Hledá se nejhorší díra českých silnic pro rok 2016. Která to bude?

České silnice nejsou na některých místech zrovna v nejlepší kondici a právě na tato místa je zaměřený projekt výmoly.cz. Ten kromě jiného vyhlašuje také anketu o největší díru (nebo nejhorší úsek) českých silnic. Letos můžete hlasovat už pošesté.

Bezpečnost | Život řidiče | Názory

Díra na vozovce: kdo zaplatí škodu na autě?

Jednotlivé rozbité úseky přidávají do systému samotní motoristé, pro každý úsek nebo výmol je pak možné hlasovat a ten nejhorší získá titul „Nejhorší díra republiky“. Mezi hlavní favority patří pražská ulice U Seřadiště, která má už z minulosti na svém kontě dva „úspěchy“ v této anketě, nicméně její oprava stále neproběhla kvůli majetkoprávním vztahům. Dalším favoritem je například silnici u obce Okřešice na Třebíčsku.

Zajímavosti | Video | Život řidiče

Ruská díra aneb Jiná dimenze nekvalitních silnic (video)

Projekt výmoly.cz se snaží fungovat jako komunikační kanál mezi řidiči a silničáři. Řidiči přidáváním jednotlivých děr a rozbitých úseků podrobně mapují české komunikace, silničáři pak tato data rovnou dostávají. Za dobu fungování tohoto projektu bylo nahlášeno zhruba šest tisíc výmolů, opravena byla přibližně polovina.

Novinkou letošního roku je možnost upozornit kromě rozbitých silnic také na nebezpečné silniční úseky a nepřehledné železniční přejezdy. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků