Honda Civic 1. generace: začátek dlouhé ságy

4 komentáře

legnaw
8. srpna • 8:03

Podvozek s 12“ pneumatikami dostal nezávislé zavěšení všech kol na vzpěrách McPherson a spodních příčných ramenech doplněných vzadu o dlouhá podélná ramena. Řízení bylo hřebenové, brzdy bubnové (pro některé modely kotoučové vpředu).
.
az mi beha mraz po chrbte..... do toho by som nesadol ani za trest....

Peter75
12. srpna • 22:54

vzdy lepsie ako Skoda 120 :) tomu ver..
Mna skor fascinuje co spravila hmotnost aut s akceleraciou..postupne pozierala sekundy a spominanych 10,8 sekundy je slusna hodnota aj dnes.. aj dnes to dokaze 1200-ka..ale TSI so 77kW a 175 Nm.
Velmi pekne auticko..prave rozmyslam kde sa zobral ten uzasny napad, ze Japonci kopirovali.. obavam sa ze v tomto stadiu uz absolutne nemuseli :)

df
8. srpna • 9:34

McPherson vzadu meli treba rally specialy skupiny B na pocatku 80tych let. o dost lepsi nez tehdy bezna tuha zadni naprava. 12" nejsou idealni na ceske cesty, ale zase meli vysoky profil.
bubny na vsech ctyrech kolech taky nejsou tak velka zavada, kdyz to auto ma 600kg. Navic byla i moznost koutoucu.
Podtrzeno secteno: ve sve dobe to bylo pokrokove auto a i dnes by to byla lepsi volba nez vetsina favoritu co tu jezdi.

Rodrigo
7. srpna • 12:36

Pokud se nepletu, tuhle káru měl doktor Blažej v Nemocnici na kraji města. Nikdy nezapomenu na legendární automobilovou honičku, kdy po nezvládnutí situace skončil Hanzlíkův žigulík v troskách, zatímco u Hondy demonstovali následky havárie otevřením zadních dveří od kufru... :-D

Doporučujeme

Články odjinud