Honda CBF250: nejen pro osmnáctileté začátečníky (velký test)

40 komentářů

Jaroslav Machota
18. ledna • 19:59

Vážení kolegové motorkáři.
Loni jsem na své Hondě CBF 250 udělal 6000 km za 3 týdny.A to Praha-Polsko-Litva -Lotyšsko-Estonsko-Rusko-Finsko a zpět.Mám fotky a rád se o své zážitky rozdělím.Mašina šla na sto procent,bez nejmenšího problému.Letos se chystám do Albánie podél Chorvatského pobřeží.
Chce se někdo přidat?

Andresek
1. ledna • 15:46

Tak to ti dávám Respect!;-)

omik
20. září • 11:55

Ahoj, mate nekdo predstavu jake ma CBF 250 zrychlení z 0 na 100 ?

Raduz
29. června • 12:24

Pozrite si videa na YOU TUBE CBF 250 idu na nich 162km-h!!!!!!

Pavel
30. června • 12:38

Taky jsem si tuhle motorku před dvěma měsíci koupil a jsem s ní celkem spokojenej. Je pravda, že by mohla mít vyšší výkon, maximálka je zatím kolem 130, ale zase perfektně tahne do kopce. 3 km dlouhej celkem prudkej kopec na pětku pořád stovkou. Ta spotřeba v testu se mi zdá dost vysoká. Já jsem během prvních 350 km zajíždění naměřil spotřebu 3,15 l/100 km a to nejsem žádnej drobeček (115 kg).

Andre
24. května • 21:45

Můžete mi vysvětlit toto: Od patnácti let, nebo s řidičákem na skupinu B, můžete jezdit na mopedech do 50 ccm, kde je celá paleta skútrů a jim podobných jednoválcových včeliček.

To byla nějaká úprava zákona? Jen s "B" nemůžu řídit moped do 50cm3. Mám jen B a v zákoně o mopedu s B nic není. Na moped je AM a ten nemám.

Roman Daněk
25. května • 8:51

Moje chyba, myslel jsem ze se to k Becku dava automaticky, ale dnes uz to je pry jinak... Diky za upozorneni, uz jsem to opravil.

Andre
25. května • 11:27

Naopak, já se taky omlouvám: http://www.novapravidla.cz/ridicske_prukazy_a_ridicska_opravneni/zmena_ve_vymezeni_opravneni_skupiny_b/

Od 1. července dochází k na první drobné, ale ve skutečnosti velmi významné změně ve vymezení řidičského oprávnění skupiny B.

Od 1. července 2006 budou všichni držitelé řidičského oprávnění skupiny B, tedy i ti stávající, přímo ze zákona oprávněni k řízení mopedů a malých motocyklů s nejvyšší povolenou rychlostí max. 45 km/h. Zatímco doposud (od 1. ledna 2001) bylo nutné mít samostatné řidičské oprávnění skupiny AM, nyní již nebude potřeba, neboť skupina B ho v sobě plně zahrne. Nebude tudíž nutné, aby řidiči mopedů, kteří jsou držiteli oprávnění skupiny B, byli vedle současně držiteli oprávnění skupiny AM.

Důležitou informací také je, že tuto novinku nebude nutné žádným způsobem zapisovat ani do starých, ani do nově vydávaných řidičských průkazů. Změna rozsahu oprávnění totiž vyplývá přímo ze zákona, obsah zápisu do řidičského průkazu se nijak nemění.

Roman Daněk
25. května • 22:43

Díky za doplnění, alespoň jsme oba (a myslím, že nejen my) zase o něco chytřejší

D.a.l.i
24. května • 8:53

Nevite nekdo, zda je u teto masinky realne pomoci odstraneni restriktoru ci pretryskovani dosahnout vykonu, ktery odpovida kubature? Myslim, ze kvuli legislative je tento motor priskrcen a nemuselo by snad byt tezke jej dostat na bezny vykon...

Ladda
23. května • 20:47

Michal
23. května • 12:02

Určitě jde o zajímavý test na atraktivní mašinu pro začínající motorkáře. Výkon motoru bych bral osobně jako dostatečný vždyt na rozdíl od CB500, CBF250 přeci jenom není vodník a to dělá své.

jiri
23. května • 14:30

Blba otazka: "CBF250 přeci jenom není vodník a to dělá své."
Co to jako presne dela ze to neni vodnik ??

petrp
23. května • 15:50

Jestli udělá opravdu 140km/h, tak musí mít více než 20kW, s 15ti by to dalo cca 120-125km/h. Cx ani čelní plochu to nemá určitě citelně nižší než srovnatelné motorky a ty s 15-17kW dělají cca 125 (viz MZ250, Jawa350...). Nebo tomu hrubě lže tachometr.

andrej
26. června • 11:19

Hmm .. ja neviem podla coho sa to da povedat ... pri normalnom posede (tiez mam dako 194 cm) to dava tak 125-130 ... ked sa zlozim na nadrz a sadnem viac dozadu tak to ide tesne nad 140 ale to uz si v dost vysokych otackach mas skorej pocit ze by to chcelo este jeden stupen. Ak by si mal ist rychlejsie, vykon by tam bol mozno aj po 150 pokial by to kolem 9 tisic tahalo tak ako okolo 7. Sam ju mam od minulej jesene ... pouzivam ju na behanie po meste, semtam na babu a tak a za tych 129 tisic sk co som zanu dal jej nemozem nic vytknut. Motor na to ze ma 250 ccm taha podla mna velmi dobre ... dost sa hreje ale nevyzera ze mu to vadi. Co sa tyka stability tak to s svojimi max 140 kg suchej vahy drzi jak prikovane, ani velmi ostre trhnutie do zakruty ju nerozhadze. Za par rokou v (ak budu peniaze) si asi kupim daco trocha silnejsie ... ale s ohladom na aktualnu legislatyvu a to ze stroj je urceny do mesta je to super kupa, s dakym smiesnym skutrikom sa to neda ani porovnavt.

PS: inak neviem ako to .. mozno si tam pocas zabehu daco zodral, ale ja aj na to ze som dost velky kus cloveka a nejazdim zrovna najjemnejsie skoro nikdy nedam nad 3,5l / 100 ... uz sa mi stalo aj ze som na 10 litrov najazdil 380 km (info cislo s budikov ktore som resetol pri poslednom natankovani doplna a kolko tam voslo do plnej). Este to mzoe byt tym troska ine tym ze jazdim na 98-ku ale tazko povedat ...

Michal
30. listopadu • 17:55

Chcel y som sa opýtať kolko kW má motor? Odpoved prosím pošli na povlak@orangemail.sk
Dakujem;-)

Armando
23. května • 22:04

ČZ 175 s oilmasterem (samozřejmě vypnutým) dělala kamarádovi skoro 130 a to byla 20 let stara motorka.

jiri
23. května • 15:56

Jawa 350 s 17kW by udelala tipuji vic. Ma jen 4 kvalt a ten motor se ve vyssich rychlostech pretaci. Mit delsi kvalty pojede nejspis rychleji.

-Ferda-
23. května • 14:49

CBF250 je vzduchem chlazena motorka, vodník = kapalinou chlazený agregát. Když je vodou chlazený motor, může si dovolit vyšší otáčky, nepřehřívá se tolik a tím dosahuje vyššího výkonu... Tedy alespoň si to myslím

jiri
23. května • 15:48

Jo tak asi myslel toto.
Ono jde v klidu vzduchem uchladit i vetsi objem, ale jasny vodnik bude chlazeny rovnomerneji.

Pelikán
23. května • 15:48

No spíš bych to chápal tak, že vodník se dá naladit na vyšší výkon, protože je agregát učiněji chlazen. Výkon se nezvýšší automaticky vodním chlazením.

čenda
23. května • 10:42

No na mě trošku malý ale jinak pro začátek asi dobrá volba.

David K.
23. května • 10:21

Recenze pěkná, mašina taky :o) ... A myslím že za 100 tis. je to hooodně dobrej kup, vezmu-li v potaz, že za 100 máš od Derbi padesátku, tak tohle se asi opravdu vyplatí
btw: Budeš mít toho Horneta? :o)

Roman Daněk
23. května • 10:42

Pro Hondu CB600F Hornet jedu vyzvednout na test zitra, takže test by měl vyjít do jednoho, dvou týdnů  Mezitím máme v plánu otestovat skutr Gilera Runner a Kawasaki VN800 Vulcan (ojetina) a příští týden bude následovat test KTM 990 Adventure a Suzuki GS1100 (ojetina) = práce je hodně, máte se na co těšit

Ladda
23. května • 20:45

A co udělat dvojtest Fazera 600 a 1000? Fazer je na celym světě mooc oblíbenej stroj

Mirek-607
23. května • 16:58

Muzu se zeptat jakou verzi Runnera? Jsem docela zvedavy, kam se za ty roky pohnul, preci jen uz ho mam 6 let...

Ladaik
23. května • 10:11

Motorky nejsou pro tak těžký lidi. Já sám vážím 65Kg a motorka se mnou jede slibně. Když sebou vezmu batůžek (přítelkyni) tak je to znát na akceleraci a jen lituju lidi co jsou težcí, protože o dost přichází. To nemám žádnou lemru ale 130k 600ccm

Tonda
23. května • 14:23

no, 130 koní možná máš, ale tak ve 12-13 tis.ot, takže... taková motorka opravdu není pro 2, to musí být utrpení

Ladda
23. května • 20:44

pro dva nebo pro jednoho za dva.ve 14000, ale ono je to jedno pod deset jezdim jen výjmečně

Roman Daněk
23. května • 10:47

Tězký lidi? ani bych neřekl  V redakci jsme všichni nad 190 cm a řidičák na motorky mám jen já  Proto testuji....

mates
23. května • 9:17

mno jako majitel vetsiho brasky - CBF600S ABS sem se docela pousmal nas tim jak nam dava na krizovatce v rukach ostrileneho jezdce tenhle malej jednobuch na prdel, ale budiz... jinak fayn testik, za ty prachy je zo zlata masina na dojizdeni do prace a jen tak pro pohodovou zabavu, na jizdu ve dvou nekam dal to asi moc nebude... jen doporucuju se k novy nezajety masine s puvodni olejovou naplni chovat tak jak se ma, cili si odpustit plny plyn a test maximalky, i kdyz se tolerance vyroby za poslednich 20 let dostali na tisiciny, zajizdeni je a stale bude nejdulezitejsi ukon kde tyhle dve veci nemaj co delat...

core
23. května • 9:45

Jestli se to s plnym plynem po cele dalnici a nezajetym motorem dostalo na prumernou spotrebu 4,8 tak je to myslim celkem pekne. Normalne po zajeti tipuji pri decentni jizde do 100km/h 3.5-4 litry

ChipTDM
23. května • 8:22

Ono vas to uvezlo?:)) No teda... ale jestli pises, ze to jelo i brzdilo, tak je to bych rekl nejen test ale i zatezovy test:) VYDRZELA, KUPUJTE TO
Jen jsem se pozastavil nad tim, ze jsi jel s novou masinou z Prahy z 90% na plný plyn. Trosku me zamrazilo, ale asi jsem cita. Ja bych byl na novou trosku hodnejsi aspon tak do toho 1000km, ale zase musim napsat   VYDRZELA, je SUPER
Jeste bych chtel vysvetlil, jak se leze na motorku v podpadkach, to tam nalezla ze zadu, nebo normalne nastoupila a nezvrtla si nohu?Brrrr 

-Ferda-
23. května • 11:26

Jsi nikdy neviděl Bikerku s podpatky?

Golias
23. května • 7:26

Na to, jaký je CBF250 malý prckolet, tak je test slušný a čtivý. Jen vydržet, Romane!
 
Jen jsem se pousmál těm dvěma fotkám, kde sedíte na motocyklu, je vidět, že je ta dvěpade na vám moc malá

jiri
23. května • 8:36

Taky mam 192cm a poridil bych neco usporneho do mesta a okoli, ale na tomhle bych fakt asi vypadal jako vosa na bombonu. Navic neverim ten vibracim jednovalce. Zase cena 100.000Kc za novy strojek je pekna.
Otazka na autora: da se na tom rozumne pohodlne pri tehle vysce sedet ?

Roman Daněk
23. května • 10:45

Jak jsem napsal, jel jsem s tim z Prahy do Brna a zpět a s přivřeným okem se to dalo. Pokud nehodláte na CBF250 jezdit 200 km po dálnici, ale max 20 km po městě, motorka je velmi obratná a akcelerace také dostačující.

jiri
23. května • 11:22

Prave, neco usporneho do Brna a 30km okoli.
Z blbnuti jsem uz vyrostl a nastesti zustal celej

-Ferda-
23. května • 11:31

Tož jestli můžu přistoupit do debaty: co třebas nějaký větší 4taktní skútr 125 ccm ?? Kentoya Slide 125, Peugeot Satelis, Suzuki Burgman 125, Derbi Boulevard 125/150 atd. Hmm??

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
23. května • 11:56

A co třeba babetu?

Doporučujeme

Články odjinud