Hlavní padouch bude v další bondovce jezdit Jaguarem C-X75

Pamatujete si na koncept Jaguar C-X75? Hybridní supersport se dvěma turbínami měl být duchovní nástupce legendárního XJ220, konkurence pro Porsche 918 Spyder či LaFerrari. Nakonec ale z projektu superauta za třicet milionů sešlo a automobilka ho v roce 2012 hodila do šuplíku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hybridní supersport od Jaguaru se přeci jen dočká. Bude s ním jezdit hlavní padouch v další bondovce. Ovšem pro natáčení akčního filmu ustoupí turbíny a složitý hybridní systém klasickému osmiválci s kompresorem

Auto se ale přeci jen dočká aspoň malého oživení. V připravované bondovce SPECTRE bude právě Jaguarem C-X75 jezdit hlavní padouch. Na Jamese Bonda čeká oficiální služební Aston Martin DB10.

Zajímavosti | Fascinace

James Bond a jeho auta: kompletní historie

Pro účely natáčení bude ale koncept Jaguaru značně přepracován a hlavně vybaven konvenčním továrním osmiválcem 5,0 l s kompresorem. Aspoň to tedy uvádí britský magazín Autocar.

Jaguar C-X75 ve fázi konceptu poháněly elektromotory o celkovém výkonu až 780 koní a točivém momentu 1608 Nm. Auto se prý umělo dostat na stovku za méně než tři sekundy a rozjelo se až na 330 km/h. Dojezd na elektřinu činil 110 km, dvě turbíny schopné spalovat prakticky všechno (od klasického benzínu přes naftu a letecký petrolej po plyn) pak prodloužily dojezd o dalších 900 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jaguar S-Type 2.967
Rok výroby: 2001
Stav: 169 733 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků