

Ne není a právě proto ten kopec za ním těch několik km vyjedu , nebudu za trotla , že se ho budu snažit předjet jak vrchní z prchni v hadraplánu autobus.

Doporučujeme

Články odjinud