Tak 2,2 ctdi i 2.2 i-DTEC byly jedny z nejspolehlivějších dieselů vůbec, myslim, že i s 1.6 bude mít Honda velký úspěch. Pokud navíc je pravda to o značně nízké váze motoru, nemůžu se dočkat, až si tu káru za nějaký 2-3 roky koupim :-D
Úspěch bude umocněn montáží DPF díky eko šílenství z Bruselu a nepochybně přidají lahůdku Stop-Go,který by se mohl aktivovat i v režimu regenerace DPF, jako to má genitálně vymyšleno Mitsubishi 1,8 DI-D MIVEC s "nejúúúúúžasnějším" nafťákem na světě(podle novinářů). Majitelé ASX se naopak hrozně "diví", že po 7-8 tkm mají v motoru směs oleje a nafty na horní "X" rysce,byť jezdí štreky,servisy se tváří,že je vše OK, atd.Prostě nafta se vyplatí. Zde jsou jejich nářky,příjemnou zábavu: ;-)http://www.mitsubishiclub.cz/forum-tema/regenerece-dpf... ...
Parametry má zcela shodné s 1,6 JTD Fiat. Je to všechno pouze náhoda?
Neni, je to cele naplanovane flotilou astara serana. Uz brzy tady budou!
myslis, ze sa jedna o rovnaky motor ? to urcite nie... priznam sa, ze neviem o com je rec :-/
Myslíš ty malé zelené?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.