Honda CB600F Hornet: vcelku přítulný sršeň (velký test)

15 komentářů

FUGAS
28. prosince • 10:22

Měl jsem velký dilema jestli koupit fazera nebo horneta a šel jsem do horneta. Víme, že tyhle dvě motorky jsou jak výkonem tak kubaturou stejné, ale co se týče výdrže motorů se přikláním k hondě. Z hlediska dalšího prodeje se líp prodává hornet (i když je jih hodně) než FZ6, to jsem zjistil z nezávazných odpovědí několika prodejců a motorkářů. Zkrátka Honda je Honda. Mám horneta 600 r.v.:2005 a jsem pro něj nadchnutej, zkrátka naháč krasavec jak má být.

Tomas
15. dubna • 20:33

ja osobne s hornetem max spokojenost..mam 2004 a opravdu sem taky rad ze sem se priklonil v koupi prave knemu,je tak akorát ve vsem a všude..daji se snim delat psi kusy,ale taky jezdit klidne a na pohodu,a ta spotřeba je normal,jak uz tady nekteri zminili pokud chcete jezdit nesmite nato hledet do detailu..kazdy spas něco stoji ale zadna tragedie to není..honda je honda a v jednoduchosti je sila a krasa..B-]

Ladaa
9. června • 5:54

Možná by bylo dobrá uvádět hodnoty zrychlení a max. rychlosti

Roman Daněk
9. června • 15:37

Výrobce bohužel tyto údaje neposkytuje a my v redakci nemáme techniku na přesné měření akcelerace... ale zkusíme něco vymyslet a vyjít čtenářům vstříc.

Petr
8. června • 17:04

Opravdu pekny clanek, akorat me pri cteni prastilo do oka "vibrace nevadili" a "abyste zastavily"... Nu coz, nekdy se holt nezadari na 100%

ass.
7. června • 15:01

bmw scarver sic 1valec 650ccm skvelej vykon a jezdi za 4l

pepa
7. června • 19:03

Prave na masimu mi pripada 6,5 celkem dost. I kdyz u techto stroju jde spis o vykon, potom o vykon a az nakonec mozna i o spotrebu.

kolemjdouci
13. ledna • 18:18

Ta spotreba na tak mrnavej motor je des

Opatrné.Prase.
7. června • 20:51

Máš recht chlape! Můžu tě ubezpečit, že spotřeba není to, nač myslíš když jezdíš. Mašiny jsou o emocích!!! Kdo dopředu uvažuje o tom, jestli mu bude žrát 6, nebo 8, tak je...... Ne, jen myslím, že spotřbe není to, co dělá mašinu mašinou, ale to asi chápeš.
Článek je vpoho, good work! Pro ty co přemýšlí o tom, proč právě Hornet stojí to co stojí: koukněte někam do srovnáváků nahatých šestek a tam to možná najdete.

.matuS
7. června • 22:41

jasne, ze ked sa vozis iba po meste/dedine a uchvacujes kamaratov, pripadne nejake pipky, tak ti spotreba moze byt ukradnuta. Ale akonahle vyrazis niekam, kde sa da aj skutocne jazdit, tak spotreba zacne byt zaujimava. Nielen financne, ale hlavne je rozdiel ci prejdes na nadrz 150km alebo 300. Nieje to bohvieco kazde 2 hodiny hladat benzinku. Najme na socialistickom zapade je celkom normalne ze o 5pm sa vsetko zavre a ked nemas mince, tak si v prdeli, lebo nikde nenatankujes.

ABik
7. června • 10:50

Jistou nevýhodou Horneta se mi zdá cena. Nevidím na této motorce nic tak zvláštního, aby stála 209 900,- Kč. Jako začátečník bych si raději koupil Bandita 650 za cenu o 40 000,- nižší. Hornet je sice o necelých 30 kg lehčí a má o nějaký koník víc, ale to u začátečníka nepovažuji za výhodu.
Pokud bych se rozhodoval v cenové kategorii 209 900,- Kč, tak bych určitě mnohem raději šáhl po něčem dravějšího vzhledu jako jsou GSR nebo Fazer - technické parametry téměř shodné, estetický dojem oproti Hornetu mohem lepší.
Ale je to jenom můj názor

Biker
10. června • 19:43

já si myslim že právě těch 30 kg mínus je pro začátečníka velký plus... lehčí motorka je lepší jak nějaká těžká kráva...

mates
7. června • 11:21

v tyhle kategorii motek je velika konkurence, temer kazdej vyrobce ma dve az tri sestistovky nahace a babo rad... pro pohodovy jezdeni i ve dvou doporucuju CBF600ABS sam ji mam, pro trochu dravejsi pak Fazer600 nebo SV650 a i ta nova Kawa vypada slusne... cely to je o tom na co tu motku clovek ma, jestli na cestovani ve dvou tak preferuju pohodli, jestli na blbnuti v jednom tak to ostatni, ale docela byhc se uz dneska soustredil na strikacky, a s polokapotazi, tohle je sice hezky, ale nad 130 ses jak v teleportu............

kenda
7. června • 8:26

Hornet se mě jako motorka vždycky líbil, po faceliftu vypadá v nahé verzi ještě líp, uvidíme jestli přijde i kapotovaná.

PS guru
7. června • 9:53

vypadá moc dobře a tady ty šestikila mají velkou výhodu,že se i v městě dají točit na 12 000 otáček  Prostě kus dobré motorky

Doporučujeme

Články odjinud