Honda Civic pro rok 2014 se stylistickými i technickými úpravami

Značka Honda představuje evropskému publiku modernizované provedení svého hatchbacku Civic.

Aktuální, v pořadí již devátá generace modelové řady Honda Civic slavila svoji premiéru před dvěma roky. Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se v tichosti představil její facelift, jehož prodeje by měly být zahájeny již v lednu. Nejaktuálnějšími novinkami pro řadu Civic byly dosud březnové zavedení nového vznětového motoru (dva měsíce nato jsme vám přinesli test vozu Civic 1,6 i-DTEC) a kombík Civic Tourer z letošního Frankfurtu.

Testy | Design | Honda Civic | Palivo | Honda

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Nový evropský hatchback Civic přichází s drobnými úpravami designu a mechanických skupin. Po technické stránce stojí za zmínku především nový, elektrický posilovač řízení, jenž má nabídnout přesnější kontakt řidiče s vozovkou především ve vyšších rychlostech. Nové tlumiče pérování mají účinněji eliminovat boční náklony karoserie, změna geometrie zadních kol pak má zlepšit ovládání.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic s decentními úpravami pro modelový rok 2014

Na první pohled si u omlazené Hondy Civic všimneme jen kosmetických úprav. Na povrchu karoserie se objevuje více dekoračních prvků v leskle černé úpravě, což se týká zejména středu předního nárazníku (dosud byl matově černý) a zadního čela. V souvislosti s tím poněkud ztmavl také materiál lemů blatníků.

Video | Design | Honda Civic | Autosalony | Kombi | Honda | Frankfurt 2013

Honda Civic Tourer: překoná v praxi Škodu Octavii Combi?

Podobně decentní jsou také úpravy interiéru hatchbacku Honda Civic. V závislosti na konkrétním výbavovém stupni se můžeme těšit na kontrastní bílé stehování sedadel a volantu nebo dekorační stříbřité prvky v okolí držáků nápojů ve středové konzole.

V souvislosti s novou verzí Civic Tourer se v seznamu příplatkové výbavy pro hatchback Civic objevuje také sada Advanced Driving Assist System zahrnující třeba hlídání mrtvých úhlů a nechtěného opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo samočinné nouzové brzdění.
 

Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 195 000 Kč
Honda CR-V 1.997
Rok výroby: 2010
Stav: 83 304 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 95 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků