Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

18 komentářů

J.S.
27. října • 17:10

Japonská panamera pro američání :-P

mpolan
21. října • 19:57

Tohle sedáně bych tedy velice chtěl... snad se k nám dostane.

xXx
20. října • 20:39

opravdu designový skok a povedený, smekám a gratuluji

OnlyTruth
20. října • 18:04

skoda ,ze sedan tu nebude, horror stouto europou kazdy len diesel a kombik , smutok pohrebne auta s ciernym kudolom dymu tu behaju :(

Pavel
20. října • 15:39

Moc hezký, zase to bude zcela jiné auto. Japonci umí. Palec nahoru.

John
20. října • 12:45

Japonci dizajn nevedia. Raz darmo. B-]

Ruda
20. října • 15:38

Japonci design (ty dizajne) umí. Ale pitomí čecháčci a slováčci (velký odborníci) neví coby.

bzzz
20. října • 16:30

Japonci design samozrejme umi, ale designerum/karosarum v Honde/Toyote posledni dobou hrabe...

Verny
10. února • 15:21

Design předchozích 2 generací se už vyčerpal, Ufo design už prostě není in. U nové generace se mi líbí to zklidnění v interiéru. Tam bude záležet i na materiálech jak to vyzní v reálu. Škoda že design exteriéru se víc nedržel skic a projektů. Obzvlášť ty velké přední a zadní převisy působí jak u VAG před 15 lety. Celkově je exteriér takový vyumělkovaný a postrádá agresivitu a image předchozích 2 generací.

Zelí
20. října • 10:41

Předchozí verze civicu s jeho kosmickým, originálním designem je zapomenuta a opět vznikla typická asijská bramboračka, slepená z designu různých aut.

Mirek
20. října • 11:22

Prosím, popiš ze kterých, jsem jedno ucho.

Josef
20. října • 23:06

Asi v té zmíněné "asijské bramboračce" chybělo zelí, a proto se Zelí ozvalo...

Karel
20. října • 10:01

Pořád se mi nejvíc líbí osmička.

Kankunen
20. října • 12:56

Ano, 8g působí nověji než 9G a hlavně křidýlko je krásně zakomponované a netvoří vřed.

DDT
20. října • 9:36

asiaté neví kudy kam...

Perkins
20. října • 9:56

Asiaté to ví naprosto přesně.To evropský zákazník neví coby.B-] Vlastně ví. VAG a chrocht.B-]

Kankunen
20. října • 10:05

Ale, ale. Evropský zákazník je ten, který dobré auto pozná nejvíce. Proto se dělají úpravy a odhlučnění, když chtějí prodávat u nás. A když někdo něco dělá dobře, tak to v Evropě dokážou ocenit. Proto se daří Mazdě a ta je japonská.

mpolan
21. října • 19:54

A že zrovna Mazda má s tím odhlučněním největší problémy... :-D
Evropští zákazníci vůbec neví, co chtějí. Tady se i podřadný chrochták prodává jako vyspělý motor...

Doporučujeme

Články odjinud