Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Sedan a kombi Honda Accord zažívají na evropském trhu těžké časy. Jak už bylo na konci loňského roku rozhodnuto, automobilka tento model z evropského trhu stahuje a ani nemá v plánu se do segmentu vracet.

Šéf Hondy pro britský trh Leon Brannan magazínu Automotive News doslova řekl, že náklady na soupeření v segmentu, kde je Mercedes třídy C a BMW řady 3, přiváděly vedení značky k pláči.

Testy | Kombi | Honda | Honda Civic

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Jenom v roce 2014 Honda prodala v Evropě bídných 3453 Accordů. Pro srovnání, Porsche 911 si našlo za celý rok přes 12 000 zákazníků. Accordů se v Evropě prodává podobně málo jako vozů Ferrari.

Honda se chce místo tradičních sedanů a kombi soustředit na SUV a crossovery. Místo Accordu se tak hlavním modelem stane SUV Honda CR-V. Více pozornosti bude marketing věnovat také Hondě Civic, která potřebuje posilovat své postavení na trhu.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek