Honda Civic 2011: menší změny pro nový modelový rok

Oblíbené „UFO“, tedy hatchback Civic stávající generace, není na evropských trzích žádným nováčkem, i když byste to do něj ani dnes při prvním pohledu neřekli. Přesto se tento v Anglii vyráběný Japonec pro nadcházející modelový rok dočkal několika dílčích změn.

Všimneme si především znovu omlazeného dílu mezi předním světlomety (pětidveřové provedení adoptovalo součást z toho třídveřového), nových litých kol a jiných čalounických materiálů. V nabídce přibyl nový odstín lakování karoserie Ionized Bronze. Interiér se vyznačuje kombinací látky a Alcantary, přičemž série GT (na snímcích) dostala polokožené čalounění a specifické sedmnáctipalcové ráfky.

A to je podle uvolněných informací vše. Pokud byste sami našli nějakou významnější odlišnost na přiložených snímcích, zmiňte se prosím v disikuzi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Civic 2011
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků