Honda Civic: první informace k dieselu 1,6 i-DTEC

Značka Honda v Tokiu uvedla několik detailů k připravované kompaktní vznětové jednotce pro evropské provedení řady Civic.

O nové pohonné jednotce hovořil na autosalonu v Tokiu šéf automobilky Honda Takanubo Ito. Má jít o přeplňovaný vznětový čtyřválec z rodiny i-DTEC s objemem 1,6 l, výkonem 120 koní (88 kW) při 4 000 ot./min. a točivým momentem 300 Nm při 2 000 ot./min.

Zajímavosti | Technika | Honda Civic | Palivo | Premiéry | Honda

Honda Civic: evropské specifikace (+velká fotogalerie)

Jednotka 1,6 i-DTEC nalezne uplatnění v široké škále modelů Honda pro evropské trhy. Prvním z nich se má stát teprve v září představená devátá generace oblíbeného hatchbacku Honda Civic.

Značka Honda hrdě tvrdí, že její nový motor 1,6 i-DTEC bude produkovat CO2 o hmotnosti pod 100 g/km a stane se nejlehčí pohonnou jednotkou své třídy. Na další podrobnosti si budeme muset počkat do jara příštího roku.
 

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků