Honda Civic dostala menší facelift a sportovní variantu

Seznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogalerie: Honda Civic Facelift

No, sportovní... Pod kapotou se zatím nic radikálního nemění a verze Type-R je ještě pořád v nedohlednu. Civic nedostal ani nový podvozek nebo řízení. Facelift se tak dotkl především přední a zadní části Hondy Civic a také interiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic Sport má naznačovat příští Type-R, ale na ten si ještě počkáme. Optické změny jsou skutečně jen minimální a technika se prakticky nemění

Uvnitř modernizovaného Civicu je nový sedmipalcový dotykový displej se systémem Honda Connect, využívajícím operační systém Android. Nabídka se rozšíří i o nové potahy sedaček, chromované kličky dveří, nové dekorační lišty a další detaily.

Testy | Honda Civic | Kombi | Honda

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

V ceníku se nově objeví verze Civic Sport, která má uspokojit nedočkavce na Type-R. Připomínat ho má právě novým nárazníkem, 17" koly či černým čalouněním stropu v interiéru. Motory se ale nemění. Pořád zůstává naftová šestnáctistovka o výkonu 120 koní nebo atmosférická benzínová osmnáctistovka o výkonu 142 koní.

Všechny Hondy Civic teď v základu dostanou také přednárazový systém s funkcí nouzového brzdění, který monitoruje dění před vozem a pokud řidič nebrzdí před překážkou, auto začne samo brzdit. Systém funguje v rychlostech do 30 km/h, takže by měl pomoci odvrátit hlavně takové ty menší ťukance v kolonách.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogalerie: Honda Civic Facelift
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků