Hledáte unikát? Kupte si Lamborghini Sesto Elemento za 74 milionů

V roce 2010 se světu představilo Lamborghini Sesto Elemento, o rok později byla oznámena výroba čítající pouhých dvacet kusů. Pokud na vás tenkrát nedošlo, máme dobrou zprávu. Jeden z těchto dvaceti exemplářů je aktuálně na prodej. Jen je poněkud dražší.

Autosalony | Lamborghini

Lamborghini Sesto Elemento jde do výroby

Nabídka na prodej tohoto speciálu se objevila na fóru 6speedonline.com a základní fakta zní velmi zajímavě. Dotyčný totiž údajně s autem vůbec nejezdil, takže by mělo mít najeto pouhých 19 kilometrů. Samozřejmě tomu odpovídá i cena. Ačkoliv se v době uvedení do prodeje hovořilo o částce zhruba dva miliony euro (54 milionů korun), prodávající chce za svůj vůz tři miliony dolarů, tedy v přepočtu přibližně o dvacet milionů korun více.

Lamborghini

Lamborghini Sesto Elemento: nyní oficiálně

Lamborghini Sesto Elemento je extrémně lehký stroj. S hmotností 999 kg jde vlastně o to nejlehčí, co jsme si od této značky mohli kdy koupit. Desetiválec s parametry 570 koní a 540 Nm samozřejmě nemá s takovou hmotností mnoho práce. Na stovku vás vystřelí i díky pohonu všech kol za 2,5 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků