No nečet jsem to tam nahoře, ale jedno vám povím. Accord je v současný době jediný auto na trhu na který se dá koukat a možná s ním i jezdit. Moje značka je sice MITSUBISHI, ale vzhledem k tomu, že poslední krásný auto což byl Galant už se nedělá a další model je v nedohlednu, budu muset přesedlat. Mazda 6 mi moc nejde pod fous, ikdyž se mi docela líbí, ale Accord to asi vyhraje. A evropský auta. Snad jedině SUPER. To ostatní jsou sračky drahý a zbastlený. Navíc se nad nima radujou zloději, nevím sice proč, ale je to tak. Takže 2,4 Honda má u mě v garáži jedno místečko vyhrazený.
Článek je vynikající a já jsem se z něj dozvěděl, že Accord je vynikající automobil, nemající mezi auty s předním náhonem téměř žádnou konkurenci. O co víc jsem se ale zděsil při pohledu do diskuse, kde klan hondistů předvádí naprosto sběsilou oponenturu těm pár drobným muškám, které autu byly vytknuty. Znovu se potvrdilo, že Hondisté jsou prostě zabedněnci, kterým když někdo sáhne na Civic nebo Accorda, tak předvedou tatrmanské máchání šavlemi a nakonec spáchají harakiri. Proboha PROČ?
Tohle auto jsem zvažoval, tak jsem si to vyzkoušel. Co mne chytlo, byly některé neskutečné vychytávky. V testu jsou o nich zmínky, ale teprve když si sami vyzkoušíte to boží sklápění sedadel nebo když zvednete podlahu kufru a ona sama drží nahoře !!!!! (kdo někdy měnil kolo, jednou rukou vyndaval rezervu, druhou hever a hlavou podpíral podlahu tak ví, o čem mluvím). Duální klimatizaci můžete nastavovat i jedním knoflíkem současně pro obě strany ... v Hondě fakt mysleli hlavou (tedy většinou, ne úplně vždycky). Jízdní vlastnosti apod...celý test bych podepsal.Co mne neupoutalo, byly sedačky ve verzi Sport - pro mne byly moc úzké, holt nejsem modelka. A nakonec jsem se rozhodl pro diesel s automatem a Honda skončila. Škoda, fakt mne to mrzelo, snad příště.
nechápu, kde je srovnání s M-B C 220 CDI T-Modell, kteréžto vozidlo pan Janda zcela opomněl ve výčtu typů s motorem okolo 2-2,2 litrů... - tím pádem pro mě srovnání není objektivní a redaktora nelze považovat za odborníka! Hlavně, že nechybí BMW, VW, Ford - jen z mercedesu se stále dělá něco cenově nedostupného! Rád bych věděl proč? C-Klasse nabízí perfektní základní výbavu a např. na Accordu, který znám osobně, mi vadí jeho interiér - vždyť se podívejte jen na tu odpornou loketní opěrku, která vyčnívá v místě za řadicí pákou jako nějaká cihla! Japonci se asi opravdu nikdy nenaučí dělat interiéry... A pak - tyhle hodnoty točivých momentů okolo 300-340 Nm na předních kolech je opravdu požitkem krotit při rozjezdu( není nad klasickou koncepci! Bohužel k dostání jen u BMW a Mercedes-Benz
Chceš srovnání s C220 CDI T-Modell? OK. Z mercedesu se nedělá něco cenově nedostupného, Mercedes se takto dělá sám. Zatímco (přestož příznivec Hondy) v případě BMW při jízdě cítím, že jsem za víc peněz dostal víc muziky, v případě M-B a Audi tomu tak není. Prostě obyčejná (dobrá) auta za nepochopitelný balík). Accord znáš osobně, říkáš? OK, v tom případě se nám bude lépe diskutovat, nicméně o tom mám své pochybnosti. 1/Loketní opěrka? Pokud hodnotíš auto podle tohoto, je to smutné. Možná není z nejkrásnějších, ale alespoň při řazení nepřekáží jako u C.2/krocení točivých momentů 300-340 Nm při rozjezdu? Zdá se, že znáš maximálně TDi od VW. Nebudu zmiňovat další obdobně naladěné diesely, ale ten v Accordu se rozbíhá nádherně plynule, auto má trakci. Klasická koncepce? super, dokud nezaprší, nebo není sníh. Bez stabilizace při každodenním ježdění prima na zabití.3/Accord a C? Céčko má navrch pouze v použitých materiálech, babídce výbav v interiéru a lehce i v komfortu pružení. Jinak je to kombinace tupého řízení bez zpětné vazby, gumového zadrhávajícího řazení s rychlostmi poskládanými daleko od sebe, stísněného interiéru, debilního jednopáčkového ovládání pod volantem a nepochopitelně chrochtajícího línějšího dieselu, který kultivovaností předčí i francouzská HDIčka. Navíc i o něco víc baští. Srovnatelné jsou jízdní vlastnosti a brzdy.Toliko ke kauze Accord vs C.
no tak dobře - pokud má C podle tebe blbý řazení, mohu jen doporučit automatickou převodovku, která podle mě jednoznačně k charakteristice vznětovýho motoru patří - v C jsem si s ní jako se služebními auty najel celkem dost a neexistuje podle mě nic lepšího:)) debilní jednopáčkový ovladač??? nemá to podle mě chybu! je zcela intuitivní. problémy s trakcí při zadním pohonu rovněž tak řeší automat... o ESP ani nemluvím, v výhle kategorii je to dnes samozřejmost. Na Hondě je pro mě odstrašující politika výbavy auta, zcela znemožňující jakoukoli personifikaci - prostě dva stupně výbavy, jeden jaksi normální, v druhým je prostě všechno, i když to nechceš - co to má znamenat? Accors znám, mám možnost s ním jezdit, i když není můj - mám z něj dobrý dojem, motor je opravdu na vysoký úrovni, i jeho zvuk, odhlučnění atd., ale co by mě osobně od nákupu takovýho auta odradilo je zkrátka ta výbavová politika a vskutku těžko skousnutelnej interiér - německá "strohost" s elegancí v podání M-B je prostě úplně někde jindekdo jako baští??? C 270 CDI s automatem (hmotnost okolo 1600 kg) při pohodový jízdě (dálnice okolo 140 kmh + silnice 1. třídy) 5,6 litru... běžně nejsou spotřeby okolo 6 litrů problém. Dejme tomu, že C 220 CDI s manuálem tak do 6,5, a s tou C 270 jsem jel i hodně pod 5 litrů (pravda, trochu obezřetněji)kromě toho - čímpak asi odpoví Honda na C 320 CDI (V6) s 7G-Tronic - asi ničím, že?
A to má být ospravedlnění manuálu Mercedesu "mohu doporučit automatickou převodovku"? Problémy s trakcí řeší automat? Od kdy? Páčka možná bude otázkou zvyku, politika výbavy Hondy je tristní, souhlasím,ale na druhou stranu ve verzi Executive ti asi skoro nic chybět nebude. Ale pokud jde o elegenci interiéru, souhlasím, že C vypadá o něco lépe.Spotřeba okolo 6 l? Zvláštní, já se pohyboval od 7,6 do 8,4, kolegovi se prý povedlo 6,7.a za závěr - proč by měla Honda odpovídat na nějaké V6? O čtyřválcové politice Hondy jsi nic neslyšel? I když se zdá, že bude zanedlouho přehodnocená.
do značný míry řeší automat problém s trakcí při rozjezdu s nízkou adhezí - dovolí mnohem citlivější dávkování při přenosu výkonu na kola, např. s C 270 CDI a 400 Nm + man- převodovkou to byl nejednou na sněhu problém, s automatem a komfortním režimem řazení pohoda - navíc k charakteru silnýho vznětovýho motoru prostě automat patří mnohem víc (kde ho má Honda v nabídce?? - a teď nechci slyšet nic o "sportovním" ražení tohto auta, prosím! to je tak trapný, zvláště to pak vynikne při výmluvách o absenci pořádnýho palubního počítače, jímž nemá být řidič-pilot rozptylován)ne, Executive-výbavě chybět nic nebude, zvlášť když dodnes Honda není schopná zajistit DVD mapu s ČR... (Mercedes ji taky nemá 100%, ale má již 3 update...)ne, o 4válcové politice Hondy jsem neslyšel - kdo nemá ve střední třídě 6válec, je poněkud mimo - vím, že to nejsou lamači prodejních čísel, ale jde o prestiž značky, a tu japonský auto mít nikdy nebude (v Evropě) - stačí se podívat na ceny ojetin, japoncům padají a padají... co jsou 3 nejhodnotnější auta na trhu ojetin? SLK, Boxster a smart fortwo
Pane Janda - je vidět, že se u aut pohybujete celkem dost dlouho a že píšete své testy dobřepopisně. Ale je také vidět, že dnes už je nepíšete jen podle sebe , ale asi i podle očekávané reakce zadavatelů reklamy na vašem serveru. Nechci se ptát na konkrétní částky, ale klidně se vsadím, že od Hondy ČR jste letos ještě žádnou objednávku nedostali- soudím tak i podle obratů a přirovnání které používate ve svém dnešním testu Accorda Tourera. Přirovnávat zvuk a spotřebu nejlepšího dieselového motoru roku 2005 v prestižní anketě Engine of the Year, kde v kategorii 2.0 - 2.5 litrů porazil i motory vaší milované značky BMW , ke zvuku staré nákladní Tatry z roku 1980 mi přijde přinejmenším hrubě neobjektivní a když k tomu přidám vaše negativní hodnocení absolutně přesné, precizní a tedy ukázkové převodovky, kterou by chtěla konkurence dosáhnout v seriových vozech také, a přidám k tomu vaše pojmy jako je “ vysavačový “ zvuk motoru a “ sportovní pohřebáček “ , tak vím , že to píše někdo zaujatý nebo zklamaný, že Honda o jeho chvalozpěvy nestojí a nebude za ně platit, protože je prostě nepotřebuje - protože dobré zboží se prodává samo. Tento Accord jsem měl možnost testovat také a celkem jsem byl překvapen, že jsme každý jezdil v jiném voze. Proto zcela chápu, že jste se obával reakce čtenáře s nickem Skyline a nyní si můžete připsat i mne, protože Hondy jsou opravdovou technickou extratřídou mezi hromadně vyráběnými auty a její úspěchy v USA, kde jsem měl rád staré ameriky( kde jim je konec ? ) mne přesvědčují, že vědí, co dělají. Třeba nerozmazlují své klienty x druhy výbav, ale tlačí cenu stále dolů, ale ne na úkor kvality, ale výběru. V konečném důsledku jste pak trochu omezen výběrem, ale všechny Hondy jsou opravdová auta a ne nějaké kompromisní vozíky - nechci jmenovat žádnou značku, ale to že něco má 4 kola a motor 1,2 ještě neznamená, že se to dá technicky srovnat s Hondou, že ? A že Honda nedodávala do svých aut palubní počítače? Absolutně souhlasím s tvrzením, že když začne Honda zrychlovat, že to je pěkný mazec a je třeba koukat hodně rychle dopředu a ne na jakýsi displej - takže je to i o pasivní bezpečnosti. A zatím jsem nikde neviděl, že by auta s palubním počítačem měla díky němu lepší dynamiku . Souhlasím se Skylinem, že ta vaše zaujatost - možná jen částečná (ale silná) - proti Hondě je v celém testu pro lidi ,co znají Hondy , čitelná. Zkuste se také zaradovat nad skvělými podvozky, perfektním řazením a přiměřeně silnými a hlavně technicky spolehlivými motory. Stačí si změřit rychlosti průjezdu táhlou zatáčkou různými seriově vyráběnými vozy a pokud vás nevyprovodí mimo trať tak na Hondu málokdy dosáhnou A vo tom to je - takže buď testujte a hlavně pište objektivně nebo vůbec - Honda je opravdu kvalita a třída !!! Pořádný podvozek, dobrý a spolehlivý motor a přesné řazení ještě stále nejsou samozřejmostí jako u Hondy P.S. Zdravím Skyline
Já v tom až takovou zaujatost necítím, spíš je to dáno tím, že měl autor radost, že se autu dá alespoň něco vytknout, jinak by si tu vyslechl hodně ošklivého o své objektivitě. Ovšem je pravda, že některé obraty nejsou z nejšťastnějších a zřejmě by si je ve vztahu k jiným (vlivnějším) značkám nedovolil. Nicméně neznám testy jiných značek (kdybych měl číst všechno, tak nedělám nic jiného), třeba je kousavější i vůči ostatním.
A co se tyka pojmu "pohřebáček" :Slysel jsem ho na adresu Accordu dostkrat a vubec na tom neshledavam nic negativniho, vetsine lidi se to pri pohledu na toho kombika vybavi. Komu to vadi?
S tím zvukem musím s PJ souhlasit; zvuk turba připomíná vysavač a je skutečně hlasitý a nepřehlédnutelný. Jinak patří motor po stránce zvuku k tomu nejlepšímu v segmentu.
Příteli, s jakou značkou a výkonem vysavače máte co do činění? Moc rád bych ho koupil domů, protože mě zvuky dosud vyzkoušených a používaných vysavačů obtěžují. Ten vysavač z accordu chci! Mimochodem, jak se dá zahlédnout zvuk? Nehledě na to, že bych zvuk turba ke "skutečně hlasitému" nepřirovnal.
To by vám mohli někde na test půjčit, ne?Jinak se mi Váš clánek líbil.
V první řadě musím pochválit test svědčící o tom, že se autor v autě jen nevozil. Ale i tak bych měl pár připomínek. 1/ Spotřeba 7,3-7,4 u kombíku střední třídy je vysoká? Spíš si myslím, že je obvyklá až nižší, tím spíš, že se zřejmě při testování oddávalo svižnějšímu stylu častěji, než u kombíku bývá obvyklé.2/ Zcela jsem nepochopil, co že se vlastně nelíbilo na řazení. Jde o nejlepší převodovku ve střední třídě, precizní chod, krátké dráhy bez vůlí. Kdo podle vás dělá lepší řazení?3/ Motory HDI nejsou ani kultivovanější, ani tišší. Accord je v tomto ohledu mezi čtyřválci špička. A pokud jde o hvízdání turba, je rozhodně milejší, než klasické chrochtání a klapání dieselů. Pokud jde o souhrn všech vlastností deselů, jedničkou je bezpochyby 320d, pokud jde ale o kultivovanost a akustický komfort, je Accord špička.4/ Označení "pohřebák" mě neuráží, nicméně je pravda, že by se to patrně nikdo neodvážil použít v kombinaci s BMW, Mercedesem nebo VW.5/ Středová konzola hranu nemá . Noha se opírá (pokud se opírá) o plochu.6/ Motor 2.2 i-CTDI jako nejslabší drahý? Zvláštní argument, ale Accord není Passat, nebo Laguna, nebo Vectra. Proto by v jeho případě působil motor 1,6 l asi stejně jako pěst na oko jako prý působí dieselový dvoulitr v BMW 3.
Hondaři jsou ochotni do roztrhání těla pomíjet a bagatelizovat všechny zde zmíněné i nezmíněné nedostatky accordu, protože jim je jasné, že tohle je přece Honda a ta je vyjímečná!!! Trh, kupující, se na to, bohužel pro Hondu dívají jinak, a jak bylo zmíněno už x-krát, přestože je Accord ve většině vlastností mezi špičkou třídy, některé (pro evropského zákazníka) nepochopitelné nedostatky degradují jeho prodeje. To je určitě škoda, jak jsem si ale přečetl výše, mají být některé z nich vyřešeny v m.r.06.Mě na accordu vadí, pokud ho srovnám s nabídkou konkurence, nedostatečný výběr motorů (nemá 1,8 proč, když Honda má kvalitní 1,8, nemá šestiválec, ať nadšenci říkají cokoliv a 2,4 předvádí co umí, na šestiválce to nestačí. Také nabídka pouze jedné varianty dieselu je ve střední třídě málo). Automat také není nic extra, konkurence dnes vesměs nabízí lepší aut. převodovku, k dieselu automat nejde pořídit vůbec.
Motor 1.8 nemá z důvodu image, stejně jako nemá motor 1.6 - ten má honda taky dobrý. Motor 2.4 na šestiválce stačí. Sice se rozbíhá hůř odspoda, ale zase jede ve středních a vyšších otáčkách líp. S konkurenčními 2.5 V6 je srovnatelný a skoro bych řekl že je z nich druhý nejlepší, p onovém 2,5 od BMW. Automat jsem v Accordu neměl možnost vyzkoušet.
Myslim, ze test je napsany velmi rozumne a pro Skylina bych dodal, ze ja tam zadnou zasadni kritiku nevidim ;) Ale ja ji nevidim, to znamena, ze to, co se kritizuje mi vetsinou nevadi. A naopak, jak vidim v realu, vetsine lidi veci jako personalizace, PP, plasty atd. vadi. A k cemu je sebelepsi auto, kdyz se na nem nevydela? Pevne verim, ze Honda na Accordu vydelava, ale pokud by nemel nektere tak rikajic zbytecne mouchy pro bezneho uzivatele, tak se prodava daleko vic a mohl by taky byt levnejsi. Accord se mi hodne libi, ale jen sedan :( Tenhle mi taky pripada jako pohrebak, ale neni samotny... Bohuzel pokladam Accord i-CTDI za dost drahe zbozi.A k PP, ja mam zkusenosti takove, ze u Astry G ukazuje cca o 1-2 dcl vic, nez mi vychazi po tankovani, U 607 V6 to vychazi +- stejne, rozdily max. 1-2 dcl. Spotreba je dost subjektivni, ja se taky docetl o kdejakych hodnotach u aut, ktera duverne znam a co, kazdy jsme jiny a kazdy jezdime jinak ;)
Personalizace - to uznavam i ja, ze Honda nema zrovna domysleny.PP - povazuju za nesmysl, ale taky uz jsem napsal, ze to Honda proste podcenila (ale za svym nazorem na tuto kravinku si stojim).Plasty - tady fakt nevim, jak je to v realu - reci o mekcenych plastech ctu jen na netu, kdyz se bavim s kymkoliv o autech, vetsinou ani nevi, jaky plast tam ma - prave proto, ze je to uplne jedno a ze je dulezitejsi, jak to vypada, protoze na to clovek stejne nesaha. Tvrde plasty odrazuji jen tehdy, jsou-li spatne slicovane a auto kvuli nim vrze. To vsak pripad Accordu neni.Levnejsi - to by byt asi mohl, ale jeho kvality jeho cenu spis prevysuji, nez naopak (beru kvality jako auta, personalizaci nechavam stranou). Staci se podivat, jak se mu dari za morem, Acura TSX premiovou tridu docela rozvirila i s absenci sestivalce (to mi vadi vic, nez PP a je videt, ze Americani nejsou ovlivneni marketingem VW a tak plasty neresi). Drahy, no jak se to vezme - kdyz se pripocita ten priplatkovy kit, je ta cena dost jinde a nepovazuju to za korektni srovnani s konkurenci - Tourer Sport stoji v zakladu 829k a to neni zas tak moc (brano ve vztahu k vybave a dane tride). Nikdo te prece nenuti si koupit sadu spoileru, tech 940k je v podstate jen za vzhled (krome lizin). Kdyz si na fabii htp naplacas spoilery a 17" elektrony, taky bude cena silena a nebudes ji srovnavat s konkurenci, ktera nic takoveho nema. A jeste jedna dulezita vec - u Acco si za nektere veci nemuzes priplatit a je to brano jako nevyhoda. Fajn, ale Accord zaroven nabizi nekolik veci, za ktery si u konkurence taky nepriplatis - kvalita, podvozek, rizeni. A to zjevne nikomu nevadi.
PP - Taky ho nepotrebuju, ale spousta lidi asi jo. Ale v aute skoro za milion by byt mohl... alespon jako priplatkova vybava, pro toho, kdo ho chce.Plasty - Me jsou sumak, zajima me, jak vypadaji a jestli nevrzou, nebo neodstavaji atd. Zbytek neresim, zkus to nadhodit na foru a uvidis ten mazec Sestivalec by fakt byt mohl, to by bylo zajimave Presne vyse prodeji Acury TSX neznam, ale v EU se prodej se od uvedeni Accordu na trh nijak zasadne nepohnul.S poslednim odstavcem plny souhlas, ale zase to musis brat tak, ze vetsina zakazniku toto nejen nevyuzije, ale ani nepotrebuje a neoceni. Myslim podvozek, rizeni, motory.
Po uvedení nového Accordu se prodej této řady v Evropě dost výrazně zvýšil a další boom nastal s příchodem dieselu. Máš špatné informace. Dokonce to překonalo předpoklady Hondy. Že je to u nás jinak, to je věc jiná, Češi se dají německou masírkou ovlivnit celkem snadno.
Když jsem v tom accordu seděl tak se mě nelíbila palubka v tom,že jsem si připadal jak kdybych seděl v autě o dvě třídy níž.Zdála se mi taková až moc jednoduchá,bez nápadu,bez sportovnějšího vzhledu(volant to nezachrání) a to oproti mazdě 6.
ufff... zajímavé, já byl z interiéru nadšen. ale to je fajn, že máme každý jiný pohled na věc :)
Škoda,že test neproběhl až za dva měsíce.Acc 2006 se po faceliftu dočká mnoha vylepšení-neznám sice specifikaci výbavy pro ČR,ale pro západní trhy budou mít všechny verze VSA(stabilizační systém),palubní počítač, 2,2i-CTDi se dočká šestistupňové převodovky.Executive výbava bude obohacena o bluetooth ovládání telefonu u volantu,adaptabilní tempomat,17´kola.Ovládání plynu Drive-by-Wire bude i u verze 2,0 i-VTEC.Kromě toho další kosmetické změny(nárazníky,interiér,elektické sklápění zpětných zrcátek při zaparkování...)K vysoké ceně vozu-byla navýšena příplatkovým sportovním paketem,který byl však tuším od března 2005 dodáván jako bonus zdarma.Souhlasím s tím,že pevná výbava je velkou nevýhodou,na druhou stranu nechápu diskuzi o tvrdých plastech,plynových vzpěrách...Cožpak kvalitu auta neurčuje motor,převodovka jízdní vlastnosti případně užitná hodnota?
Auto za tyhle prachy musí být komplet vybavené a protože to je test, tak se to musí napsat.Budou lidé kterým to vadit bude a zbytku ne.Každej ať si vybere.Proto je to test..ne anketa..chápeš
Skoda len, ze kombik naozaj vypada ako pohrebak Skoooooda!
Teda když už tady máme další test přímého konkurenta, tak mi to nedá, abych se nezeptal: Budete někdy testovat Mazdu 6? Přesto, že je to někdejší auto roku v ČR a málem i v Evropě, tak na tomto serveru je to tabu.
Před pár dny jsme dotestovali Mazdu6 a v příštím týdnu vyjde test. Vaše přáni tak bylo vyslyšeno
No samé lepší testy, teda aspoň pro mne.
Ano, testovali jsme nedavno model po faceliftu a test by se na strankach mel objevit pristi tyden. Vidim, ze jste jeji majitel, to bude tezka zkouska Jinak vubec budeme mit ted takove japonske tydny, myslim, ze do Vanoc uz nebudeme psat o nicem jinem
Super, už se těším. Já vím, že je na ní co kritizovat, takže to přežiju a nebudu tady prudit jako Skyline :)
Super, už se opravdu těším na test M6 po faceliftu. Jaký motor měl testovaný vůz? Doufám, že ten "posilněný" diesel.. Taky by mě zajímalo, zda a kdy budete testovat D-CAT od Toyoty (130 kw)..
Ceske zastoupeni Mazdy davalo zatim k dispozici pouze klasicky benzinovy dvoulitr, takze v tomto ohledu Vas zklamu.Nove motorizace snad casem. Toyota zatim pujcuje pouze slabsi verzi 2,2 D4-D, tu jiz mame a i tento test brzy bude. Jak rikam, do Vanoc uz jen japonske testy Jdeme v duchu hesla "Japonec az roku nakonec"
Pane Janda...kdyz uz mate konec roku ve vychodnim duchu, dojde take novou Imprezu nebo na Outback?
Urcite nezustane jen u Hondy, Toyoty a Mazdy. Ale nechte se prekvapit, neco si take zatim musime nechat pro sebe
Kdyz japonske dny, tak prosim novy Lexus IS!prosim prosimMN
Nuz, on ten diesel este nie je nikde v predaji... europska premiera bola posunuta na prvy stvrtrok 2006.
hm, moj dieler v Rakusku ten slabsi diesel uz ma - zatia ako sluzobne - spominal, ze je to lepsie odhlucnene, ale zatial este nezaradil 6-ku, nemoze si zvyknut :)
Uz jste nekdo videl auto ze soucasny produkce, u ktereho palubni pocitac funguje a ukazuje nezkresleny hodnoty???Ja teda ne.
Ano, ale když to tady tak čtu, tak jsem asi jediný :)
podľa článkuhttp://news.auto.cz/?article=1855vychádza spotreba trošku inak
A co jako? Jsou dva testy a dva výsledky. Ono záleži na hodně vlivech, na tom, jakou má redaktori cihlu na noze, jak s tím jezdí atd. Pro lepší porovnání je lepší se podívat na předcházející testy daného autora a pak vidím, jakou má auto spotřebu. Pokud pan Janda jede s Mondeem za 8 litru a s Accordem za 7, tak vím, že Accord bude mít menší spotřebu.Navíc, to že na auto.cz mají test s jiným výsledkem nic neznamená. Nechápu lidi, kteří dají odkaz na "konkurenci" s tím, že tam mají něco jiného a to jíno pokládaji za správné. Co když se oni mýli a tady je to správné? Interpretace takového odkazu je různá a záleži pouze na tom, jak si to kdo vyloží a čemu bude chtít věřit. Já věřím oboum testům, sám vím, že co řidič to jiná spotřeba. Já se svým vozem jezdím se spotřebou o 20% větší, než většina ostatních řidičů, protože mám jiný styl jízdy, řadím v jiných otáčkách.
...len som si dovolil nesúhlasiť s názorom, že spotreba Accordu je mínus. Pre lepšie pochopenie pripájam niekoľko odkazov na "konkurenčné" servery.
http://www.honda.it/articles/article.php?ARTID=80
http://www.e-driver.com/noticias/noticia.php3?nID=10612&temID=14
http://www.newstreet.it/articolo_id_579.html
http://www.autoindex.cz/clanek.php?pid=21
http://www.a5.hu/cikkek/1/7321.shtml
http://debates.coches.net/showthread.php?t=21976
http://www2.publicistbyran.se/honda/no/news/detail.asp?article=186&yr=2004
http://www.automagazine.be/fr/Magazines_ArticlesDetail.cfm?xArticleID=5600
http://www.motormagasinet.no/index.php/article/articleview/177/1/8/
http://www.autocity.com/actualidad/index_noticias.html?cod=42503&cat=1
http://www.svetmotoru.cz/autokatalog.php?id=178
http://www.periskop.cz/clanek.php?id=5236
http://www.vroom.be/fr/actualite-auto-moto/actualite-nouveaute.asp?id=1654
Ešteže si spomenul aj www.a5.hu. Tam vychádza spotreba 8 litrov, a celkovo po otestovaní auta autor nie je naklonený pre kúpu naftového accordu.
spotřebu jste měřil po dotankování konkrétního množství nafty a ujetých Km nebo jste podle kontrolky palivoměru odhadl že nádrž je už "skoro" prázdná a ted to spočítám???? - ono ani na palubní počítače se nevyplácí pevně spoléhat, pač většina z nich o nějakou desetinku proměřuje a většinou ukazuji otimističtější čísla než ve skutečnosti.
Je zajimave, ze toto tema resime u vozu, ktery PP zrovna nemel a tudiz jsou vsechny hodnoty urcene dle dotankovani paliva Rikam dotankovani do plne, nejsme sarlatani, abychom spotrebu urcovali podle toho, ze se rucicka palivomeru dostane na pulku, no tak to je spotreba 32,5 litru... I dotankovani do plne ma sva uskali a je presne jen pokud projedete alespon desitky litru paliva, jinak je to vedle lehce nepresnych PP prast jak uhod...
Plne souhlasim ze ani dotankovani do plne neni exaktni, ale prekvapuje me vas nazor ze PP se plete jen o 1-2 deci. Mel jsem 2 auta, VW Passat a Mazda6, a u obou mam stejnou zkusenost - prum. spotreba ukazovana PP je o cca 0.5l nizsi nez realna. To realna je mereno "dotankovanim do plne" za caly provoz auta, tj. cca 50tkm u Passatu, ted 15tkm u Mazdy. Takze zde chyba byt nemuze. Odchylka od PP mirne kolisa, neni problem se dostat i na +0.8l/100km, ale naopak priblizit se na mene nez 0.2 se mi nikdy nepovedlo.To tema me dost zajima a uvitam pokud se budete ochoten podelit o zkusenosti, treba i maly clanek o PP by nebyl od veci.BTW, jak uz jsem uvedl mereni "do plne" je podle me take nepresne, ale nemeri se tak spotreba na Economy rallye? Mam dojem ze ano. A zde pak z toho pocitaji spotrebu na 3 desetina mista, to me vzdycky zarazelo.diky MN
Na EconomyRun apod. to delaji trochu jinak, tam tankuji opravdu do plna, tedy dokonce nadrz odvzdusnuji, aby byla uplne plna az do posledniho mistecka. Pak se da pocitat i na tisiciny litru. To se Vam ale s pistoli u pumpy nikdy nepodari a odchylka bude zustavat...Doporucuji nasi reportaz z letosniho Skoda EconomyRunu, kde je to myslim popsano - http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=6634
Chcem sa spytat toto. Ked tankujem plnu do svojho auta, je dobre tiez odvzdusnit a natankovat doplna? Alebo staci pokial pistol necvakne? Alebo je to uplne jedno..?Diky za odpoved.
Podle mne je to uplne jedno. Nekde jsem cetl, ze z bezpecnostniho hlediska je dobre nechavat v nadrzi volne misto. Ja tankuju do prvniho cvaknuti. Vzdy a vsude. Snazim se tam pistoli strkat porad stejne. Ale samozrejme, ze pokazde je to trochu jinak, ale vem to cert. Nebavi mne poskakovat kolem nadrze a zkoumat, jestli se tam jeste neco vejde popr. koukat, jak mi palivo tece po kastli...
No vidíš, já s ní najezdil zatím 50tkm a za celou tu dobu se odchylka pohybuje od 0.0 do 0.2, přestože to každou chvíli přepočítávám (tankuju style m plná - plná). Takže palubnímu počítači dost věřím.
v průměru nějakých 7,5 litru u 16 metráků těžkýho auta se vám nelíbí pane redaktore??, co třeba novej passat v kombiku, ten taky v pruměru jezdí za sedm a půl a nikdo se nad tím nepozastavuje, 407, mondeo, mazda 6, Avensis, Vectra kombíky atd všechny tyhle auta váží okolo15 -16 metráku a žerou v průměru taky přes sedm litrů a njikomu to neadí...ptám se tedy v čem je motor hondy accord ve spotřebě horší než všichní ostatní???
...ze se pod timto clankem ozvu a) plastovy fetisInterier Accordu povazuji za jeden z nejlepsich, nejen co do designu, ale i co do funkce. Ze ty plasty nejsou mekcene je pro me dulezitosti na urovni barvy plechoveho disku z vnitrni strany. Na chvili jsem se zamyslel, jak casto saham na svou palubku. Dospel jsem k zaveru, ze asi 2x mesicne, kdyz ji otiram od prachu (a to ji mam mekkou, potazenou kozenkou). Proto doufam, ze mi pan Janda vysvetli, k cemu je mekcena palubka dobra - ja si vzdycky myslel, ze mekke plasty se pouzivaji tam, kde vyrobce nevi, jak to slicovat, aby to nevrzalo (Honda to evidentne umi i s tvrdym plastem, ja zadne vrzani ani v jednom Accordu neslysel). b) PPBohuzel, Honda to s touto polozkou nevychytala, kdo by rekl, ze takova blbost bude duvodem ke kritice. Ja s PP jezdil v O1 a prvnich asi 500-1000 km jsem to nadsene prepinal mezi ruznymi rezimy. Pak jsem tam nastavil venkovni teplotu a od te doby premyslim, komu stoji za to delat z komara velblouda. Pripada mi to tak, ze kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde. c) plynove vzpery motoruTady zatim nemam cas zjistovat, co a jak pisete v jinych testech, ale predpokladam, ze jestli je nema nekdo z konkurence, poctive to kritizujete taky. Uvidim, jestli se pletu (zatim si to nejak neuvedomuju a dost me prekvapilo, ze se to v clanku objevilo). d) vzhledPsat o aute jako o pohrebaku mi taky prijde ponekud ujete. Ja vidim pohrebak vzdy, kdyz kolem me jede Mondeo, C5 a E-klasse. Nevsiml jsem si, ze byste se tak vyjadrovali i o techto autech. No ale proc to nezkritizovat, ze. Ve vetsine ostatniho se shodnem, rizeni, odhlucneni, motor i podvozek jsou na vrcholu tridy, naopak politika v otazce vybavy je dost zvlastni a zaslouzi kritiku. Vyse uvedene body vsak ve me vzbuzuji pocit, ze autor proti Honde neco ma. Jinak receno, docela by me zajimalo, jak by reagoval na muj clanek o pohrebaku BMW 5. A jeste jedna poznamka - pisete, ze kvuli absenci PP nebylo mozne spotrebu presne zmerit. Znamena to, ze spotrebu u aut, ktera PP maji, odecitate z nej? Zkusenosti s PP v O1 TDi a 1.8T rikaji, ze spotreba podle PP je vetsinou o neco nizsi, nez podle tankovani. Jak je to u jinych znacek netusim, nicmene porovnavat PP s tankovanim rozhodne neni srovnatelna metoda. Navic spotreba pri rychle jizde 7.3 litru mi prijde jako dost dobra, vzhledem k vykonu a velikosti auta. Bezna spotreba u O1 TDi/66 kW byla jen o neco malo nizsi a to slo o podstatne slabsi a lehci auto. Pro mou informaci, s jakou spotrebou pri stejnem zpusobu jizdy jezdi Mondeo Kombi 2.2 TDCi nebo C5 HDi?
Mitsubishi Lancer kombi - ...len tam dat biele zaclonky a moze sluzit ako pohrebak...viete kombik prirovnat aj k niecomu inemu ako pohrebaku, vy ste tam nejaka divna partia - suhlasim ze testy su velmi subjektivne a zavanaju snahou ukazat niektore znacky v lepsom svetle ako ine
Netusil, vedel Dokonce jsem Vam chtel neco vzkazat primo skrze clanek, ale pak jsem si rikal, ze by pro to vetsina nasich ctenaru patrne nemela pochopeni Zacnu od konce - k PP jsem se vyjadril o par vlaken vyse. Chcete-li zmerit 5 ruznych jizdnich rezimu, nelze to pomoci dotankovani za 1500 km stihnout. Pokud vezmete plnou a ujedete 200 km mimomestskym rezimem a doplnite, koupite kolem 10 litru paliva. Ale at uz zvolite jakoukoli metodu (cvaknuti, dokud palivo neni videt v hrdle atp), vzdy nastane chyba v radu nekolika deci, ktere Vam pri tak kratke vzdalenosti udelaji velky rozdil, vzdy vetsi, nez PP. Palubni pocitace jsou dle mych zkusenosti celkem presne a pokud lzou, snadno to odhalime. Rozdil v radu jednotek deci nelze na tak kratke trati vysledovat. Cili rikam - duverujeme, ale proverujeme. Tzn. bereme udaje pode PP a overujeme je podle dotankovaneho paliva, v pripade rozdilu poupravime. Jsem presvedcen, ze to lepe delat nejde, ne na tak kratkych vzdalenostech.Jinak spotrebu jako takovou si srovnejte s jinymi auty, napr Mondeem TDCI, ted testuji Avensis 2,2 D4-D. Spotreba je v obou pripadech nizsi. Nepovazuji to za tragedii (osobne vnimam spotrebu u motoru jako druhotny udaj), ale mirna diference pri stejnych style ch jizdu tu opori konkurenci je. Jezdit s Accordem nad 10 neni problem, s Avensisem treba ano...Vzhled - je to samozrejme subjektivni, ja byl ale alespon jemny a pouzil jsem roztomily nazev pohrebacek Ani jsem to nevymysl, ale chytl jsem se toho, verte, ze v dane specifikaci melo takovy pohled dost lidi. Zkuste to brat s nadhledem, myslim, ze na design ma kazdy svuj pohled a ten muj nikomu nazor nezmeni...Plynove vzpery - obvykle to ani nezminuji, protoze ve stredni tride je ma skoro kazde auto. Jde opravdu o drobnost, ale povazuji ji ve tride za standard a vysoce praktickou vec. Sahat v zime v obleku u pumpy na nekolik spinavych dilu je opravdu neprijmne, se vzperami staci odjistit viko motoru.PP - kazdemu chybi v aute neco jineho, myslim, ze je ale korektni zminit, ze auto teto tridy za danou cenu dnes nema PP ani kdyby se zakaznik rozkrajel. Vam to nevadi? Me take ne, ale chyba to je a jsem presvedcen, ze pro spoustu lidi to bude zasadni problem. Konec koncu, staci si projit tuto diskusi...Plastovy fetis - duvody pouziti mekkych plastu povazuji za ciste prakticke, parkrat s nimi muzete prijit do kontaktu a vzdy bude dobre mit na druhe strane mekky plast misto tvrdeho. Nehoda, noha oprena o stredovou konzoli apod. Take si nekdo obcas neco na palubku odklada, i zde je lepsi mit mekceny plast. Nic jineho v tom nevidim, palubni desky neosahavam Obecne - ze neco mam proti Honde? Proboha, nedokazi si predstavit, ze bych byl pozitivnejsi. Me osobne Hondy sedi a to auto ma chyby pouze v tom, co zminuji v clanku. Myslim, ze je jich hodne malo... Nebude to tim, ze Vy toho mate hodne pro Hondu?
Ja tam to svuj nick hledal a nic, tak diky za vysvetleni Problem je ale v te srovnatelnosti udaju nejen PP vs. tankovani, ale i ruzne PP mezi sebou. Jinak to ale asi nejde, to je fakt. Bohuzel je ale z diskusi (obecne) videt, ze to spousta lidi bere dogmaticky "tohle zere vic, je to kram".K Mondeu: kombi TDCi/114 kW melo od kolegy nadpis "docela papa" a spotrebu 7.6/100 km, coz odpovida rozdilu ve vykonu, nicmene vas argument o tom, ze je u Mondea nizsi, to docela nabouralo. Usetrim vas hledani, je to tady: http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp?ARI=4364&CAI=2107 Tento clanek zase ukazuje, ze MB C220 CDi ma 2.2/105 kW a spotreba byla 7.3 u sedanu, da se tedy predpokladat, ze u kombi bude vyssi. http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp?ARI=2821&CHID=2&EXPS=&EXPA= Celkove to tedy Accord radi do prumeru, urcite to neni duvod ke stiznostem, zvlast, kdyz u ostatnich konkurentu je spotreba hodnocena jako "prizniva". Nemuzete se proto divit, ze kdyz najednou stejnou hodnotu povazujete za dost vysokou, mam duvod to videt jako nedostatek objektivity. Vzhled - test by mel byt pokud mozno objektivni, me to ohaneni se pohrebakem moc roztomile neprijde, jak uz jsem napsal, mnohem vic mi tento druh auta pripominaji jini 3 konkurenti, o kterych se ale nijak hanlive nepise. PP - ano, jiste je korektni to zminit, jen mi pripada, ze se z PP dela umele problem, ktery v podstate neexistuje. Ja jeste nepotkal nikoho, kdo by to ve skutecnosti resil. Jiste, v diskusich je spousta takovych, pro ktere auto bez PP nema smysl, ale me to pripomina nazor zaka ZS, jehoz otec PP ma a tak "je to to nejlepsi, vole". Proste diskuse jak v osmicce na zakladce. Vzpery - tech "nekolik spinavych dilu" je jedna podpera, pokud vim, O2 ji taky nema a nevadilo to. Chce to merit vsem stejnym metrem. Kazdopadne je mozne, ze se to muze hodit, ja v zime otviram kapotu jen pro doliti ostrikovacu a to tak jednou, maximalne dvakrat, takze uvazovat nad tim jako nad nedostatkem by me nenapadlo. Navic pokud vim, kapotu je i s plynovou vzperou potreba rukou otevrit, takze spinavy bude clovek tak jako tak (vzpera je schovana v motoru a je urcite cistsi, nez celo kapoty). Ale to je jedno, vy to vidite jako problem, ja ne. Plastovy fetis - pri bouracce se bude mekceny plast chovat stejne, jako ten tvrdy. Jde prece o horniho max pul milimetru a pokud uz ke kontaktu s palubkou dojde, bude to v takove rychlosti, ze me povrch plastu nebude zajimat. To bude mnohem dulezitejsi jeho lom. Tenhle argument mi prijde fakt dost mimo. Stredova konzola neni palubni deska a mnoho aut s mekcenou palubkou ma konzolu tvrdou. A odkladat neco na palubku uz od dob Felicie dost dobre nejde, alespon ja tu moznost u drtive vetsiny novych aut kvuli oblemu profilu nevidim. Proste myslim, ze se snazite obhajit neobhajitelne. Urcite je to tim, ze mam neco "pro" Hondu, ale kdyby se merilo stejnym metrem (viz spotreba, vzpera, plasty), nevypadalo by to ani tak, ze vy mate neco "proti" Honde.
PP - áno, je to vec diskutabilná, samo osebe jazdné vlastnosti nezlepší.Plasty & plynová vzpera - dtto, na druhej strane dnes sú ľudia na tieto veci zvyknutý u automobilov strednej kategórie a mne osobne by to pokazilo prvý dojem.Čo mi už ale vadí , je napríklad chýbajúce ASR (okrem najvyššej výbavy). Neviem si dosť dobre predstaviť rozbeh na snehu (alebo cestu do zasneženého kopca) u auta s krútiacim momentom 340 NM. Moje auto má len zanedbateľných 235 NM - napriek tomu by ASR bolo asi to posledné, čo by som z auta vyhodil.
100% suhlas s p.Jandom. Tourer bol jeden z mojich kandidatov na sportovejsieho kombika (k tomu E91 Touring, 9-3Sportcombi, A4 Avant) ale ten pohrebacky design to uplne zabil. Sedan vyzera vyborne ale toto je naozaj smutne (aspon pre mna) . Z clanku citit to rozcarovanie nad neschopnostou Hondy "predat" dobre auto, co su aj moje pocity. Nakoniec som "musel" vysypat z prasiatka pol mega navyse a ist do noveho trojkoveho touringu, za tie peniaze uz totiz clovek musi mat pravo si auto poskladat presne take ake chce, vratane PP...
Ad vzpěry: Pokud si dobře vzpomínám, třeba u Octavie jsem si na toto docela postěžoval s ohledem na tom, že Golf (stejná třída od téhož koncernu) plynové vzpěry má. Ne, že by to nějak vadilo, ale když si u vozu střední třídy musíte špinit ruce (a na sobě máte oblek), docela to zamrzí.
Na zaciatku clanku sa pise:Páté dveře se vyklápí dostatečně vysoko, nakládací hrana je nízko.A v plus minus sekcii je v minusoch uvedene:málo se otevírající páté dveře Pan Janda, zamyslite sa nad tym, co pisete.
Dekuji Vam za pripominku, duvod je prozaicky - chtel jsem napsat napsat NEvyklapi a napsal vyklapi V clanku a v plus/minus je to v poradku, slo pouze o komentar k obrazku. Za chybu se omlouvam.
Pěkný test. Mám na věc úplně stejný pohled. Nedávno jsem se rozhodli, že naše další firemní auto bude kombík. Po zkušebních jízdách u většiny značek jsme se shodli, že nejlepší jízdní vlastnosti má Accord a i jinak se nám celkem pozdával. Bohužel, a pro mě zcela nepochopitelně, není možnost u tohoto kombíku odečíst DPH. Takže to asi nakonec bude jiné kombi.Honda CZ by se měla stydět. Jediný kombík, který nabízí na našem trhu a nejsou schopni to vyřídit. Asi je jim jedno, o kolik zákazníků tak příjdou.
jojo honda je moje srdcovka a kdybych kupoval auto, bude to honda... ze je trochu drazsi?? mno je no.... jenze vetsina lidi stejne koupi nakonec VW nebo forda v domneni ze jsou lepsi (alespon jim to marketing uspesne omlaci o hlavu zleva zprava) nez tenhle japonec, takze takovejhle krasek tady moc jezdit dal nebude....
Ja zase nechapu, jak redaktori mohou merit spotreby v testech podle palubniho pocitace. Kdyby nebylo testu tehle Hondy, tak budou ctenari slepe verit, co tady naplacate o spotrebe aut,ktere PP mely nainstalovan (Uvadite, ze mereni spotreby bez PP bylo obtizne ). Vzdyt PP je jen orientacni a i slavna automobilka z Junge Bunzlau uvadi, ze se parametry mohou lisit od skutecne spotreby az o 10% ( navod k serizeni na autodiagnostika.cz). Zavani to diletantismem.
Jak pise kolega, obvykle to jinak (presneji) nejde. Ja vzdy spotrebu udavanou PP a realnou srovnavam pri tankovani, zda nedochazi k nejakym zasadnim nepresnostem, ale pokud je to v radu deci, nepoznam, jestli jde o problem PP nebo rozdilneho dotankovani "do plne". Verte, ze nikdo to nedela jinak, vetsina novinaru najezdi s auity 400-800 km a pri tom nelze podle dotankovani sledovat vubec nic. Ja obyvkle najedu 1500-2000 km a i pri tom je to obtizne, na uplne presne vysledky by to chtelo dlouhodoby test...
Ono to není tak jednoduché. V testu se najezdí 1000 - 2000 kilometrů a za tuto dobu nezle přesně vysledovat všechny druhy provozu. Pokud by se počítala spotřeba tankováním do plné, opět budou nepřesnosti, protože se nikdy nepovede natankovat stejné množství paliva. Pokud se tedy měří spotřeba na dálnici při nějaké rychlosti, tak se buď dá spolehnout na palubní počítač, nebo je třeba jet určitou rychlostí, pak rychle sjet k pumpě a dotankovat a přepočítat. To samé v jiných cyklech jízdy. V testech se pak uvádí, zda jde o spotřebu z PP, nebo o přepočet dle dotankování. Osobně mám z testů tu zkušenost, že pokud jsem měřil pomocí PP a k tomu jsem si to orientačně přepočítal i dle dotankování, chyba PP byla většinou do 2 deci na 100 km, což jde. Jediná přesná metodika by byla ta, že by se zcela vyprázdnila nádrž, nalilo se tam přesné množství paliva, poté by se vypustilo, změřilo by se kolik ho ubylo a dle toho by se přepočítala přesná spotřeba, což je neproveditelné. Proto jsou některé hodnoty orientační a v testech se na to upozorňuje, zda se použila metodika odečtu z PP, nebo zda se použilo přepočítání dle dotankovaného paliva. Bohužel testy nejsou v délce tisíců kilometrů, kde by se eliminovaly tyto nepřesnosti.
Nechapu porad u Hondy absenci PP i u nejvyssich modelu. Do Jazzu uz Honda PP dava. Auto na to sice nejezdi, ale osobne je pro mne absence PP duvod, proc bych si auto nekoupil. Ne ze bych na nej mel.
JJ,je to fakt super auto a osobne si nemyslim,ze by bylo premrstene drahy. Kdo ma na lepe vybavenou Oktavku,sezene za to i Accorda.Jo a treba se zakladnim benzinem 2.0 lze jet i za 7,5l (mimomesto, kolem 110km/h,celkovy prumer 8,8-9l).Takze dyzl ani neni treba.Bob
2.2 diesel ma aj renault
a taky nissan (domnenka, ze se jedna o motor od renaultu, je mylna - je to motor z dilny nissanu a ma taky 103kW - jako honda)
x stránek blbostí a prázdných slov. Vaše úroveň jde hodně rychle dolu a to jsem Vám tak fandil
Pan kolega si zrejme dal za cil prispet pod kazdym mym clankem jako prvni nejakym trefnym prispevkem Vcera nam pod nickem safrboy napsal, jak to s nami jde od deseti k peti, dnes toto... No, nevim, jestli mam za takove situace brat Vase komentare vubec vazne, ale pokud mate k clanku nejakou vecnou pripominku, urcite se ji rad dozvim. Moje e-mailova schranka je otevrena veskerym Vasim postrehum
Lol - neberte ho vážně Recenze byla fajn
Naopak, tohle je test plný zajímavých osobních postřehů a není to omýlání klasických klišé, které se po několika letech čtení "odborných" časopisů prostě nedají překousnout. Jen tak dál s dalšími testy, přestože fanoušky značky některé kritické pasáže nepotěší.
Je to napsané dobře, je to obsažné, se spoustou informnací. Kdo potřebuje krátké a jednoduché návody, ať jde na jiné stránky.
co to meleš? ten test parádní čtení plný nových pohledů. Nikdy bych nečekal, že se v testu loňskýho modelu auta dočtu ještě něco zajímavýho. A jo, tohle je prostě super...pane Janda, nenechte se vyvést z míry podobnými hlupáky. Já si naopak myslím, že píšete čím dál líp
Mne se to taky libi, obzvlaste p. Janda, ale i ostatni. Jinak super auto, az na tu cenu.
Ja myslim, ze cena je vzhledem k motoru a vybave pomerne dost roumna. Akorat absenci ESP dokonce i v seznamu priplatkove vybavy absolutne nechapu a je duvodem, proc dieselovy Accord ne-e.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.