Honda Civic: první informace k dieselu 1,6 i-DTEC

Značka Honda v Tokiu uvedla několik detailů k připravované kompaktní vznětové jednotce pro evropské provedení řady Civic.

O nové pohonné jednotce hovořil na autosalonu v Tokiu šéf automobilky Honda Takanubo Ito. Má jít o přeplňovaný vznětový čtyřválec z rodiny i-DTEC s objemem 1,6 l, výkonem 120 koní (88 kW) při 4 000 ot./min. a točivým momentem 300 Nm při 2 000 ot./min.

Zajímavosti | Technika | Premiéry | Honda | Palivo | Honda Civic

Honda Civic: evropské specifikace (+velká fotogalerie)

Jednotka 1,6 i-DTEC nalezne uplatnění v široké škále modelů Honda pro evropské trhy. Prvním z nich se má stát teprve v září představená devátá generace oblíbeného hatchbacku Honda Civic.

Značka Honda hrdě tvrdí, že její nový motor 1,6 i-DTEC bude produkovat CO2 o hmotnosti pod 100 g/km a stane se nejlehčí pohonnou jednotkou své třídy. Na další podrobnosti si budeme muset počkat do jara příštího roku.
 

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek