Hledali jsme 602 litrů v kufru nové i30 kombi. Jsou v mnoha přihrádkách

31 komentářů

Marek
8. března • 19:33

No... Myslel jsem, že ošklivější předek auta než nová Kia sportage nic mít nebude... Ale oproti tomuhle je kia hotový krasavec... Jsem zvědav, kdo tu napíše že oproti tomuhle je fl octavie hnusný... :D Tohle je opravdu hruza a děs... A nazvat to "octaviakiller" U nas? V našich končinách? To asi né :)))

Tom
7. března • 17:05

Chápu pánové, že díra na deštník nebo umaštěná škrabka u vás probouzí mnohem větší VoW efekt.

Marek
7. března • 18:36

Dobré nápady vždy zaslouží obdiv.
Kde se naopak jen kopíruje a ke všemu ještě plive po těch s větši tvůrčí invencí, tam je na místě pohrdání.

molnart
7. března • 14:26

tie priehradky su uplne rovnake ako pri ceed/i30 gen 1 a 2, ziadna zmena. imho az na tu hlboku priehradku hned za dverami je to tazko vyuzitelne, radsej mohli dat dvojite dno kufra, ta vyska je dost tragicka. rovnako nemeli ani hacky na zavesenie tasiek, ich tvar v kombinacii s blizkosotu podlahy neumoznuje zavesenie prakticky nicoho, max. darcekovej tasky od nohaviciek

Peter
7. března • 16:08

V životě jsem neměl potřebu v kufru auta věšet tašky ani cokoli jiného. Ale vozím skládací přepravku, kam ty tašky postavím a vím, že mi ani v zatáčkách ani při brzdění nespadnou.

Ivan
8. března • 9:44

Já ty háčky oceňuju. nemusím myslet na přepravku. Co tam nakonec většinu času jen překáží a dělá bordel.
Háčky pochopitelně sklopné, takže když nechcete ani je nevidíte ani nepřekážejí.

Mirek
7. března • 12:52

To už je snad nemoc, něco jako ptačí chřipka. Nožná by měli v redakci provést nějakou dezinfekci a nakažené kusy utratit.

Secretname
7. března • 11:59

Nadhera! i30 se moc povedla! Ještě elektrickou verzi a bude to top!
Octavia killer!

puk123
7. března • 11:57

Otvor v opěradle je velký akorát, jenom si musíte pořídit psa, který tam strčí hlavu, ale neproleze celý.

Darko
7. března • 11:47

No klasika.Hlavne at je tam megaobri kufr,kam poskladate cele tele.Jde videt ze je jeste stale geneticky zakodovano mit auto co s nejvetsim kufrem aby se dalo ze stavby co nejvice nakrast cihel ci cementu.Jo a musi to bejt "ftdeicku" , jinak vlak pres to nejede.boze....

Insider
8. března • 15:40

Jen na okraj - v ČR se prodá cca 5% nošovické produkce, zbytek je export (Německo, UK, Itálie, Španělsko, Rakousko, Polsko, Izrael atd.) - myslíte si, že i tam všude mají geneticky zakódované kradení na stavbách...? Pak jste s tou myšlenkou poněkud osamělý, obávám se...

jehoVista
7. března • 14:13

Placas s hladu. Cihly ani cement jsem v aute jeste nevezl, ale nekolikrat za rok se mi podari naplnit kombika az po strechu. Co radis? Pujcovat si na tech par akci vetsi auto z pujcovny, abych vyhovel tvemu svetonazoru? Ano, pri vyberu auta je pro me jednim z hlavnich parametru velikost kufru, protoze ji proste obcas vyuziju.
Jo a mam benzinovou atmosferuB-]

Mirek
7. března • 14:55

Tak si kup nějakou dodávku, nebo něco jako VW Caddy, nikdo ti nenutí klasický kombík s nějakými 600 l. Ne každý se několikrát do roka stěhuje, aby potřeboval takový objem jako ty. Já kombika mám a nepotřebuji sklápět zadní opěradla jak je rok dlouhý. Kvůli tomu jsem si ho kupoval, ať nemusím nic sklápět a objem kufru mi stačil.

Insider
8. března • 15:43

Mirek: Zadní sedadla v kombíku sklápím jednou ročně, když vezu vánoční stromek...

Mirek
8. března • 17:17

Vidíš, já ani to ne. Kvůli přepravě čehokoliv jsem to sklopil asi dvakrát, a to kvůli délce, ne objemu.

jehoVista
7. března • 15:08

Ale ja nepotrebuju zadny VW Caddy, kombik s velkym kufrem je pro me idealni auto. Nechapu ale proc by to melo znamenat, ze kradu cihly a cement.

Mirek
7. března • 15:59

Na cihly se vylašli, když potřebuješ velký kombík, tak se holt musíš poohlédnout jinde, když tohle je pro tebe málo.

qwertz
7. března • 14:49

idiotu, kteri si mysli, ze jsou stredem vesmiru, a jejich nazory a potreby jsou ty jedine spravne je plny internet. Cemu se divite. :-D

Joe Doe
7. března • 11:31

Krok spravnym smerom...Skutocne sa neviem dockat podobneho preverovania objemu kufrov aut koncernu VAG, specialne Skodoviek, pri vsetkych buducich testoch.

qwertz
7. března • 12:38

Je to sice jak hrách na stenu házet, ale co už....škodovka má proti hujdaji i golfu jednu velkou výhodu. Ten nesmysl s mezipodlahou si muzete objednat nebo neobjednat. V pripade golfu je tam natvrdo, a pulka uzivatel na to nadava. Chypu, ze nekdo chce mit podlahu v rovine s nakladacim otvorem, ale proc to vnucovat vsem?jinak kufr i30 vypada OK. Az na ten nesmysl s podlahou a souvisejicim plytvanim s mistem.

Gašpo
18. března • 14:59

Golf Variant Comfortline 1.4 TSI máme asi mesiac. Podlaha sa samozrejme dá nielenže úplne vybrať, ale aj modifikovať do nižšieho patra. Takže možete mať 3 varianty. Horné patro, dolné patro, alebo úplne vykuchané i s voľne prístupným priestorom pre rezervu. Aj gumové vany, ktoré sa do kufru predávajú bežne na internete sú robené v dvoch variantách ( horní patro, dolní patro ). Takže ten kto tvrdí, že je to natvrdo Golfa asi vobec nevidel.
Partnerka s ním jazdí v piatok na nákupy a je pre ňu pohodlnejšie to vyššie patro. Pre bežné užívanie je takto kufor dostatočne veľký. Ak budeme potrebovať previezť niečo objemnejšie, tak tie priečky odtiaľ vyhádžem. Zatiaľ nám to vždy pohodlne stačilo. Výborná je vyklápacia priečka medzi zadnými sedadlami, takže ak potrebujem odviezť niečo dlhšie, napríklad lyže, nemusím ani sklápať sedačku.

Hudec Jaroslav
7. března • 15:23

U Golfu to natvrdo určitě není.
Něco o tom vím, mám jí v regálu na horní polici hned vedle letních gum :-).
Dávají ji tam sériově, což považuju za zbytečnost, kombi si přeci pořizujeme kvůli kufru...
Nicméně informaci o tom, že je mezipodlaha nevyjímatelná, jsem četl v jednom "odborném" testu, kde kvůli tomu dokonce Golf ztratil body v hodnocení.
Vypovídá to bohužel o kvalifikovanosti hodnotitele...

qwertz
7. března • 15:28

To se pletete. To je oficiální informace z prodejní a servisní sítě. Na vystaveném kusu jsem to nějak podrobně nezkoumal (pochybuji, že by to povolili :-) ), nicméně likvidace mezipodlahy nevypadala úplně bezproblémově a rozhodně se demontáží nepočítá. Nevím jestli ta deska pasuje i na dno, bez ní je tam obrovská díra s rezervou.Doufám, že tady nemusíme vést absurdní diskuzi, že "vyjímatelné" je všechno, protože to auto jde rozebrat do posledního šroubku. Oficiálně je nevyjímatelná.

Hudec Jaroslav
7. března • 16:11

Tak to já se dojdu podívat do regálu, co to v něm vlastně mám :-)))).
Ale vážně - vyndáte podlahu, otočením rukou o půl otáčky povolíte 2 plastové matice, které fixují 2 podélné plastové díly, vyjmete příčný díl a pak oba podélné a podlahu položíte na dno.
Úkon tak na 20 sekund.
Nevím co poskytuje kdo za oficiální informaci, v každém případě pravdivá není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
7. března • 16:20

No já vám to samozřejmě věřím, ale dokud si to člověk osobně nerozebere, nebo nemá známého, musí věřit automobilce :-)

Hudec Jaroslav
7. března • 16:40

Mě s tím taky vyděsili (zdrojem byl test na autoblok.cz).
Golfa jsem kvůli tomu v prvním momentě zavrhl (používám ho jako servisní vozidlo a velikost kufru rozhoduje).
V autosalonu jsem si ho prohlížel a při pohledu do kufru jsem se otočil že půjdu ke Škodovce.
Prodejce mi řekl, tak si mezipodlshu vyndáte. Řekl jsem na to, že to nejde...
A on povídá "Nejde? To je divné. Já to tu od rána ukazuju už po x-té"....
Je smutné že pan redaktor si tuhle informaci nedokázal opatřit, když už to demontáž sám nezvlśdl...

qwertz
7. března • 17:42

no jestli konzultoval u stejneho prodejce jako ja.... :-D

mpolan
7. března • 11:53

Takový megatest už tu byl a zrovna Škoda v něm, co do poměru udávaného a skutečně využitelného objemu, dopadla tragicky. A to ještě měla výhodu v podobě absence vyjímatelné mezipodlahy v kufru.

Drake
7. března • 11:23

Kufr řešený dobře. Jen by mě zajímal rozměr mezi podlahou kufru a zataženou roletkou. Nicméně mě to nezajímá natolik, abych to někde hledal :D

mpolan
7. března • 11:54

Počítej s cca 48-50 cm jako všude.

LOL
7. března • 11:12

Škodafilrevue. :-D

Doporučujeme

Články odjinud