Honda CB600F Hornet: vcelku přítulný sršeň (velký test)

Honda CB600F Hornet: vcelku přítulný sršeň (velký test)

Kapitoly článku:


Závěr, plusy a minusy

Co říci závěrem? Motocykl je svým projevem vhodný pro začátečníky nebo pro lidi přesedlávající z malých strojů do střední třídy, ale i zkušení bikeři se nebudou nudit; jednostopý Sršeň zkrátka odmění každého. Jemný chod motoru v nižších otáčkách není záludný, při podřazení neblokuje zadní kolo ani při neopatrné maniuplaci se spojkou a plynem. Hornet je stvořen pro zatáčky i delší rovinky, rychlou jízdu, stejně tak, jako pro odpolední svezení s přítelkyní za zády. Snad jen kdyby jich po silnicích nejezdilo tolik...

Plusy
+ skvělá ovladatelnost
+ univerzálnost
+ dostatečně silný motor
+ podvozek

Minusy
- úzká řídítka
- Horneta má spousta lidí...

Technické údaje

Technické údaje Honda CB600F Hornet
Celkové rozměry 2 100 x 710 x 1 070 mm
Rozvor / výška sedla 1 420 mm / 790 mm
Motor, objem 4dobý, řadový 4válec, 600 ccm
Počet ventilů / chlazení 16 / kapalina
Výkon 71 kW (97 k) / 12 000 ot.
Točivý moment 63 Nm / 9 500 ot.
Převod / převodovka řetěz / 6stupňová
Kola (vpředu/vzadu) 120/70 R17, 180/55 R17
Brzdy (vpředu/vzadu) 2x kotouč 296 mm / kotouč 220 mm
Přední vidlice USD vidlice 41 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, centrální tlumič
Nádrž 17 l
Suchá hmotnost 178 kg
Cena (červen 2006) 209 900 Kč vč. DPH

Kompletní fotogalerie

Honda CB600F Hornet

Detaily

  

 

Řídítka a palubní deska

Sedlo a prostor pod sedlem

 

 

Za jízdy

 

Cestování ve dvou

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud