Tak tenhle design je naprostá nuda. V době kdy se ve futuristickém designu jedna automobilka snaží trumfnout druhou (Hyundai, Kia nebo Citroen s řadou DS) si Honda dovolí uvést tohleto??? Děs.
Uz to bylo nekolikrat zmineno, ze je to model hlavne pro US trh, ktery ma jine pozadavky, i na vzhled a ocividne to tam funguje. Letos se jich jenom v USA prodalo 183.000 kusu (1-7. mesic) a jde o druhy nejprodavanejsi model ve tride midsize. Narust prodeju proti lonsku je 28%. Jinak prvni je Camry, treti Altima.
Zajímalo by mě proč to dělaj - dvě různá auta a stejné jméno. Na netu je pak problém něco zjistit o tom našem Accordu když se do toho plete ten americký.
Delaji to kvuli tomu, ze v USA je "stredni trida" velikosti o tridu vetsi, nez auta tady. "Nas" Accord je tedy pro Americana maly a v USA ho ma jako Acuru coby konkurenci BMW 3 a dalsich.Duvod stejneho jmena je pak ten, ze kdysi davno byl Accord pro vsechny trhy stejny. Pak vsak bylo potreba reagovat na US pozadavky (vetsi auto), coz vsak nebylo mozne prodavat v Evrope. Nepremiove auto velikosti vyssi stredni je proste v Evrope out (takze postupne uz nemame Maximu, Camry nebo treba Safrane a 608). Ale Accord uz mel sve jmeno na obou trzich a tedy i kdyz fyzicky jsou ta auta jina, jmeno zustalo obema.
Japonci se opět zcela demaskovali. Stvořili soupeře maximálně pro rendlík latitude a to nejenom designem. Navíc jako praví low enďáci budou mít v nabídce tři motory a tři výbavové stupně, jak jsme byli zvyklí u š120 ( S, L, LS). Fakt super nabídka, jenom cenovka by musela být na 40% jejich ceníku.
Aha, takže jestli podle Zelího počet výbavových stupňů určuje zda jde o lowend, tak vlastně poprvé přiznává, že VW je ve srovnání s japonci lowend :-DAktuální nabídka v ČR:Passat - Comfortline a Highline (+ případně Bluemotion)Avensis - Terra, Luna, Sol, a PremiumMazda 6 - CE, TE, TE Plus, GTA, GTA PlusAccord - S, Comfort, Elegance, Lifestyle, Executive, Type S
Zeli jako vzdy sotva vystoupil z traktoru a v hlave jeste duni:-D Tady se divas na auto, ktereho se proda zhruba 10x vic, nez Passatu a kvuli kteremu (a Camry) musel folcvagn couvnout ze sve strategie "tady je sunt, drz hubu a kupuj" a vytvorit neco na miru, aby vubec nejak uspel (za lonsky rok se prodalo Camry jen o 20k min, nez kolik se v USA prodalo vsech VW dohromady).Soucasne se Nemci s uvedenim noveho Passatu take zcela demaskovali a jako pravi low endaci budou mit v nabidce 3 motory, z toho jeden chrochtak:-D:-D Siroka nabidka Prassatu, zcela deklasujici Accord se po Japoncich klasicky jen opici a snazi se jejich uspech napodobit. Tri vybavove stupne, jak byl Zeli zvykly u S120 jsou nastesti i u Prassatu (S, SE, SEL), aby se ani po letech nemusel orientovat v nicem slozitejsim:-D:-DTy jsi vazne tak hloupej, diky za pobaveni;-)
Podívej se na nabídku hondy nebo toyoty nebo jiné japonské značky a prober se. Vybrat si můžeš jen z předsestavené nabídky obvykle ve třech výbavových setech. K tomu jsou většinou k dispozici jen tři motory ( a bývalo i hůř a byly jen dva). To je všechno. Takže typický low endová strategie. Pokud v tom vidí někdo něco jiného, tak to je totální ztráta soudnosti.Takhle se skutečně prodávala naposled s120. Tři výbavové sety a k tomu tři motory. Maximálně nějaké úpravy podle teritorií vývozu. Naprosto stejný postup jako uplatňují japonci. Pokud bys pátral proč to tak dělají je to jednoduché - je to totiž nejlevnější. To je ten hlavní důvod. Ušetřit maximálně na nákladech a hlavně vnutit zákazníkovi představu, že si kupuje exkluzivní produkt a nasadit vysokou cenu. Typická japonská strategie.
Hmm, tak jsem si ty výbavové pakety porovnal a vyšlo mi tohle:Avensis - Terra, Luna, Sol a PremiumPassat - Comfortline, Highline a Blumotion, přičemž Bluemotion je dostupný pouze s jedním motorem, takže reálně jen dva.Tak nevím, ale paketů ma Toyota očividně víc ;-) A jen tak pro informaci, tyto pakety jsou v každé zemi různé, v Německu koupíš Avensis v paketech s názvy Avensis, Life a Executive, které mají jiné složení než ty české. A tak by se dalo pokračovat dál.
Bluemotion není označení výbavy, ale označení pro aktuální řadu úsporných motorizací (start-stop, rekuperace energie...) Základní výbava u pašíka je Trendline, potom následuje Comfortline, Highline a kombinace výbav Business. Co se týče motorů, tak je aktuálně nabízeno 7 motorizací, z toho 3x diesel (77kW 1,6TDI a 103kW resp. 125kW 2,0TDI)
Ano, jenže Bluemotion se dodává s jedinou verzí výbavy a proto se dá tak nějak považovat za paket výbavy. Výbavy Trendline a Business nový Passat zatím nenabízí, alespoň ne dle oficiálního zastoupení v ČR, viz ceník www.volkswagen.cz/pdf_gen/passat.pdf
V USA? ;-)
Vidim, zes vubec nepochopil, ze tu "low-endovou strategii" uplatnuje Prassat (2 motory, 1 ropak, 3 vybavy), takze je usmevne, kdyz porad blabolis o tom, jak je to fuj a jak je to typicky japonske;-) Schizofrenie? Obycejna hloupost, kombinovana s fanatismem?
Už sis Jaromírku u fotky své modly pohonil?
dobrý dobrý, ale Mazda 6 by se mi asi líbila víc :-)
Jde o americky Accord, ktery nema s evropskym (=japonskym) v podstate nic spolecnyho. To byl mel redachtorskej vedet a nesirit tady bludy. Jinak tenhle model je v prodeji i na japonskym trhu pod nazvem Inspire (www.honda.co.jp/INSPIRE). Snimky evropskyho accordu se pokud vim jeste nikde neobjevily, ani ty spionazni.
Evropská varianta se nikde neobjevuje proto, že se (vzhledem k prodejům aktuální generace) s vysokou pravděpodobností ani nevyvýjí. Takže pokud Honda vůbec hodlá v Evropě model Accord nadále nabízet, je pravděpodobné, že to bude tento model..
Jsem to odeslal omylem... Naopak, tento Accord tady coby Accord nikdy nebude, to je naprosty nesmysl. Auto je velikosti na urovni vyssi stredni, to je jako kdyby tady pod jmenem Accord jezdil Legend, tedy naopak velmi nepravdepodobne.
Ale tak se tomu nebraň..je to hezký a moderní auto... Takový SAAB z pětadevadesátého...Já si myslím, že takové auto Hondě v současné situaci sluší a plně definuje její současný stav. :-D
Hnupe.
Hele wolffe, ja nepochybuju o tom, ze s timhle s V6 budu kazdemu bravistovi s tydzetem pro smich, ale asi bych to v klidu risknul. ;-)PS: mel bys prozkoumat, jestli to ma vzadu vydechy topeni.
Neprovokuj ho, vzdyt je to psychopat.
Evropska varianta je ovsem soucasne Acura TSX a ta se podle zprav vyrabet ma (prestoze se puvodne resilo potencialni zariznuti po uvedeni ILX). To samozrejme neznamena, ze v Evrope/Japonsku na 100%, ale soucasne je to vcelku pravdepodobne. Zalezi pochopitelne na spouste veci, tou asi nejdulezitejsi jsou kurz a misto, kde se bude vyrabet.
Sláva. Honda sa konečne vracia k normálnemu dizajnu. Posledné 2 generácia Accordu z hľadiska dizajnu nestáli ani za fajku dymu. :-DAutomobilky postupne prichádzajú na to, že extravagancia sa v tejto triede nenosí. Zákazník, čo si kupuje takéto auto, hľadá klasické tvary. Pochopil to Peugeot so 408-kou aj Citroen s C5-kou. A teraz už aj Honda. Zaujíma ma, kedy to konečne "docvakne" aj Renaultu.
Až na to že 408 i C5 jsou hrozné a design to nezachrání. Navíc Accord 7g je krásné auto a pohled na něj je radost. Navíc tenhle design opravdu funguje.
Až na to, že Peugeot 408 a současný Citroën C5 jsou na tom (co se týká spolehlivosti) velice dobře. Ale aby jste toto věděl, by jste se musel pohybovat v servisní praxi.
Njn ........ Fauve forever :-/
chybí jeden motor co jsem četl na jiném serveru tak vrcholná 3.5 by měla mít 310 koní a volba automat nebo fofrklacek v koupé
předpokládám, že jde jen o US model. Pokud ne bylo by to hodne zlé. Proti současné EU generaci je to strašně unylé a byl by to velký krok zpět.
ano je, uz kvuli tomu, ze je na fotografiich i verze coupe, ktera se v evrope neprodava, EU Accord je pribuzny s Acurou TSX
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.