Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Osmiválcový Jaguar F-Type R Coupé není zrovna z těch aut, která by trpěla nedostatkem výkonu. Naopak, jeho až komická dynamika doprovázená velmi teatrálními projevy výfukového systému působí trochu přehnaně a leckdo se tváří, že by auto potřebovalo lepší vychování.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Ne tak americký úpravce Hennessey, který už na svět přivedl mnohem větší šílenosti. Jeho první počin na Jaguaru F-Type R Coupé je zatím poměrně decentní, ale i tak už dozajista zatraceně rychlý. Pětilitrový osmiválec s kompresorem teď totiž posílá na zadní kola výkon 464 kW (631 koní) a točivý moment 769 Nm.

To je proti originálu o 60 kW (81 koní) a 89 Nm víc. Úprava přitom obsahuje prakticky jen přepracovaný kompresor, účinnější mezichladič a přeprogramovanou řídící jednotku. Do ničeho dalšího Hennessey nezasahoval.

Sportovní auta | Kupé | Premiéry | První svezení | Jaguar

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Výsledkem je auto, které zvládne stovku už za 3,5 sekundy a čtvrt míli s pevným startem, což je v Americe velmi sledovaná hodnota, umí za velmi rychlých 11,4 sekundy s cílovou rychlostí 202 km/h. No, pusťte si video z testování, doporučujeme dát si ho pořádně nahlas.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků