Hodinky Nordschleife: ztělesnění času za pár tisíc

Severní smyčka německého závodního okruhu Nürburgring se stala během let skutečným pojmem. Konstruktéři se zde předhánějí ve výkonech svých strojů a i běžní smrtelníci mohou okusit kvalit místního asfaltu.

Nordschliefe je zkrátka živoucí legendou současnosti, a jak dobře víme, každá taková příležitost je napojena na další komerční aktivity. Již déle fungují internetové stránky, na nichž si můžete zakoupit řadu předmětů připomínajících právě Severní smyčku. Ale co nejpevněji váže automobily se samotnou tratí? Ano, je to čas.

Nyní si zde tedy můžete objednat speciální hodinky s logem Nordschleife a to v dvanácti- i dvacetičtyřhodinovém provedení. Netřeba si však děsit pořizovací ceny. Ta se pohybuje v rozmezí 85 a 129 eur (tedy za 2 až 3 tisíce Kč), což je rozmezí velmi zajímavé. A pokud zrovna nevíte, co pořídít svému rychlostí postiženému blízkému k Vánocům...

Klepněte pro větší obrázek
Hodinky „Nordschleife”: na času záleží...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků