Honda Accord Crosstour bude. A co dál?

Honda před několika dny jen velice strohou informací potvrdila spekulace o vývoji nového modelu na bázi současné generace Accordu. Automobilka tím chce zřejmě jednoznačnějšího zástupce ve třídě menších crossoverů, avšak v současnosti můžeme jen stěží přesně určit, co tímto počinem sleduje.

Vývoj tohoto modelu je však už jasnou věcí a předprodukční verze se objeví zřejmě již v září ve Frankfurtu a to i navzdory tomu, že jeho primárním odbytištěm se pravděpodobně stane americký trh. Podle prvních špionážních záběrů bude mít Accord Crosstour střechu ve stylu vozidel kupé, zatímco uvnitř by si mělo dostatek pohodlí najít i pět pasažérů. Vyšší světlá výška a nastavení podvozku pak umožní komfortnější jízdu po nerovnostech a lehkém terénu. Když se nad tím zamyslíme, této charakteristice tak trochu odpovídá i nedávno představenému BMW 5 GT. Máme se tedy na co těšit...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek