Honda Accord Type-S: konečně i s benzínovým motorem

Několika měsíců po oficiální premiéře ostré Hondy Accord Type S zařadila automobilka do nabídky agregátu i něco, co potěší vyznavače benzínových agregátů. V březnu se totiž tento model začal dodávat pouze s dieselem, což mnohé automaticky odradilo, i když ani doposud nabízenému 2,2 litrovému dieselu nelze upřít slušný výkon. Na druhé straně, přidání benzínového agregátu je nepochybně důležitým a takřka nezbytným krokem a to nejen kvůli svému vyššímu výkonu, sportovnějšímu naladění a zvuku, ale i z marketingového hlediska.

Svým způsobem „staronový“ 2,4 litrový čtyřválec disponuje výkonem 147 kW/200 koní a podle předběžných informací bude s tímto agregátem vyrobeno pouze 900 kusů. Připomeňme, že Type-S se nevyznačuje žádnými dalšími technickými změnami, od běžné verze se liší pouze označením, sportovnějším bodykitem  a lepší výbavou, v níž je zahrnuto třeba kožené čalounění nebo 18-ti palcová litá kola. Cena tohoto modelu bude u našich západních sousedů začínat na hodnotě 32 000 eur.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Accord Type-S
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků