Honda chystá pro své modely nový naftový šestiválec

9 komentářů

Fera
20. června • 20:42

Nejlepsi? K smichu...TDI v 98roce(model Cupra)1,9 a 118Kw-160hp....jinak pozor na popaleniny

Mirek-607
21. června • 11:43

Hm, motor s naprosto nepouzitelnym prubehem kroutaku, potes koste za to...

Skyline
21. června • 7:58

"Nejlepsi" a "nejvykonnejsi" nejsou synonyma. K Ferovi se to ale asi jeste nedostalo, coz uroven tveho prispevku dokazuje

Jim
21. června • 0:15

hele, kdo ti to čipoval? nebo co tam máš za úpravy, PD dle roku výroby těžko můžeš mít...

Mirko
20. června • 15:24

Je to pravda, 2.2 od Hondy je slabota. Měli by ten šestiválec dát do CRV!

TECH
20. června • 15:43

Klucí , vy jste chytrý....Ta honda má sice "jen" 103 " kW a 340 nm, ale taky je už nějakej pátek na trhu.Důležitek je taky průběh toč momentu atd.Takže, ač je Honda papírově slabší , svým konkurentům stačí v pohodě a v lečems je i předčí....
 
PS - od 1 to bude stejně šumák

monty
20. června • 14:28

Zvukova kulisa 2.2 i-CTDi je naozaj spickova, treba nechat (aspon v CR-V). Ale 140koni na 2.2 objem a navyse bez filtra pevnych castic ? Dnes je uz technika o hodny kus dalej. 2.0 TDI od VW 170koni a DPF s piezo vstrekovacmi. 2.0d od BMW 163koni s aj bez DPF, az na ten zvuk na volnobeh. 2.2 D-4D D-CAT od Toyoty 177koni 400Nm... a mozeme pokracovat dalej.

Mirek-607
21. června • 11:44

Filtry castic nic neresi, akorat odstranuji, co je videt, ale vraceji, co videt neni a co je horsi...

Skyline
20. června • 17:45

Nejdriv si zkus neco zjistit, Honda neni zadny orezavatko a Euro 4 plni i BEZ filtru!! Takze tve tvrzeni neni tak uplne spravne, protoze technika Hondy je o pekny kus dal. Jak uz nekdo psal, Honda diky velkemu rozsahu pouzitelnych otacek a vysokemu kroutaku staci i papirove silnejsim motoru, holt to chce vic, nez jen procitat tabulky (navic nepozorne) a pak si honit triko na diskusi...
 
Navic cip na i-CTDi zvedne vykon na 127 kW a lze tedy predpokladat, ze dalsi vykonova varianta (s upravami i jinych casti, nez jen cipu, coz neuznavam a povazuju za prasarnu) primo od Hondy se na hodnoty blizke Toyote v pohode dostane. Pravdou je, ze uz to meli udelat pro letosti rok zaroven s faceliftem Accordu, ale 2.2 se ani ve sve soucasne podobne nemusi za nic stydet. A jsou i lide, ocenujici linearitu zatahu a klid, takze je sice hezke, ze 2.0 TDi ma 125 kW, ale to neni vse...

Doporučujeme

Články odjinud